Late reactie, maar ik meen mij te herinneren dat jij ngo al eens een Disney verblijf won, hoeveel geluk kan een mens hebben
maar het is je gegund. veel plezier!
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!
Nagelz schreef: ↑di 23 nov 2021, 21:18
Late reactie, maar ik meen mij te herinneren dat jij ngo al eens een Disney verblijf won, hoeveel geluk kan een mens hebben
Ja dat klopt! In 2019 via HLN een all-in verblijf gewonnen. Erg fijn om de kinderen nog eens blij te kunnen maken, toch duur zo'n bezoekje anders
Nagelz schreef: ↑di 23 nov 2021, 21:18
Ja dat klopt! In 2019 via HLN een all-in verblijf gewonnen. Erg fijn om de kinderen nog eens blij te kunnen maken, toch duur zo'n bezoekje anders
gij kent mickey mousse viavia zeker
dat laatste dat is zeker!
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!
Deze cookies zijn minimaal nodig om de website goed te laten werken.
Zij brengen, volledig anoniem, jouw gebruik in kaart voor analyse en onderzoek. Info over het privacybeleid van Schifters.
Bijkomende cookies:
Advertenties op maat
Optimaliseer advertenties op basis van jouw surfgedrag.
Externe koppelingen
Zorg voor een optimale wisselwerking met externe content, o.a. avatars, externe afbeeldingen waaronder ook afbeeldingen van sociale media zoals Youtube, Twitter, Facebook of Instagram.