Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Krikke
Kenner
Berichten: 1469
Lid geworden op: ma 20 dec 2021, 06:36
Wedstrijden dit jaar: 34 (#39)

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door Krikke »

Zjef schreef: ma 16 jan 2023, 16:01
biker77 schreef: zo 15 jan 2023, 13:34 Je post een wedstrijd die na een week ook op Facebook en Instagram verschijnt(Blits Magazine) maar hebt geen Instagram zodat je deze niet kan toevoegen op instructies wat dan? Je weet toch niet dat deze gaat gepost worden op Facebook of Instagram.
Als het er niet bij staat dat ze na een week ook op Facebook of Instagram verschijnen, verwachten we ook niet dat je die Facebook en Instagram pagina's constant gaat nakijken om na een week die wedstrijd aan te vullen. Zie daarover ook mijn eerdere reactie in dit topic.
We verwachten enkel die links in de beginpost als vanaf het begin ook duidelijk is dat een wedstrijd ook op Facebook of Instagram of elders aangeboden wordt.

Als ze dat er bij Blits Magazine al bijzetten, en pas na een week die wedstrijd ook op Facebook of Instagram zetten, zou ik aan hen eens vragen waarom dat een week moet duren :)
Effe voor verduidelijking, Bij coole suggesties was de wedstrijd om 12.40 online te vinden maar nergens op sociale media. Op fb pas om 14 uur, op IG tot hier toe nog niet.
Dan ben je dus niet verplicht deze Fb link te posten?
viewtopic.php?t=224792

:-? Misschien denk ik er alleen zo over maar het wordt wat verwarrend :oops:

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2491
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door Zjef »

Krikke schreef: ma 16 jan 2023, 17:28
Zjef schreef: ma 16 jan 2023, 16:01
biker77 schreef: zo 15 jan 2023, 13:34 Je post een wedstrijd die na een week ook op Facebook en Instagram verschijnt(Blits Magazine) maar hebt geen Instagram zodat je deze niet kan toevoegen op instructies wat dan? Je weet toch niet dat deze gaat gepost worden op Facebook of Instagram.
Als het er niet bij staat dat ze na een week ook op Facebook of Instagram verschijnen, verwachten we ook niet dat je die Facebook en Instagram pagina's constant gaat nakijken om na een week die wedstrijd aan te vullen. Zie daarover ook mijn eerdere reactie in dit topic.
We verwachten enkel die links in de beginpost als vanaf het begin ook duidelijk is dat een wedstrijd ook op Facebook of Instagram of elders aangeboden wordt.

Als ze dat er bij Blits Magazine al bijzetten, en pas na een week die wedstrijd ook op Facebook of Instagram zetten, zou ik aan hen eens vragen waarom dat een week moet duren :)
Effe voor verduidelijking, Bij coole suggesties was de wedstrijd om 12.40 online te vinden maar nergens op sociale media. Op fb pas om 14 uur, op IG tot hier toe nog niet.
Dan ben je dus niet verplicht deze Fb link te posten?
viewtopic.php?t=224792

:-? Misschien denk ik er alleen zo over maar het wordt wat verwarrend :oops:
In hun wedstrijd vragen ze enkel dat je hun Facebook en/of Instagram pagina volgt voor een extra kans.
Dus we verwachten daar de links naar hun Facebook en Instagram pagina's.
Nergens staat er dat die wedstrijd zelf ook op hun Facebook en Instagram pagina gepost wordt en dat je daar iets mee moet doen. Je moet enkel opgeven wat je gebruikersnaam is op Facebook en Instagram waarmee je hun pagina volgt.

Dus nee, we verwachten daar geen links naar wedstrijdposts op hun Facebook en Instagram pagina, maar we verwachten daar wel links naar hun Facebook en Instagram pagina (de algemene pagina dus, geen specifieke post op die pagina).

En dat gewoon voor leden die de wedstrijd willen meespelen en die extra kans willen benutten. Die kunnen dan doorklikken naar de Facebook en/of Instagram pagina om die pagina's te volgen. Zonder dat ze zelf op zoek moeten gaan naar die pagina, en dan moeten filteren tussen mogelijke nep pagina's etc. Maw alle info die nodig is om de wedstrijdkansen ten volle te benutten.

Krikke
Kenner
Berichten: 1469
Lid geworden op: ma 20 dec 2021, 06:36
Wedstrijden dit jaar: 34 (#39)

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door Krikke »

Zjef schreef: wo 18 jan 2023, 13:19
Krikke schreef: ma 16 jan 2023, 17:28
Zjef schreef: ma 16 jan 2023, 16:01
biker77 schreef: zo 15 jan 2023, 13:34 Je post een wedstrijd die na een week ook op Facebook en Instagram verschijnt(Blits Magazine) maar hebt geen Instagram zodat je deze niet kan toevoegen op instructies wat dan? Je weet toch niet dat deze gaat gepost worden op Facebook of Instagram.
Als het er niet bij staat dat ze na een week ook op Facebook of Instagram verschijnen, verwachten we ook niet dat je die Facebook en Instagram pagina's constant gaat nakijken om na een week die wedstrijd aan te vullen. Zie daarover ook mijn eerdere reactie in dit topic.
We verwachten enkel die links in de beginpost als vanaf het begin ook duidelijk is dat een wedstrijd ook op Facebook of Instagram of elders aangeboden wordt.

