Pagina 3 van 4

Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)

Geplaatst: vr 27 mei 2022, 21:07
door soccie
Sam schreef: vr 27 mei 2022, 19:10
soccie schreef: vr 27 mei 2022, 18:40
Sam schreef: vr 27 mei 2022, 18:14
soccie schreef: vr 27 mei 2022, 18:01
Sam schreef: vr 27 mei 2022, 17:18 Effectief nodig die brief te overhandigen?
Zonder mail krijg je de bon niet.Woensdag de bon gaan afhalen .Ze hadden een lijst met winnaars en ik moest tekenen voor ontvangst.
E-mail geen probleem, maar dat dat weer afgedrukt moet worden. Niet meer van deze tijd :-P
Toen ik aftekende voor ontvangst ,zag ik onder mijn naam de naam van mijn man staan. Hij had geen mail gekregen en ik voeg aan de mevrouw achter de balie of mijn man zijn bon ook kon krijgen ( hij was mee met mij) en ze weigerde . Zonder mail geen bon
Hopelijk via DPG Media nog verkrijgbaar of het moest een naamgenoot zijn :)
Het was wel degelijk mijn man. Het mailadres stond er ook bij. Gemaild naar Steve van DPG en binnen enkele minuten had hij de mail

Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)

Geplaatst: vr 27 mei 2022, 21:09
door soccie
grietje schreef: vr 27 mei 2022, 19:22
soccie schreef: vr 27 mei 2022, 18:01
Sam schreef: vr 27 mei 2022, 17:18 Effectief nodig die brief te overhandigen?
Zonder mail krijg je de bon niet.Woensdag de bon gaan afhalen .Ze hadden een lijst met winnaars en ik moest tekenen voor ontvangst.

Ik heb niet moeten tekenen.
Hier was de dame achter de balie heel stipt. Zelfs mijn paspoort moeten geven en daar nam ze een copie van.

Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)

Geplaatst: vr 27 mei 2022, 21:28
door Sam
soccie schreef: vr 27 mei 2022, 21:09
grietje schreef: vr 27 mei 2022, 19:22
soccie schreef: vr 27 mei 2022, 18:01
Sam schreef: vr 27 mei 2022, 17:18 Effectief nodig die brief te overhandigen?
Zonder mail krijg je de bon niet.Woensdag de bon gaan afhalen .Ze hadden een lijst met winnaars en ik moest tekenen voor ontvangst.

Ik heb niet moeten tekenen.
Hier was de dame achter de balie heel stipt. Zelfs mijn paspoort moeten geven en daar nam ze een copie van.
Daar moeten ze hier niet mee afkomen, dat is niet eens wettelijk en identiteitsfraude met zo’n kopie is gauw gebeurd.

Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)

Geplaatst: ma 30 mei 2022, 19:21
door grietje
Chrisje schreef: ma 30 mei 2022, 19:07 Hey was dit in alle carrefour want in mortsel niets van gevonden


Schifters is vooral een website, om wedstrijden te posten. En niet om enkel vragen te stellen of te komen stoefen welke prijzen je al gewonnen hebt.

Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)

Geplaatst: vr 03 jun 2022, 20:33
door Sweetvoice
Unedia schreef: vr 27 mei 2022, 15:09 Deze middag mijn bonnen gaan halen in Carrefour Ninove. Niemand die van iets wist, heel gedoe, veel gebel en verschillend personeel later toch mee gekregen.

Ze konden er ook niet helemaal aan doen, was er super druk door IT-problemen aan selfscan, daardoor ook aan klantendienst en daarnaast nog fietser aangereden op parking. Was er dus alle hens aan dek. Maar toch wel heel jammer dat ze aan klantendienst niet echt op de hoogte waren welke bonnen ze moesten meegeven. Nog iemand problemen gehad?
Hier zelfde probleem. Wisten van niets. Zelfs manager niet. Kreeg dus niets mee. Daarna tot 3 keer toe mogen terug bellen om dan te weten dat ik het toch mocht komen halen, alhoewel ze tot op dat moment nog altijd van niets op de hoogte waren.
Communicatie is bij elk bedrijf toch dezelfde miserie.

Had eerder ook al zo´n problemen om mijn prijs bij Ikea te verkrijgen. ´Was dit geen spam?' :-? :lol:

Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)

Geplaatst: za 04 jun 2022, 11:04
door Sam
Sweetvoice schreef: vr 03 jun 2022, 20:33
Unedia schreef: vr 27 mei 2022, 15:09 Deze middag mijn bonnen gaan halen in Carrefour Ninove. Niemand die van iets wist, heel gedoe, veel gebel en verschillend personeel later toch mee gekregen.

Ze konden er ook niet helemaal aan doen, was er super druk door IT-problemen aan selfscan, daardoor ook aan klantendienst en daarnaast nog fietser aangereden op parking. Was er dus alle hens aan dek. Maar toch wel heel jammer dat ze aan klantendienst niet echt op de hoogte waren welke bonnen ze moesten meegeven. Nog iemand problemen gehad?
Hier zelfde probleem. Wisten van niets. Zelfs manager niet. Kreeg dus niets mee. Daarna tot 3 keer toe mogen terug bellen om dan te weten dat ik het toch mocht komen halen, alhoewel ze tot op dat moment nog altijd van niets op de hoogte waren.
Communicatie is bij elk bedrijf toch dezelfde miserie.

