Gepost antwoord

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pekkeisback
Gevorderde
Berichten: 3300
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 14:32
Wedstrijden dit jaar: 36 (#55)

Gepost antwoord

Bericht door pekkeisback »

Een vraagje.
Ik had antwoord gepost bij een wedstrijd.Nu blijkt die wedstrijd verwijderd dus ook het antwoord. Ik weet niet of de poster vd wedstrijd daarvan altijd wordt verwittigd maar kan de poster vh antwoord daar niet van verwittigd worden? Ik wilde dat antwoord gebruiken voor mijn quota ,die ik moest doorsturen. Gelukkig heb ik een dag gewacht ,om door te sturen, zodat ik zag dat die wedstrijd niet meer op het forum stond.
Het is maar een vraag hoor. Ik heb een andere wedstrijd bij mijn quota gezet voor de lijst en opgestuurd.
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2497
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Gepost antwoord

Bericht door Zjef »

Neen dat kan niet. Want dan zouden posters van gewone reacties die geen antwoord zijn evengoed meldingen krijgen waar ze in dat geval geen boodschap aan hebben. Als poster van een antwoord kan je ook altijd nakijken of de wedstrijd volledig en correct gepost werd. Indien niet weet je dat die wedstrijd verwijderd kan worden, en kan je deze ook ineens melden naar de mods toe.

Plaats reactie