Als ze dat er bij Blits Magazine al bijzetten, en pas na een week die wedstrijd ook op Facebook of Instagram zetten, zou ik aan hen eens vragen waarom dat een week moet duren :)
Effe voor verduidelijking, Bij coole suggesties was de wedstrijd om 12.40 online te vinden maar nergens op sociale media. Op fb pas om 14 uur, op IG tot hier toe nog niet.
Dan ben je dus niet verplicht deze Fb link te posten?
viewtopic.php?t=224792

:-? Misschien denk ik er alleen zo over maar het wordt wat verwarrend :oops:
In hun wedstrijd vragen ze enkel dat je hun Facebook en/of Instagram pagina volgt voor een extra kans.
Dus we verwachten daar de links naar hun Facebook en Instagram pagina's.
Nergens staat er dat die wedstrijd zelf ook op hun Facebook en Instagram pagina gepost wordt en dat je daar iets mee moet doen. Je moet enkel opgeven wat je gebruikersnaam is op Facebook en Instagram waarmee je hun pagina volgt.

Dus nee, we verwachten daar geen links naar wedstrijdposts op hun Facebook en Instagram pagina, maar we verwachten daar wel links naar hun Facebook en Instagram pagina (de algemene pagina dus, geen specifieke post op die pagina).

En dat gewoon voor leden die de wedstrijd willen meespelen en die extra kans willen benutten. Die kunnen dan doorklikken naar de Facebook en/of Instagram pagina om die pagina's te volgen. Zonder dat ze zelf op zoek moeten gaan naar die pagina, en dan moeten filteren tussen mogelijke nep pagina's etc. Maw alle info die nodig is om de wedstrijdkansen ten volle te benutten.
Bedankt voor de toelichting Zjef :thumb: , vorige keer (zie vele posts hoger) kreeg ik ,hier een ander antwoord op van een moderator.
Indien enkel algemene link is die men vraagt ( bvb bij coole suggesties) is dat geen probleem natuurlijk.

amandineleo
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: di 24 jan 2023, 13:37
Wedstrijden dit jaar: 9 (#154)

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door amandineleo »

Goeiedag,
Ik probeer om een wedstrijd te publiceren maar bij mij staat er geen knop Nieuw Onderwerp, hoe kan dat?
Bedankt

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2491
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door Zjef »

amandineleo schreef: zo 19 feb 2023, 14:49 Goeiedag,
Ik probeer om een wedstrijd te publiceren maar bij mij staat er geen knop Nieuw Onderwerp, hoe kan dat?
Bedankt
Omdat je niet ingelogd bent. Enkel ingelogde gebruikers kunnen nieuwe onderwerpen posten.

amandineleo
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: di 24 jan 2023, 13:37
Wedstrijden dit jaar: 9 (#154)

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door amandineleo »

Jawel ik ben ingelogd maar er staat nergens een knop Nieuw onderwerp, hoe los ik dat op?

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2491
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door Zjef »

amandineleo schreef: zo 19 feb 2023, 19:35 Jawel ik ben ingelogd maar er staat nergens een knop Nieuw onderwerp, hoe los ik dat op?
Door meer info te geven, want bij andere leden staat die knop er wel gewoon.
Welke browser, welke versie, welk operating systeem, laptop, smartphone, tablet, screenshot, ...

Eens proberen op een ander toestel, in een incognito bowser sessie, andere browser, ...

amandineleo
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: di 24 jan 2023, 13:37
Wedstrijden dit jaar: 9 (#154)

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door amandineleo »

Ik heb dit al meermaals geprobeerd: verschillende laptops, verschillende browsers, mijn gsm, incognito-vensters.

Afbeelding

amandineleo
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: di 24 jan 2023, 13:37
Wedstrijden dit jaar: 9 (#154)

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door amandineleo »

De afbeelding die ik net als antwoord heb gepost kan ik zelf ook niet zien, zie: Afbeelding

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17211
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Nieuwe/aangepaste regels vanaf 1 januari 2023

Bericht door bloemeke »

amandineleo schreef: zo 19 feb 2023, 19:35 Jawel ik ben ingelogd maar er staat nergens een knop Nieuw onderwerp, hoe los ik dat op?
Zit je al in een bepaalde rubriek ?
Ga eens naar "binnenlandse wedstrijden", wat zie je nu?
Plaats hiervan eens een screenshot

Gesloten