foto zetten bij wedstrijd wordt verwijdert automatisch

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Gebruikersavatar
boosterke
Gevorderde
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:34
Wedstrijden dit jaar: 25 (#73)

foto zetten bij wedstrijd wordt verwijdert automatisch

Bericht door boosterke »

als ik foto oplaad via ImgBB bij wedstrijd/uitleg wordt deze automatisch verwijdert. Enig idee hoe dit kan opgelost worden? Het was zo gemakkelijk via dit programma

Unedia
Gevorderde
Berichten: 2569
Lid geworden op: wo 30 jan 2019, 14:58
Locatie: Ternat
Wedstrijden dit jaar: 28 (#64)

Re: foto zetten bij wedstrijd wordt verwijdert automatisch

Bericht door Unedia »

Waarschijnlijk heb je bij de tweede stap iets anders aangeduid. Dit moet op Niet automatische verwijderen staan.


Afbeelding

Gebruikersavatar
boosterke
Gevorderde
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:34
Wedstrijden dit jaar: 25 (#73)

Re: foto zetten bij wedstrijd wordt verwijdert automatisch

Bericht door boosterke »

ja inderdaad, heb dat eens gedaan. zal straks nog eens proberen. merci voor de tip

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1962
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 28 (#58)

Re: foto zetten bij wedstrijd wordt verwijdert automatisch

Bericht door Pioen »

Afbeeldingen lijken in sommige posts systematisch te verdwijnen. Voorbeeld: viewtopic.php?p=474554#p474554

Is er iets bij Schifters aan de hand of ligt het aan de site die we gebruiken om de afbeeldingen op te laden (vaak imageBB, maar iemand heeft ook postimage gebruikt) ?

Net opgemerkt dat sommige avatars ook weg zijn, oa die van Sam, Daffy en Miss Jones.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 7956
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: foto zetten bij wedstrijd wordt verwijdert automatisch

Bericht door grietje »

Pioen schreef: zo 23 jan 2022, 17:45 Afbeeldingen lijken in sommige posts systematisch te verdwijnen. Voorbeeld: viewtopic.php?p=474554#p474554

Is er iets bij Schifters aan de hand of ligt het aan de site die we gebruiken om de afbeeldingen op te laden (vaak imageBB, maar iemand heeft ook postimage gebruikt) ?

Net opgemerkt dat sommige avatars ook weg zijn, oa die van Sam, Daffy en Miss Jones.

Ik zie bij die 3 personen dat je opnoemt, nog steeds hun avatar. Net opgezocht.

Zie

Afbeelding
8 картинка

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1962
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 28 (#58)

Re: foto zetten bij wedstrijd wordt verwijdert automatisch

Bericht door Pioen »

grietje schreef: zo 23 jan 2022, 18:20
Ik zie bij die 3 personen dat je opnoemt, nog steeds hun avatar. Net opgezocht.

Fijn dat je reageerde. Ik heb schifters even geopend in chromium en daar zijn alle "verdwenen" afbeeldingen inderdaad gewoon zichtbaar. Dus ligt het aan Firefox of de combinatie Firefox-schifters. Vreemd.
Laatst gewijzigd door Pioen op zo 23 jan 2022, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2491
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: foto zetten bij wedstrijd wordt verwijdert automatisch

Bericht door Zjef »

Pioen schreef: zo 23 jan 2022, 18:30 Fijn dat je reageerde. Ik heb schifters even geopend in chromium en daar zijn alle "verdwenen" afbeeldingen inderdaad gewoon zichtbaar. Dus ligt het aan Firefox of de combinatie Firefox-schifters. Vreemd.
Op die browser je cookies goed zetten (onderaan het forum klikken op "cookie instellingen" en "externe koppelingen" toelaten), mogelijk staan die verkeerd. Als ze al goed staan, kan je eventueel proberen om het een keer uit te zetten (en opslaan) en weer aan te zetten (en opslaan).

Daarnaast verdwijnen afbeeldingen die rechtstreeks van Facebook gelinkt zijn tegenwoordig heel snel heb ik gemerkt. Dat ligt aan Facebook, niet aan Schifters.

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1962
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 28 (#58)

Re: foto zetten bij wedstrijd wordt verwijdert automatisch

Bericht door Pioen »

Zjef schreef: zo 23 jan 2022, 19:04 Op die browser je cookies goed zetten (onderaan het forum klikken op "cookie instellingen" en "externe koppelingen" toelaten), mogelijk staan die verkeerd. Als ze al goed staan, kan je eventueel proberen om het een keer uit te zetten (en opslaan) en weer aan te zetten (en opslaan).

Daarnaast verdwijnen afbeeldingen die rechtstreeks van Facebook gelinkt zijn tegenwoordig heel snel heb ik gemerkt. Dat ligt aan Facebook, niet aan Schifters.
Bedankt, het waren idd de externe koppelingen die niet meer goed stonden.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
Sweetvoice
Gevorderde
Berichten: 4145
Lid geworden op: vr 25 dec 2015, 23:38
Wedstrijden dit jaar: 129 (#7)

Re: foto zetten bij wedstrijd wordt verwijdert automatisch

Bericht door Sweetvoice »

Pioen schreef: zo 23 jan 2022, 21:00
Zjef schreef: zo 23 jan 2022, 19:04 Op die browser je cookies goed zetten (onderaan het forum klikken op "cookie instellingen" en "externe koppelingen" toelaten), mogelijk staan die verkeerd. Als ze al goed staan, kan je eventueel proberen om het een keer uit te zetten (en opslaan) en weer aan te zetten (en opslaan).

Daarnaast verdwijnen afbeeldingen die rechtstreeks van Facebook gelinkt zijn tegenwoordig heel snel heb ik gemerkt. Dat ligt aan Facebook, niet aan Schifters.
Bedankt, het waren idd de externe koppelingen die niet meer goed stonden.
Zelfde probleem hier. Cookies staan nochtans goed :-?

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2491
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: foto zetten bij wedstrijd wordt verwijdert automatisch

Bericht door Zjef »

Sweetvoice schreef: do 03 feb 2022, 17:58 Zelfde probleem hier. Cookies staan nochtans goed :-?
Ook al eens afgezet en weer aangezet, zoals in mijn vorige bericht beschreven?

Plaats reactie