Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

cecilet
Gevorderde
Berichten: 3075
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 21:34
Wedstrijden dit jaar: 38 (#30)

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door cecilet »

Kan iemand mij helpen bij het plaatsen van een wedstrijd op instagram?
Ik heb dat nog nooit gedaan omdat het mij gewoon niet lukt :-?
Ik wil deze graag plaatsen met mijn tablet...
Link kopiëren is geen probleem, tekst kopiëren lukt langs geen kanten :-|
Wat doe ik verkeerd?
Is hier een expert die mij de juiste methode kan uitleggen aub?

Gebruikersavatar
Sweetvoice
Gevorderde
Berichten: 4145
Lid geworden op: vr 25 dec 2015, 23:38
Wedstrijden dit jaar: 129 (#7)

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door Sweetvoice »

cecilet schreef: ma 02 jan 2023, 16:57 Kan iemand mij helpen bij het plaatsen van een wedstrijd op instagram?
Ik heb dat nog nooit gedaan omdat het mij gewoon niet lukt :-?
Ik wil deze graag plaatsen met mijn tablet...
Link kopiëren is geen probleem, tekst kopiëren lukt langs geen kanten :-|
Wat doe ik verkeerd?
Is hier een expert die mij de juiste methode kan uitleggen aub?
Op tablet of gsm kan je de tekst volgens mij niet kopiëren. Om toch een wedstrijd van Instagram te kunnen posten maak ik een printscreen van de tekst en zet ik deze op het forum.

Gebruikersavatar
Elcé
Gevorderde
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 12 apr 2015, 12:10
Wedstrijden dit jaar: 31 (#47)

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door Elcé »

Sweetvoice schreef: di 03 jan 2023, 18:40
cecilet schreef: ma 02 jan 2023, 16:57 Kan iemand mij helpen bij het plaatsen van een wedstrijd op instagram?
Ik heb dat nog nooit gedaan omdat het mij gewoon niet lukt :-?
Ik wil deze graag plaatsen met mijn tablet...
Link kopiëren is geen probleem, tekst kopiëren lukt langs geen kanten :-|
Wat doe ik verkeerd?
Is hier een expert die mij de juiste methode kan uitleggen aub?
Op tablet of gsm kan je de tekst volgens mij niet kopiëren. Om toch een wedstrijd van Instagram te kunnen posten maak ik een printscreen van de tekst en zet ik deze op het forum.
En op iPad kan je geen Story delen

Quidam
Kenner
Berichten: 972
Lid geworden op: zo 08 mar 2015, 14:10
Wedstrijden dit jaar: 23 (#79)

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door Quidam »

Nieuwe regel: Als een wedstrijd op FB en op IG loopt, post je de wedstrijd met de FB link en voeg het het IG linkje toe in het tweede vak


---) Dus voortaan kan je als niet-facebookgebruiker hier geen IG-wedstrijden meer posten? Ik vind dat maar een rare regeling. :-?

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 7957
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door grietje »

Quidam schreef: vr 06 jan 2023, 18:20 Nieuwe regel: Als een wedstrijd op FB en op IG loopt, post je de wedstrijd met de FB link en voeg het het IG linkje toe in het tweede vak


---) Dus voortaan kan je als niet-facebookgebruiker hier geen IG-wedstrijden meer posten? Ik vind dat maar een rare regeling. :-?
Niet iedere instagram wedstrijd loopt ook via FB e. Er zijn er nog veel waar je enkel via instagram kan aan deelnemen.
Dus die kan je dan wel posten.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6345
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 6 (#169)

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door guigou »

grietje schreef: vr 06 jan 2023, 18:32
Quidam schreef: vr 06 jan 2023, 18:20 Nieuwe regel: Als een wedstrijd op FB en op IG loopt, post je de wedstrijd met de FB link en voeg het het IG linkje toe in het tweede vak


