Pagina 197 van 241
Re: Wat is je ergernis op dit moment?
Geplaatst: di 05 apr 2022, 08:02
door soccie
Sam schreef: ma 04 apr 2022, 21:36
soccie schreef: ma 04 apr 2022, 18:17
beveke schreef: ma 04 apr 2022, 17:54
soccie schreef: ma 04 apr 2022, 17:45
Verzekeringen!!!!!
Breek me de bek niet open
Je denkt : simpel geval ,tegenpartij geeft volledig toe in fout te zijn.
Na 6 maanden staan we nog even ver als in het begin
Care to share?
Hier al maanden genot van een whiplash, het hele burgerlijke verhaal belooft ook nog een lijdensweg te worden
Het is vooral onze eigen verzekering die niets doet.
Verklaring van de tegenpartij komt er niet.
Bij onze vraag naar de verzekeringsagent om de agent van de tegenpartij eens op te bellen om te vragen waar de verklaring blijft...Antwoord : dat doen wij niet,bellen naar de tegenpartij

terwijl wij van andere verzekeringsagenten horen dat zij dat altijd doen bij vragen,discussies..
Het verslag van de expert is er na 2 maanden nog niet. Bij onze vraag om de expert in gebreke te stellen 'Mevrouw ,als hij niet reageert op mails of telefoons,wat zal een in gebreke stellen doen?
De verzekeringsagent van mijn baas heeft het expertisebureau gebeld en gemaild dat ze 48u de tijd hadden om het verslag door te sturen..Zo niet zou hij hen in gebreke stellen en een schadevergoeding eisen ( bluf want wij zijn geen klant bij hem) . 48 uur later was het verslag er. Direct getekend en doorgestuurd maar nu,weken later,wachten we terug op het officiele verslag want de expert moet het getekende verslag zelf doorsturen wat hij weer niet doet dus zal de agent van mijn baas vandaag weer bellen naar de expert .
Als je een mail stuurt om te vragen hoever ze staan met het dossier...antwoord krijgen...we hebben nog niet alle facturen gekregen...Hallo !!
De factuur van de helm ( was een fietsongeval van onze zoon) voor de 3de keer doorgestuurd.
Re: Wat is je ergernis op dit moment?
Geplaatst: di 05 apr 2022, 08:17
door Sam
soccie schreef: di 05 apr 2022, 08:02
Sam schreef: ma 04 apr 2022, 21:36
soccie schreef: ma 04 apr 2022, 18:17
beveke schreef: ma 04 apr 2022, 17:54
soccie schreef: ma 04 apr 2022, 17:45
Verzekeringen!!!!!
Breek me de bek niet open
Je denkt : simpel geval ,tegenpartij geeft volledig toe in fout te zijn.
Na 6 maanden staan we nog even ver als in het begin
Care to share?
Hier al maanden genot van een whiplash, het hele burgerlijke verhaal belooft ook nog een lijdensweg te worden
Het is vooral onze eigen verzekering die niets doet.
Verklaring van de tegenpartij komt er niet.
Bij onze vraag naar de verzekeringsagent om de agent van de tegenpartij eens op te bellen om te vragen waar de verklaring blijft...Antwoord : dat doen wij niet,bellen naar de tegenpartij

terwijl wij van andere verzekeringsagenten horen dat zij dat altijd doen bij vragen,discussies..
Het verslag van de expert is er na 2 maanden nog niet. Bij onze vraag om de expert in gebreke te stellen 'Mevrouw ,als hij niet reageert op mails of telefoons,wat zal een in gebreke stellen doen?
De verzekeringsagent van mijn baas heeft het expertisebureau gebeld en gemaild dat ze 48u de tijd hadden om het verslag door te sturen..Zo niet zou hij hen in gebreke stellen en een schadevergoeding eisen ( bluf want wij zijn geen klant bij hem) . 48 uur later was het verslag er. Direct getekend en doorgestuurd maar nu,weken later,wachten we terug op het officiele verslag want de expert moet het getekende verslag zelf doorsturen wat hij weer niet doet dus zal de agent van mijn baas vandaag weer bellen naar de expert .
Als je een mail stuurt om te vragen hoever ze staan met het dossier...antwoord krijgen...we hebben nog niet alle facturen gekregen...Hallo !!
De factuur van de helm ( was een fietsongeval van onze zoon) voor de 3de keer doorgestuurd.
Om onnozel van te worden. Yuzzu is hier al geen aanrader, wat is het bij jullie?
