Ontbrekende Schiftingen!

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nagelz
Schiftingen & Lijsttoegangen
Berichten: 725
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:59

Ontbrekende Schiftingen!

Bericht door Nagelz »

Bij deze wil ik even meedelen (in meerdere topics, zodat niemand het mist!)
dat leden van de schiftingslijst ten alle tijden hun winnende schiftingen dienen door te sturen!
ik ga hier strenger op controleren, en heb er ook al enkele genoteerd staan om op te volgen.
ik ga zonder waarschuwing bans geven (lijst & forum) bij misbruik van deze regel!

we hebben een één voor allen, allen voor één systeem, en wie graag neemt zonder te geven,
hoort hier niet in thuis!

ik vind het trouwens ook enorm triestig, dat prijzen (met schiftingsvraag) eerder op tweedehands staan,
dan de schifting ervan in mijn mailbox zit ..
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Krikke
Kenner
Berichten: 1469
Lid geworden op: ma 20 dec 2021, 06:36
Wedstrijden dit jaar: 34 (#39)

Re: Ontbrekende Schiftingen!

Bericht door Krikke »

Na doorsturen van schifting, krijg ik géén bevestiging. Zodoende via PB verstuurd naar Nagelz. Hopelijk OK zo.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2491
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Ontbrekende Schiftingen!

Bericht door Zjef »

Naast de zichtbare problemen (foutmeldingen) was er ook een probleem met de mails.

Deze zouden vanavond opgelost moeten zijn, waardoor de mails weer moeten toekomen.
Je zou dus weer een bevestiging moeten krijgen als je een schifting oid instuurt.

Plaats reactie