---) Dus voortaan kan je als niet-facebookgebruiker hier geen IG-wedstrijden meer posten? Ik vind dat maar een rare regeling. :-?
Niet iedere instagram wedstrijd loopt ook via FB e. Er zijn er nog veel waar je enkel via instagram kan aan deelnemen.
Dus die kan je dan wel posten.
maar als je geen fb hebt, kan je dit toch niet weten als die op FB ook is ?
dan moet je ook per wedstrijd gaan kijken of die op FB is, en omgekeerd ook ? als er 1 op FB staat, gaan zien of die op IG ook loopt ? :roll:
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 7957
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door grietje »

guigou schreef: vr 06 jan 2023, 19:49
grietje schreef: vr 06 jan 2023, 18:32
Quidam schreef: vr 06 jan 2023, 18:20 Nieuwe regel: Als een wedstrijd op FB en op IG loopt, post je de wedstrijd met de FB link en voeg het het IG linkje toe in het tweede vak


---) Dus voortaan kan je als niet-facebookgebruiker hier geen IG-wedstrijden meer posten? Ik vind dat maar een rare regeling. :-?
Niet iedere instagram wedstrijd loopt ook via FB e. Er zijn er nog veel waar je enkel via instagram kan aan deelnemen.
Dus die kan je dan wel posten.
maar als je geen fb hebt, kan je dit toch niet weten als die op FB ook is ?
dan moet je ook per wedstrijd gaan kijken of die op FB is, en omgekeerd ook ? als er 1 op FB staat, gaan zien of die op IG ook loopt ? :roll:
Bij 3/4 of meer FB wedstrijden staat er bij. Dat je ook via instagram kan/ moet ook deelnemen.

biker77
Kenner
Berichten: 1337
Lid geworden op: zo 16 jul 2017, 14:58
Wedstrijden dit jaar: 65 (#14)

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door biker77 »

Je post een wedstrijd die na een week ook op Facebook en Instagram verschijnt(Blits Magazine) maar hebt geen Instagram zodat je deze niet kan toevoegen op instructies wat dan? Je weet toch niet dat deze gaat gepost worden op Facebook of Instagram.

Krikke
Kenner
Berichten: 1469
Lid geworden op: ma 20 dec 2021, 06:36
Wedstrijden dit jaar: 34 (#40)

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door Krikke »

biker77 schreef: zo 15 jan 2023, 13:34 Je post een wedstrijd die na een week ook op Facebook en Instagram verschijnt(Blits Magazine) maar hebt geen Instagram zodat je deze niet kan toevoegen op instructies wat dan? Je weet toch niet dat deze gaat gepost worden op Facebook of Instagram.
Dit is bij de meeste wedstrijden dat Fb en/of IG later online komen, is inderdaad niet makkelijk werken maar het zij zo.
De nieuwe regels gewoon accepteren en je wedstrijden regelmatig controleren of ze niet op FB /IG staan.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2492
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door Zjef »

biker77 schreef: zo 15 jan 2023, 13:34 Je post een wedstrijd die na een week ook op Facebook en Instagram verschijnt(Blits Magazine) maar hebt geen Instagram zodat je deze niet kan toevoegen op instructies wat dan? Je weet toch niet dat deze gaat gepost worden op Facebook of Instagram.
Als het er niet bij staat dat ze na een week ook op Facebook of Instagram verschijnen, verwachten we ook niet dat je die Facebook en Instagram pagina's constant gaat nakijken om na een week die wedstrijd aan te vullen. Zie daarover ook mijn eerdere reactie in dit topic.
We verwachten enkel die links in de beginpost als vanaf het begin ook duidelijk is dat een wedstrijd ook op Facebook of Instagram of elders aangeboden wordt.

Als ze dat er bij Blits Magazine al bijzetten, en pas na een week die wedstrijd ook op Facebook of Instagram zetten, zou ik aan hen eens vragen waarom dat een week moet duren :)

Gesloten