Buitenlandse wedstrijd - organisator onbekend wel in lijst

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Plaats reactie
muizemie
Kenner
Berichten: 834
Lid geworden op: di 05 jan 2016, 17:00
Wedstrijden dit jaar: 10 (#141)

Buitenlandse wedstrijd - organisator onbekend wel in lijst

Bericht door muizemie »

Ik wil een buitenlandse wedstrijd posten, de organisator werd toegevoegd aan de lijst met organisators die WEL Belgische deelnemers toelaten.

Als ik de eerste letters van de organisator intik, zie ik deze al verschijnen. Dus dan klik ik er op zoals aangegeven.

Maar als ik uiteindelijk mijn wedstrijd wil posten, krijg ik volgende melding : Deze link is onbekend voor organisator: ... (met de naam van de organisator)

Ik krijg deze wedstrijd niet gepost omdat de organisator zogezegd niet gekend is, terwijl ik hem wel zie verschijnen.
Wat kan hier het probleem zijn? (er staat ook geen spatie na de naam van de organisator) :-?

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17211
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Buitenlandse wedstrijd - organisator onbekend wel in lijst

Bericht door bloemeke »

Het gaat over deze : viewtopic.php?p=443917#p443917

Ik heb geen problemen om deze te posten, de instellingen voor deze organisator zijn dus wel oké

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2491
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Buitenlandse wedstrijd - organisator onbekend wel in lijst

Bericht door Zjef »

Kijk in de lijst van toegelaten organisatoren, alle gekende links staan erbij.
Als jij een andere link voor die organisator wil posten, ga je die melding krijgen, en zal je eerst die link ook moeten laten koppelen aan de organisator.

Dus als in de lijst enkel de officiele website als link staat, zal je niet de FB pagina kunnen posten bv, tot je ook die FB pagina als link laat toevoegen bij die organisator.

parreken
Kenner
Berichten: 1139
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 19:46
Wedstrijden dit jaar: 37 (#30)

Re: Buitenlandse wedstrijd - organisator onbekend wel in lijst

Bericht door parreken »

Zjef schreef: zo 11 jul 2021, 07:09 Kijk in de lijst van toegelaten organisatoren, alle gekende links staan erbij.
Als jij een andere link voor die organisator wil posten, ga je die melding krijgen, en zal je eerst die link ook moeten laten koppelen aan de organisator.

Dus als in de lijst enkel de officiele website als link staat, zal je niet de FB pagina kunnen posten bv, tot je ook die FB pagina als link laat toevoegen bij die organisator.
hoe laat je de link koppelen?

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17211
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Buitenlandse wedstrijd - organisator onbekend wel in lijst

Bericht door bloemeke »

parreken schreef: di 12 jul 2022, 13:59
hoe laat je de link koppelen?
Dat kunnen de leden niet, maar alleen de mods en Zjef

De instructies volgen die je hier vindt : viewtopic.php?p=98846#p98846

En dan alle nodige info posten als reactie onder het laatste bericht : viewtopic.php?p=502444#p502444

Als de wedstrijd gaat over fysieke prijzen, wel bevestiging vragen of deze kosteloos naar de winnaars gestuurd worden.

parreken
Kenner
Berichten: 1139
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 19:46
Wedstrijden dit jaar: 37 (#30)

Re: Buitenlandse wedstrijd - organisator onbekend wel in lijst

Bericht door parreken »

bloemeke schreef: di 12 jul 2022, 18:25
parreken schreef: di 12 jul 2022, 13:59
hoe laat je de link koppelen?
Dat kunnen de leden niet, maar alleen de mods en Zjef

De instructies volgen die je hier vindt : viewtopic.php?p=98846#p98846

En dan alle nodige info posten als reactie onder het laatste bericht : viewtopic.php?p=502444#p502444

Als de wedstrijd gaat over fysieke prijzen, wel bevestiging vragen of deze kosteloos naar de winnaars gestuurd worden.
Bedankt ik heb de link gepost

Plaats reactie