Re: Wat is je ergernis op dit moment?
Geplaatst: di 05 apr 2022, 09:19
door grietje
soccie schreef: di 05 apr 2022, 08:02
Sam schreef: ma 04 apr 2022, 21:36
soccie schreef: ma 04 apr 2022, 18:17
beveke schreef: ma 04 apr 2022, 17:54
soccie schreef: ma 04 apr 2022, 17:45
Verzekeringen!!!!!
Breek me de bek niet open
Je denkt : simpel geval ,tegenpartij geeft volledig toe in fout te zijn.
Na 6 maanden staan we nog even ver als in het begin
Care to share?
Hier al maanden genot van een whiplash, het hele burgerlijke verhaal belooft ook nog een lijdensweg te worden
Het is vooral onze eigen verzekering die niets doet.
Verklaring van de tegenpartij komt er niet.
Bij onze vraag naar de verzekeringsagent om de agent van de tegenpartij eens op te bellen om te vragen waar de verklaring blijft...Antwoord : dat doen wij niet,bellen naar de tegenpartij

terwijl wij van andere verzekeringsagenten horen dat zij dat altijd doen bij vragen,discussies..
Het verslag van de expert is er na 2 maanden nog niet. Bij onze vraag om de expert in gebreke te stellen 'Mevrouw ,als hij niet reageert op mails of telefoons,wat zal een in gebreke stellen doen?
De verzekeringsagent van mijn baas heeft het expertisebureau gebeld en gemaild dat ze 48u de tijd hadden om het verslag door te sturen..Zo niet zou hij hen in gebreke stellen en een schadevergoeding eisen ( bluf want wij zijn geen klant bij hem) . 48 uur later was het verslag er. Direct getekend en doorgestuurd maar nu,weken later,wachten we terug op het officiele verslag want de expert moet het getekende verslag zelf doorsturen wat hij weer niet doet dus zal de agent van mijn baas vandaag weer bellen naar de expert .
Als je een mail stuurt om te vragen hoever ze staan met het dossier...antwoord krijgen...we hebben nog niet alle facturen gekregen...Hallo !!
De factuur van de helm ( was een fietsongeval van onze zoon) voor de 3de keer doorgestuurd.
Eenmaal deze zaak ooit opgelost is. Direct veranderen van verzekering. Wij hadden al 3 keren onze verzekering nodig de laatste jaren. Telkens binnen de maand alles geregeld en betaald. Nochtans was het ene ongeval eentje van enkele duizende euro’s dat we moesten ontvangen.
Een gouden tip, van een advocaat in onze familie.
altijd bijbetalen voor rechtsbijstand. Kost niet zo veel, en je hebt dan gratis recht op de hulp van een advocaat als er problemen zijn. En je bent nooit verplicht van een aangewezen advocaat te nemen.
Re: Wat is je ergernis op dit moment?
Geplaatst: di 05 apr 2022, 10:02
door bloemeke
Idd, rechtsbijstand
Ik heb uit al mijn verzekeringen de rechtsbijstand uitgehaald en een onafhankelijke genomen
Toen minderjarigen de autobanden van mijn dochter hadden stukgestoken (nu 4 jaar geleden) hebben ze de kosten vergoed en alles in hun handen genomen, de zaak is al enkele keren voorgekomen voor de jeugdrechter maar nog geen uitspraak. Gelukkig is dat ons probleem niet meer
Re: Wat is je ergernis op dit moment?
Geplaatst: di 05 apr 2022, 10:20
door miekehill
Veel lichtere stuff, maar wel een probleem:
Kinder surprise eitjes met speeltjes erin worden teruggeroepen. Ik had er net gekocht voor het kleinkindje, enkele doosjes van elk 4 stuks.
Er is geen sprake van die doosjes van 4, wel van de doosjes van 3 en de enkele.
Wat moet ik nu doen???? Kindje rekent er zo op, krijgt normaal elke dag een eitje 'dat de paashaas al laten vallen heeft' voorafgaand aan pasen....

Re: Wat is je ergernis op dit moment?
Geplaatst: di 05 apr 2022, 10:22
door grietje
miekehill schreef: di 05 apr 2022, 10:20
Veel lichtere stuff, maar wel een probleem:
Kinder surprise eitjes met speeltjes erin worden teruggeroepen. Ik had er net gekocht voor het kleinkindje, enkele doosjes van elk 4 stuks.
Er is geen sprake van die doosjes van 4, wel van de doosjes van 3 en de enkele.
