Instagram

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Little_star
Gevorderde
Berichten: 2132
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 15:42
Wedstrijden dit jaar: 38 (#48)

Re: Instagram

Bericht door Little_star »

Elcé schreef: wo 01 mar 2023, 17:04
vanessad schreef: wo 01 mar 2023, 11:03 Om Instagram op computer te gebruiken kan je de extensie Inssist voor Chrome gebruiken ;-)
Voor edge heb ik spijtig genoeg nog geen gevonden die ook kan delen.
Als je de extensie instist download vraagt men naar je creditcard ook al is het gratis. Zijn er andere manieren om gratis te downloaden aub
Ik heb het gewoon zomaar kunnen downloaden hoor.

vanessad
Kenner
Berichten: 928
Lid geworden op: ma 18 sep 2017, 08:47
Locatie: Zichem
Wedstrijden dit jaar: 17 (#113)

Re: Instagram

Bericht door vanessad »

Elcé schreef: wo 01 mar 2023, 17:04
vanessad schreef: wo 01 mar 2023, 11:03 Om Instagram op computer te gebruiken kan je de extensie Inssist voor Chrome gebruiken ;-)
Voor edge heb ik spijtig genoeg nog geen gevonden die ook kan delen.
Als je de extensie instist download vraagt men naar je creditcard ook al is het gratis. Zijn er andere manieren om gratis te downloaden aub
Ik heb hem gedownload via de chrome webstore: https://chrome.google.com/webstore/cate ... ions?hl=nl
Geen vraag naar creditcard gehad.

Gebruikersavatar
Elcé
Gevorderde
Berichten: 1646
Lid geworden op: zo 12 apr 2015, 12:10
Wedstrijden dit jaar: 38 (#47)

Re: Instagram

Bericht door Elcé »

vanessad schreef: do 02 mar 2023, 07:40
Elcé schreef: wo 01 mar 2023, 17:04
vanessad schreef: wo 01 mar 2023, 11:03 Om Instagram op computer te gebruiken kan je de extensie Inssist voor Chrome gebruiken ;-)
Voor edge heb ik spijtig genoeg nog geen gevonden die ook kan delen.
Als je de extensie instist download vraagt men naar je creditcard ook al is het gratis. Zijn er andere manieren om gratis te downloaden aub
Ik heb hem gedownload via de chrome webstore: https://chrome.google.com/webstore/cate ... ions?hl=nl
Geen vraag naar creditcard gehad.
Bedankt Vanessa voor deze link.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#168)

Re: Instagram

Bericht door guigou »

vanessad schreef: do 02 mar 2023, 07:40
Elcé schreef: wo 01 mar 2023, 17:04
vanessad schreef: wo 01 mar 2023, 11:03 Om Instagram op computer te gebruiken kan je de extensie Inssist voor Chrome gebruiken ;-)
Voor edge heb ik spijtig genoeg nog geen gevonden die ook kan delen.
Als je de extensie instist download vraagt men naar je creditcard ook al is het gratis. Zijn er andere manieren om gratis te downloaden aub
Ik heb hem gedownload via de chrome webstore: https://chrome.google.com/webstore/cate ... ions?hl=nl
Geen vraag naar creditcard gehad.
is dit om IG te delen vanop een PC (google chrome) ?
als je op die link klikt , welke moet je dan installeren ?
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
daffy
Kenner
Berichten: 827
Lid geworden op: za 15 aug 2020, 18:53
Wedstrijden dit jaar: 133 (#9)

Re: Instagram

Bericht door daffy »

guigou schreef: do 02 mar 2023, 17:10 is dit om IG te delen vanop een PC (google chrome) ?
als je op die link klikt , welke moet je dan installeren ?
Dit is om instagram te tonen zoals je het op je smartphone ook ziet, een soort emulator van de app op je telefoon dus.
Je kan dan ook vanaf je pc posts delen of een foto toevoegen, iets wat je anders niet kan met de gewone website van instagram (kan enkel met de app op je telefoon).

