Pagina 52 van 241

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: vr 14 jun 2019, 13:51
door Miss Jones
Backdraft schreef: vr 14 jun 2019, 12:01 Studeren en examens maken is iets, maar examens verbeteren is dat ook ... :-?
ja ik denk dat dat ook nen hoop is.
Veel courage :thumb:

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: vr 14 jun 2019, 13:54
door Backdraft
Miss Jones schreef: vr 14 jun 2019, 13:51
Backdraft schreef: vr 14 jun 2019, 12:01 Studeren en examens maken is iets, maar examens verbeteren is dat ook ... :-?
ja ik denk dat dat ook nen hoop is.
Veel courage :thumb:
Merci - onze beloning als leerkracht komt er natuurlijk ook wel aan :thumb:

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: vr 14 jun 2019, 17:21
door Pioen
Backdraft schreef: vr 14 jun 2019, 12:01 Studeren en examens maken is iets, maar examens verbeteren is dat ook ... :-?
Ik heb mijn moeder dat vele jaren zien doen (en eindwerken en andere taken die ze gaf en lesvoorbereidingen maken). Dat is ook de reden waarom ik niet in het onderwijs wou staan. Veel moed, het is niet meer lang.

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: ma 17 jun 2019, 20:04
door Miss Jones
zaterdag door mijne rug gegaan...
:-o :-o :-o

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: do 27 jun 2019, 23:34
door Mister_Bobby
bloemeke schreef: do 16 mei 2019, 11:48
Mister_Bobby schreef: vr 10 mei 2019, 13:33 Normaal volg ik cash-back acties niet op maar aangezien ik er recent wel een aantal had meegedaan toch eens op de rekening gekeken en tot mijn verbazing (voorlopig?) 2 nog niet teruggekregen .... zowaar kruidvat-actie van paradontax en ééntje van Campina, platte kaas :-o :-o :-o
Beste,

Hopelijk bent u heel tevreden over uw "Parodontax product". U vulde ook een aanvraag voor terugbetaling in, maar u was natuurlijk niet de enige. Door het grote succes kunnen we onze belofte om uw aanvraag binnen de 6 weken uit te betalen jammer genoeg niet nakomen.

Zoals u vinden wij dit heel vervelend. We doen momenteel het nodige om het retourbedrag zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven rekeningnummer terug te storten.

Heeft u nog een vraag of wenst u meer informatie? Contacteer ons via infolijn@promolife.be of via telefoon op het nummer +32 352 03 90.

Vriendelijke groeten,
Hier nog steeds niks, nu duurt het wel héél erg lang :shock: :shock: :shock:

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: do 27 jun 2019, 23:36
door Mister_Bobby
Na baaldag waarin zowat alles tegenging nog moeten vernemen dat een prijs die je nog moet ontvangen zogezegd al is afgeleverd aan jouw adres én ondertekend voor ontvangst :-( :-( :-( En ook al was het maar iets klein, ik was er héél blij mee en blijkbaar iemand anders ook.

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: vr 28 jun 2019, 09:23
door grietje
Mister_Bobby schreef: do 27 jun 2019, 23:36 Na baaldag waarin zowat alles tegenging nog moeten vernemen dat een prijs die je nog moet ontvangen zogezegd al is afgeleverd aan jouw adres én ondertekend voor ontvangst :-( :-( :-( En ook al was het maar iets klein, ik was er héél blij mee en blijkbaar iemand anders ook.
Is het niet bij uw buren terecht gekomen? Hier ook nog voor gehad. Maar gelukkig wel eerlijke buren, die het me achteraf bezorgden.

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: vr 28 jun 2019, 10:14
door MDB
grietje schreef: vr 28 jun 2019, 09:23
Mister_Bobby schreef: do 27 jun 2019, 23:36 Na baaldag waarin zowat alles tegenging nog moeten vernemen dat een prijs die je nog moet ontvangen zogezegd al is afgeleverd aan jouw adres én ondertekend voor ontvangst :-( :-( :-( En ook al was het maar iets klein, ik was er héél blij mee en blijkbaar iemand anders ook.
Is het niet bij uw buren terecht gekomen? Hier ook nog voor gehad. Maar gelukkig wel eerlijke buren, die het me achteraf bezorgden.
Normaal steken ze dan toch een kaartje in je bus op welk adres ze het afgeleverd hebben...

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: vr 28 jun 2019, 10:43
door Mister_Bobby
MDB schreef: vr 28 jun 2019, 10:14
grietje schreef: vr 28 jun 2019, 09:23
Mister_Bobby schreef: do 27 jun 2019, 23:36 Na baaldag waarin zowat alles tegenging nog moeten vernemen dat een prijs die je nog moet ontvangen zogezegd al is afgeleverd aan jouw adres én ondertekend voor ontvangst :-( :-( :-( En ook al was het maar iets klein, ik was er héél blij mee en blijkbaar iemand anders ook.
Is het niet bij uw buren terecht gekomen? Hier ook nog voor gehad. Maar gelukkig wel eerlijke buren, die het me achteraf bezorgden.
Normaal steken ze dan toch een kaartje in je bus op welk adres ze het afgeleverd hebben...
Normaal wel maar is niet de eerste keer dat dit niet het geval is (meermaals zelf), buren nemen wel pakketje aan maar ook toen als eens reactie gekregen "uw pakket staat hier al een week" terwijl ik er pas achter kwam dat het geleverd was na navraag bij leverancier.

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: vr 28 jun 2019, 11:00
door MDB
Mister_Bobby schreef: vr 28 jun 2019, 10:43
MDB schreef: vr 28 jun 2019, 10:14
grietje schreef: vr 28 jun 2019, 09:23
Mister_Bobby schreef: do 27 jun 2019, 23:36 Na baaldag waarin zowat alles tegenging nog moeten vernemen dat een prijs die je nog moet ontvangen zogezegd al is afgeleverd aan jouw adres én ondertekend voor ontvangst :-( :-( :-( En ook al was het maar iets klein, ik was er héél blij mee en blijkbaar iemand anders ook.
Is het niet bij uw buren terecht gekomen? Hier ook nog voor gehad. Maar gelukkig wel eerlijke buren, die het me achteraf bezorgden.
Normaal steken ze dan toch een kaartje in je bus op welk adres ze het afgeleverd hebben...
Normaal wel maar is niet de eerste keer dat dit niet het geval is (meermaals zelf), buren nemen wel pakketje aan maar ook toen als eens reactie gekregen "uw pakket staat hier al een week" terwijl ik er pas achter kwam dat het geleverd was na navraag bij leverancier.
Raar....en ben je het hen nu al gaan vragen....?