Nagelz schreef: ↑za 03 dec 2022, 23:31
Veel succes allemaal!
als jullie jullie adventschiftingen ASAP doorsturen dan doe ik ASAP mijn best om deze duidelijk in de lijst te zetten!
Ik hoop snel iets te kunnen doorsturen maar inderdaad, hoe sneller we er weten hoe beter! merci voor het werk
Veel succes allemaal!
als jullie jullie adventschiftingen ASAP doorsturen dan doe ik ASAP mijn best om deze duidelijk in de lijst te zetten!
Jaaaa mijn eerste adventswedstrijd gewonnen, inductiekookplaat van Ikea. Ik stuur schifting meteen door
Veel succes allemaal!
Jaaaa mijn eerste adventswedstrijd gewonnen, inductiekookplaat van Ikea. Ik stuur schifting meteen door
Veel succes allemaal!
barthez schreef: ↑vr 02 dec 2022, 17:27
Gardena,KW,nmbs en plopsa blijkbaar ook niet andere jaren zijn ze vaste waarde
ook hebban (waarbij eerst dagelijks dan wekelijks een e-book weggaven) doet dit jaar niet mee. Libelle en Femmes d'aujourdhui was vorig jaar al niets meer. Jammer, maar waarschijnlijk duiken er ook nieuwe adventskalenders op.
barthez schreef: ↑vr 02 dec 2022, 17:27
Gardena,KW,nmbs en plopsa blijkbaar ook niet andere jaren zijn ze vaste waarde
ook hebban (waarbij eerst dagelijks dan wekelijks een e-book weggaven) doet dit jaar niet mee. Libelle en Femmes d'aujourdhui was vorig jaar al niets meer. Jammer, maar waarschijnlijk duiken er ook nieuwe adventskalenders op.
Maar daar is HLN weer ! Geen rad, maar wel pakjes uitpakken
"Alles is veel voor wie niet veel verwacht" (J.C. Bloem)
Hey iedereen,
benieuwd of er veel adventswedstrijden gewonnen werden .
Hier de inductiekookplaat vrij snel bij Ikea. Daarnaast ook nog een krasbiljet bij face a la crise maar daar heb ik nog niet meer details van. En een prijs bij Di op IG, wax-machine. Niet zo heel veel, maar we leven op hoop dat er nog iets later toe komt
Gelukkig nog wat andere wedstrijden er tussen wel gewonnen
Unedia schreef: ↑di 27 dec 2022, 19:47
Hey iedereen,
benieuwd of er veel adventswedstrijden gewonnen werden .
Hier de inductiekookplaat vrij snel bij Ikea. Daarnaast ook nog een krasbiljet bij face a la crise maar daar heb ik nog niet meer details van. En een prijs bij Di op IG, wax-machine. Niet zo heel veel, maar we leven op hoop dat er nog iets later toe komt
Gelukkig nog wat andere wedstrijden er tussen wel gewonnen
Jullie?
Proficiat mooie prijzen
Ik heb 2x gewonnen bij Flair. Chocolade en 4 blikjes wijn.
Van de andere wedstrijden niks gehoord.
Grtj en een gelukkig 2023
Nolleke
Deze cookies zijn minimaal nodig om de website goed te laten werken.
Zij brengen, volledig anoniem, jouw gebruik in kaart voor analyse en onderzoek. Info over het privacybeleid van Schifters.
Bijkomende cookies:
Advertenties op maat
Optimaliseer advertenties op basis van jouw surfgedrag.
Externe koppelingen
Zorg voor een optimale wisselwerking met externe content, o.a. avatars, externe afbeeldingen waaronder ook afbeeldingen van sociale media zoals Youtube, Twitter, Facebook of Instagram.