Had eerder ook al zo´n problemen om mijn prijs bij Ikea te verkrijgen. ´Was dit geen spam?' :-? :lol:
Hier ook een halfuur gedoe, wisten van niets en een hoop telefoontjes omdat ze ook niet wisten hoe die cadeaubon af te rekenen zonder dat er voor betaald wordt :-|

Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)

Geplaatst: do 09 jun 2022, 15:53
door Leentje58
Sam schreef: za 04 jun 2022, 11:04
Sweetvoice schreef: vr 03 jun 2022, 20:33
Unedia schreef: vr 27 mei 2022, 15:09 Deze middag mijn bonnen gaan halen in Carrefour Ninove. Niemand die van iets wist, heel gedoe, veel gebel en verschillend personeel later toch mee gekregen.

Ze konden er ook niet helemaal aan doen, was er super druk door IT-problemen aan selfscan, daardoor ook aan klantendienst en daarnaast nog fietser aangereden op parking. Was er dus alle hens aan dek. Maar toch wel heel jammer dat ze aan klantendienst niet echt op de hoogte waren welke bonnen ze moesten meegeven. Nog iemand problemen gehad?
Hier zelfde probleem. Wisten van niets. Zelfs manager niet. Kreeg dus niets mee. Daarna tot 3 keer toe mogen terug bellen om dan te weten dat ik het toch mocht komen halen, alhoewel ze tot op dat moment nog altijd van niets op de hoogte waren.
Communicatie is bij elk bedrijf toch dezelfde miserie.

Had eerder ook al zo´n problemen om mijn prijs bij Ikea te verkrijgen. ´Was dit geen spam?' :-? :lol:
Hier ook een halfuur gedoe, wisten van niets en een hoop telefoontjes omdat ze ook niet wisten hoe die cadeaubon af te rekenen zonder dat er voor betaald wordt :-|
ik heb gewoon, zonder probleem, een cadeaukaart gekregen met een bedrag van 50 € op

Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)

Geplaatst: do 09 jun 2022, 15:57
door Leentje58
moest mijn naam doorgeven, die stond op een lijst aan de balie

Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)

Geplaatst: do 09 jun 2022, 16:59
door Sam
Leentje58 schreef: do 09 jun 2022, 15:53
Sam schreef: za 04 jun 2022, 11:04
Sweetvoice schreef: vr 03 jun 2022, 20:33
Unedia schreef: vr 27 mei 2022, 15:09 Deze middag mijn bonnen gaan halen in Carrefour Ninove. Niemand die van iets wist, heel gedoe, veel gebel en verschillend personeel later toch mee gekregen.

Ze konden er ook niet helemaal aan doen, was er super druk door IT-problemen aan selfscan, daardoor ook aan klantendienst en daarnaast nog fietser aangereden op parking. Was er dus alle hens aan dek. Maar toch wel heel jammer dat ze aan klantendienst niet echt op de hoogte waren welke bonnen ze moesten meegeven. Nog iemand problemen gehad?
Hier zelfde probleem. Wisten van niets. Zelfs manager niet. Kreeg dus niets mee. Daarna tot 3 keer toe mogen terug bellen om dan te weten dat ik het toch mocht komen halen, alhoewel ze tot op dat moment nog altijd van niets op de hoogte waren.
Communicatie is bij elk bedrijf toch dezelfde miserie.

Had eerder ook al zo´n problemen om mijn prijs bij Ikea te verkrijgen. ´Was dit geen spam?' :-? :lol:
Hier ook een halfuur gedoe, wisten van niets en een hoop telefoontjes omdat ze ook niet wisten hoe die cadeaubon af te rekenen zonder dat er voor betaald wordt :-|
ik heb gewoon, zonder probleem, een cadeaukaart gekregen met een bedrag van 50 € op
Misschien waren ze gepakt in snelheid en ondertussen wel ingelicht :-)

Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)

Geplaatst: vr 10 jun 2022, 08:24
door Leentje58
Sam schreef: do 09 jun 2022, 16:59
Leentje58 schreef: do 09 jun 2022, 15:53
Sam schreef: za 04 jun 2022, 11:04
Sweetvoice schreef: vr 03 jun 2022, 20:33
Unedia schreef: vr 27 mei 2022, 15:09 Deze middag mijn bonnen gaan halen in Carrefour Ninove. Niemand die van iets wist, heel gedoe, veel gebel en verschillend personeel later toch mee gekregen.

Ze konden er ook niet helemaal aan doen, was er super druk door IT-problemen aan selfscan, daardoor ook aan klantendienst en daarnaast nog fietser aangereden op parking. Was er dus alle hens aan dek. Maar toch wel heel jammer dat ze aan klantendienst niet echt op de hoogte waren welke bonnen ze moesten meegeven. Nog iemand problemen gehad?
Hier zelfde probleem. Wisten van niets. Zelfs manager niet. Kreeg dus niets mee. Daarna tot 3 keer toe mogen terug bellen om dan te weten dat ik het toch mocht komen halen, alhoewel ze tot op dat moment nog altijd van niets op de hoogte waren.
Communicatie is bij elk bedrijf toch dezelfde miserie.

Had eerder ook al zo´n problemen om mijn prijs bij Ikea te verkrijgen. ´Was dit geen spam?' :-? :lol:
Hier ook een halfuur gedoe, wisten van niets en een hoop telefoontjes omdat ze ook niet wisten hoe die cadeaubon af te rekenen zonder dat er voor betaald wordt :-|
ik heb gewoon, zonder probleem, een cadeaukaart gekregen met een bedrag van 50 € op
Misschien waren ze gepakt in snelheid en ondertussen wel ingelicht :-)
nee, was op de eerste dag dat we die konden afhalen, 's morgens :-), de lijst lag aan de balie