Op die link eerst zoeken naar "inssist".
Of deze rechtstreekse link gebruiken:
https://chrome.google.com/webstore/deta ... iijp?hl=nl

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#168)

Re: Instagram

Bericht door guigou »

daffy schreef: do 02 mar 2023, 19:56
guigou schreef: do 02 mar 2023, 17:10 is dit om IG te delen vanop een PC (google chrome) ?
als je op die link klikt , welke moet je dan installeren ?
Dit is om instagram te tonen zoals je het op je smartphone ook ziet, een soort emulator van de app op je telefoon dus.
Je kan dan ook vanaf je pc posts delen of een foto toevoegen, iets wat je anders niet kan met de gewone website van instagram (kan enkel met de app op je telefoon).

Op die link eerst zoeken naar "inssist".
Of deze rechtstreekse link gebruiken:
https://chrome.google.com/webstore/deta ... iijp?hl=nl

bedankt ik heb het geinstalleerd

nog 1 vraagje, als je iets wilt delen, dan kan je iemand taggen via @ maar hoe kan je vb een figuurtje toevoegen ? als ik op :-) klik krijg ik een blanco vlak, of lukt dit niet via die inssist ?
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
daffy
Kenner
Berichten: 827
Lid geworden op: za 15 aug 2020, 18:53
Wedstrijden dit jaar: 133 (#9)

Re: Instagram

Bericht door daffy »

guigou schreef: vr 03 mar 2023, 13:46 bedankt ik heb het geinstalleerd

nog 1 vraagje, als je iets wilt delen, dan kan je iemand taggen via @ maar hoe kan je vb een figuurtje toevoegen ? als ik op :-) klik krijg ik een blanco vlak, of lukt dit niet via die inssist ?
Dat gaat enkel als je dat figuurtje van ergens anders kopieert en dan plakt.
Via inssist krijg je niet het keyboard zoals op je telefoon waar je emoji's kan kiezen, dus moet je het kopieren en plakken van elders.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#168)

Re: Instagram

Bericht door guigou »

daffy schreef: vr 03 mar 2023, 19:00
guigou schreef: vr 03 mar 2023, 13:46 bedankt ik heb het geinstalleerd

nog 1 vraagje, als je iets wilt delen, dan kan je iemand taggen via @ maar hoe kan je vb een figuurtje toevoegen ? als ik op :-) klik krijg ik een blanco vlak, of lukt dit niet via die inssist ?
Dat gaat enkel als je dat figuurtje van ergens anders kopieert en dan plakt.
Via inssist krijg je niet het keyboard zoals op je telefoon waar je emoji's kan kiezen, dus moet je het kopieren en plakken van elders.
ok dank u wel
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Mister_Bobby
Kenner
Berichten: 1079
Lid geworden op: vr 10 apr 2015, 14:13
Wedstrijden dit jaar: 34 (#59)

Re: Instagram

Bericht door Mister_Bobby »

Inssisst werkt in begin prima & kon via symbooltje net als op smarthphone delen in stories, nu kan ik wel dit symbool nog aanklikken en talloze 'delen'-opties maar plots staat stories er nooit meer tussen. Nog iemand die dit probleem heeft of weet hoe te verhelpen?

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2497
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Instagram

Bericht door Zjef »

Mister_Bobby schreef: vr 24 mar 2023, 15:36 Inssisst werkt in begin prima & kon via symbooltje net als op smarthphone delen in stories, nu kan ik wel dit symbool nog aanklikken en talloze 'delen'-opties maar plots staat stories er nooit meer tussen. Nog iemand die dit probleem heeft of weet hoe te verhelpen?
Die extensie vormt de website versie ook maar gewoon om naar iets dat op de app versie lijkt door instagram te doen geloven dat het binnen de app uitgevoerd wordt. Instagram is ook niet onnozel, en stuurt ook bij om die praktijken tegen te gaan als ze om wat voor reden dan ook niet willen dat je naar stories kan delen vanaf de website versie. Dus de werking van die extensie duurt ook maar zolang instagram het toelaat, en zolang de makers achterpoortjes kunnen vinden om het te blijven omzeilen.

Plaats reactie