Wat moet ik nu doen???? Kindje rekent er zo op, krijgt normaal elke dag een eitje 'dat de paashaas al laten vallen heeft' voorafgaand aan pasen....
Dit staat in de krant. Misschien kijken naar de datums. Indien je deze hebt, misschien andere paaseitjes aanschaffen. Bv Aldi heeft er normaal ook met een verrassing in. Tenminste als het vooral voor de verrassing is. Andere gewone eitjes chocolade kopen. De paashaas kan ook per ongeluk eens andere eitjes laten vallen e
Het gaat om de volgende producten die geproduceerd werden in de Ferrerofabriek in Aarlen:
Kinder Surprise 20g en 3x20g met een vervaldatum (THT) tussen 11/07/22 en 7/10/22
Kinder Surprise Maxi met een vervaldatum (THT) tussen 10/08/22 en 10/09/22
Schoko-Bons met een vervaldatum (THT) tussen 10/08/22 en 10/09/22
Kinder Mini Eggs met een vervaldatum (THT) tussen 10/08/22 en 10/09/22
Consumenten die deze producten in hun bezit hebben, worden met aandrang gevraagd om de producten niet te consumeren.
Re: Wat is je ergernis op dit moment?
Geplaatst: di 05 apr 2022, 10:36
door miekehill
grietje schreef: di 05 apr 2022, 10:22
miekehill schreef: di 05 apr 2022, 10:20
Veel lichtere stuff, maar wel een probleem:
Kinder surprise eitjes met speeltjes erin worden teruggeroepen. Ik had er net gekocht voor het kleinkindje, enkele doosjes van elk 4 stuks.
Er is geen sprake van die doosjes van 4, wel van de doosjes van 3 en de enkele.
Wat moet ik nu doen???? Kindje rekent er zo op, krijgt normaal elke dag een eitje 'dat de paashaas al laten vallen heeft' voorafgaand aan pasen....
Dit staat in de krant. Misschien kijken naar de datums. Indien je deze hebt, misschien andere paaseitjes aanschaffen. Bv Aldi heeft er normaal ook met een verrassing in. Tenminste als het vooral voor de verrassing is. Andere gewone eitjes chocolade kopen. De paashaas kan ook per ongeluk eens andere eitjes laten vallen e
Het gaat om de volgende producten die geproduceerd werden in de Ferrerofabriek in Aarlen:
Kinder Surprise 20g en 3x20g met een vervaldatum (THT) tussen 11/07/22 en 7/10/22
Kinder Surprise Maxi met een vervaldatum (THT) tussen 10/08/22 en 10/09/22
Schoko-Bons met een vervaldatum (THT) tussen 10/08/22 en 10/09/22
Kinder Mini Eggs met een vervaldatum (THT) tussen 10/08/22 en 10/09/22
Consumenten die deze producten in hun bezit hebben, worden met aandrang gevraagd om de producten niet te consumeren.
Ja, 't is inderdaad vooral voor de verrassing, de chocola wordt niet zo erg gesmaakt...
Ik denk dat ik de verrassing er maar ga uithalen en de eitjes weggooien...
Re: Wat is je ergernis op dit moment?
Geplaatst: di 05 apr 2022, 11:20
door Sam
grietje schreef: di 05 apr 2022, 09:19
soccie schreef: di 05 apr 2022, 08:02
Sam schreef: ma 04 apr 2022, 21:36
soccie schreef: ma 04 apr 2022, 18:17
beveke schreef: ma 04 apr 2022, 17:54
Breek me de bek niet open
Je denkt : simpel geval ,tegenpartij geeft volledig toe in fout te zijn.
Na 6 maanden staan we nog even ver als in het begin
Care to share?
Hier al maanden genot van een whiplash, het hele burgerlijke verhaal belooft ook nog een lijdensweg te worden
Het is vooral onze eigen verzekering die niets doet.
Verklaring van de tegenpartij komt er niet.
Bij onze vraag naar de verzekeringsagent om de agent van de tegenpartij eens op te bellen om te vragen waar de verklaring blijft...Antwoord : dat doen wij niet,bellen naar de tegenpartij

terwijl wij van andere verzekeringsagenten horen dat zij dat altijd doen bij vragen,discussies..
Het verslag van de expert is er na 2 maanden nog niet. Bij onze vraag om de expert in gebreke te stellen 'Mevrouw ,als hij niet reageert op mails of telefoons,wat zal een in gebreke stellen doen?
