Geen toegang meer tot verborgen inhoud

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Clubber
Lid
Wedstrijden dit jaar: 24 (#121)

Geen toegang meer tot verborgen inhoud

Bericht door Clubber »

Wedstrijd gepost op 19/03, doch geen toegang meer

viewtopic.php?f=4&t=172021&p=425751#p425751

Elk lid moet minimaal 1 NIEUWE wedstrijd per week posten om verborgen inhoud te kunnen zien.
Wanneer je een adblocker gebruikt is dit minimaal 1 NIEUWE wedstrijd per dag.
Gelieve eerst een NIEUWE wedstrijd te posten om de verborgen inhoud te activeren.

Geen adblocker aktief , getest in 3 browsers.

Zjef
Site Admin

Re: Geen toegang meer tot verborgen inhoud

Bericht door Zjef »

Vanaf dat je eenmaal (al dan niet per ongeluk) met een adblocker actief de website bezoekt zal je terugvallen op "1 wedstrijd posten per 24u". Ook als je nadien de adblocker uitschakelt zal je dat moeten doen om terug in het systeem van 7 dagen te komen.

Clubber
Lid

Bericht door Clubber »

Gek dat het het eerst gebeurde op mijn gsm ( die nog nooit in contact kwam met een ad-blocker )
Ik houd je op de hoogte mocht het nog eens gebeuren, adblocker ultimate hier staat disabled op schifters.be

Clubber
Lid

Bericht door Clubber »

Ik heb het weer zitten, geen adblocker aktief ...

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

Als er advertenties geblokkeerd worden krijg je ook de melding in het rode kader te zien ivm adblockers.

Clubber
Lid

Bericht door Clubber »

Ik weet het. Maar een rood venster krijg ik niet.
Gewoon van de ene moment ( na een half uurtje surfen zoals gisteren ) wanneer ik een ander onderwerp open krijg ik de " nieuwe wedstrijd posten melding " Ik houd het hier gepost wanneer het weer gebeurd ( zoals ik al zei geen adblocker aktief )

miekehill
Lid
Wedstrijden dit jaar: 19 (#146)

Bericht door miekehill »

Zjef schreef: zo 21 mar 2021, 14:29 Vanaf dat je eenmaal (al dan niet per ongeluk) met een adblocker actief de website bezoekt zal je terugvallen op "1 wedstrijd posten per 24u". Ook als je nadien de adblocker uitschakelt zal je dat moeten doen om terug in het systeem van 7 dagen te komen.
Zjef, ik heb het hier ook zitten door op de pc van mijn man in te loggen.
Betekent dat nu dat ik elke 24 uur een wedstrijd moet posten?
En zo ja, gedurende hoeveel dagen?
Want ik vrees dat ik op die manier (meerdere opeenvolgende dagen telkens 1 nieuwe wedstrijd) voor eens en altijd verbannen zal zijn van het forum...

Oh ja, op mijn laptop, tablet en telefoon stond nooit een adblocker actief en ik kan er nu ook niet meer op! Is dat normaal?

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

Mensen, het maakt niet uit of je nadien ergens inlogt zonder adblocker.
Vanaf dat je ergens inlogt waar die wel actief staat op Schifters, dan vervalt je toegang als je geen wedstrijd in de laatste 24u gepost hebt.

Je hebt dan de keuze:
- Of je post elke een wedstrijd wanneer je verborgen blokken wil zien (minstens 1 in de afgelopen 24u).
- Of je schakelt de adblocker uit op Schifters.
- Of je gebruikt geen toestellen waar die adblocker actief staat en waar je die niet wil, kan, of mag aanpassen.

Het is dus niet zo dat als je nadien op een toestel werkt zonder adblocker dat dan je toegang weer hersteld wordt. Je zal sowieso een wedstrijd moeten in de afgelopen 24u moeten posten vanaf dat je Schifters bezoekt met een adblocker, ongeacht via welke weg je nadien Schifters bezoekt.
Eenmaal je dat doet kan je 24u lang alle verborgen blokken zien met een adblocker actief, of 7 dagen lang (oude systeem dus) als je de adblocker ook uitschakelt (en je niet via een ander toestel met adblocker Schifters bezoekt).

Samengevat:
Je bezoekt Schifters altijd zonder adblocker actief = 1 wedstrijd posten = 7 dagen toegang verborgen blokken.
Je bezoekt Schifters minstens 1x met een adblocker actief = 1 wedstrijd posten = 24u toegang verborgen blokken.

Die toegang hangt aan je account, niet aan je toestel.

Dus miekehill:
Als je op de PC van je man blijft inloggen, en daar die adblocker niet uitschakelt, dan zal je toegang tot verborgen blokken telkens na 24u vervallen.
Je kan op die PC de adblocker uitschakelen voor schifters (op andere sites blijft die wel nog gewoon werken), zie hiervoor de instructies die je krijgt in de melding. Of je vermijdt om met die PC naar Schifters te komen, zodat je niet meer in dat systeem van 24u komt, en terug op het oude systeem kan verder werken (1 wedstrijd per 7 dagen).

miekehill
Lid
Wedstrijden dit jaar: 19 (#146)

Bericht door miekehill »

Bedankt voor de heldere uitleg, Jef.
Mijn man heeft het nodige over zich heen gekregen - :lol: - en nu staat de adblocker voor Schifters daar ook af!

bijou
Lid
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Bericht door bijou »

Hier ook dat probleem ik heb hem laten nakijken bij computerkliniek ,ze hebben geen adblocker gevonden. alles in in orden zeiden ze me

Gesloten