De verzekeringsagent van mijn baas heeft het expertisebureau gebeld en gemaild dat ze 48u de tijd hadden om het verslag door te sturen..Zo niet zou hij hen in gebreke stellen en een schadevergoeding eisen ( bluf want wij zijn geen klant bij hem) . 48 uur later was het verslag er. Direct getekend en doorgestuurd maar nu,weken later,wachten we terug op het officiele verslag want de expert moet het getekende verslag zelf doorsturen wat hij weer niet doet dus zal de agent van mijn baas vandaag weer bellen naar de expert .
Als je een mail stuurt om te vragen hoever ze staan met het dossier...antwoord krijgen...we hebben nog niet alle facturen gekregen...Hallo !!
De factuur van de helm ( was een fietsongeval van onze zoon) voor de 3de keer doorgestuurd.
Eenmaal deze zaak ooit opgelost is. Direct veranderen van verzekering. Wij hadden al 3 keren onze verzekering nodig de laatste jaren. Telkens binnen de maand alles geregeld en betaald. Nochtans was het ene ongeval eentje van enkele duizende euro’s dat we moesten ontvangen.
Een gouden tip, van een advocaat in onze familie.
altijd bijbetalen voor rechtsbijstand. Kost niet zo veel, en je hebt dan gratis recht op de hulp van een advocaat als er problemen zijn. En je bent nooit verplicht van een aangewezen advocaat te nemen.
Welke verzekeraar is door je aan te raden dan?
Re: Wat is je ergernis op dit moment?
Geplaatst: di 05 apr 2022, 11:21
door Sam
bloemeke schreef: di 05 apr 2022, 10:02
Idd, rechtsbijstand
Ik heb uit al mijn verzekeringen de rechtsbijstand uitgehaald en een onafhankelijke genomen
Toen minderjarigen de autobanden van mijn dochter hadden stukgestoken (nu 4 jaar geleden) hebben ze de kosten vergoed en alles in hun handen genomen, de zaak is al enkele keren voorgekomen voor de jeugdrechter maar nog geen uitspraak. Gelukkig is dat ons probleem niet meer
En welke onafhankelijke is dat die aan te raden is?
Re: Wat is je ergernis op dit moment?
Geplaatst: di 05 apr 2022, 12:40
door soccie
Sam schreef: di 05 apr 2022, 08:17
soccie schreef: di 05 apr 2022, 08:02
Sam schreef: ma 04 apr 2022, 21:36
soccie schreef: ma 04 apr 2022, 18:17
beveke schreef: ma 04 apr 2022, 17:54
Breek me de bek niet open
Je denkt : simpel geval ,tegenpartij geeft volledig toe in fout te zijn.
Na 6 maanden staan we nog even ver als in het begin
Care to share?
Hier al maanden genot van een whiplash, het hele burgerlijke verhaal belooft ook nog een lijdensweg te worden
Het is vooral onze eigen verzekering die niets doet.
Verklaring van de tegenpartij komt er niet.
Bij onze vraag naar de verzekeringsagent om de agent van de tegenpartij eens op te bellen om te vragen waar de verklaring blijft...Antwoord : dat doen wij niet,bellen naar de tegenpartij

terwijl wij van andere verzekeringsagenten horen dat zij dat altijd doen bij vragen,discussies..
Het verslag van de expert is er na 2 maanden nog niet. Bij onze vraag om de expert in gebreke te stellen 'Mevrouw ,als hij niet reageert op mails of telefoons,wat zal een in gebreke stellen doen?
De verzekeringsagent van mijn baas heeft het expertisebureau gebeld en gemaild dat ze 48u de tijd hadden om het verslag door te sturen..Zo niet zou hij hen in gebreke stellen en een schadevergoeding eisen ( bluf want wij zijn geen klant bij hem) . 48 uur later was het verslag er. Direct getekend en doorgestuurd maar nu,weken later,wachten we terug op het officiele verslag want de expert moet het getekende verslag zelf doorsturen wat hij weer niet doet dus zal de agent van mijn baas vandaag weer bellen naar de expert .
Als je een mail stuurt om te vragen hoever ze staan met het dossier...antwoord krijgen...we hebben nog niet alle facturen gekregen...Hallo !!
De factuur van de helm ( was een fietsongeval van onze zoon) voor de 3de keer doorgestuurd.
Om onnozel van te worden. Yuzzu is hier al geen aanrader, wat is het bij jullie?
Argenta