Wat maakte je blij vandaag?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
pete301073
Gevorderde
Berichten: 3395
Lid geworden op: ma 13 apr 2015, 14:00
Wedstrijden dit jaar: 141 (#6)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door pete301073 »

vip zesdaagse gisteren :-D

Gebruikersavatar
ikkie
Gevorderde
Berichten: 1725
Lid geworden op: ma 30 mar 2015, 19:31
Locatie: OVL
Wedstrijden dit jaar: 16 (#100)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door ikkie »

Begin november een legodoos besteld bij dreamland, voor de sinterklaas van mijn jongste zoon. Leverdatum was 18/11 maar we passeerden die vlot zonder enig bericht van Dreamland en de bestelling bleef als "geregistreerd" in mijn lijstje staan, en het product was online niet meer terug te vinden bij Dreamland. Vorige dinsdag was mijn geduld op en stuurde ik een mail naar de klantendienst, maar niet onmiddellijk reactie (want "het is druk"). Ook bij het bellen werd de lijn na een 8tal minuten wachtmuziek automatisch onderbroken en "bel een andere keer maar eens terug". Vrijdagavond kreeg ik dan een automatisch bericht dat de doos vertraging had opgelopen en wel nog op komst was, mar dat het zeker na 6 december ging zijn. Ik kon wel annuleren, wat ik ook gedaan heb.
Intussen verder gezocht maar die doos kostte overal meer want bij Dreamland had ik een mooie korting begin november. Uiteindelijk besteld bij amazon.de aan ongeveer de Dreamland-prijs en met de belofte dat ik die dinsdag 30/11 zou ontvangen. Met een klein hartje dus want met die vertragingen in leveringen tegenwoordig.... Maar zie: daarnet al is een perfecte, mooie legodoos geleverd door mijn postbode! Ik ben geweldig opgelucht :-D
Goed zot

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Miss Jones »

Kerstfilms op netflix :-)
klinkt stom, maar elke avond kijken we er eentje en tis plezant.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6345
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 6 (#168)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door guigou »

ikkie schreef: ma 29 nov 2021, 15:00 Begin november een legodoos besteld bij dreamland, voor de sinterklaas van mijn jongste zoon. Leverdatum was 18/11 maar we passeerden die vlot zonder enig bericht van Dreamland en de bestelling bleef als "geregistreerd" in mijn lijstje staan, en het product was online niet meer terug te vinden bij Dreamland. Vorige dinsdag was mijn geduld op en stuurde ik een mail naar de klantendienst, maar niet onmiddellijk reactie (want "het is druk"). Ook bij het bellen werd de lijn na een 8tal minuten wachtmuziek automatisch onderbroken en "bel een andere keer maar eens terug". Vrijdagavond kreeg ik dan een automatisch bericht dat de doos vertraging had opgelopen en wel nog op komst was, mar dat het zeker na 6 december ging zijn. Ik kon wel annuleren, wat ik ook gedaan heb.
Intussen verder gezocht maar die doos kostte overal meer want bij Dreamland had ik een mooie korting begin november. Uiteindelijk besteld bij amazon.de aan ongeveer de Dreamland-prijs en met de belofte dat ik die dinsdag 30/11 zou ontvangen. Met een klein hartje dus want met die vertragingen in leveringen tegenwoordig.... Maar zie: daarnet al is een perfecte, mooie legodoos geleverd door mijn postbode! Ik ben geweldig opgelucht :-D
28 oktober :shock: besteld voor sinterklaas
1ste levering was voorzien op 08/11 , niets ontvangen en mail gekregen dat het later zou verstuurd worden, nog steeds niet beschikbaar, heb mijn geld terug gevraagd
2de levering was voorzien op 25/11 , niets ontvangen en mail gekregen dat het niet meer voor sinterklaas kon geleverd worden , heb mijn geld terug gevraagd

nooit bestel ik nog bij dreamland :-(
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
ikkie
Gevorderde
Berichten: 1725
Lid geworden op: ma 30 mar 2015, 19:31
Locatie: OVL
Wedstrijden dit jaar: 16 (#100)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door ikkie »

ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik meestal bij Dreamland bestel en dat het de eerste keer is dat er iets misloopt, voor de rest heeeeel content van. En ik heb een sorrybon van 5 euro gekregen. (heb geen aandelen bij DL hoor)
Goed zot

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Miss Jones »

dat ik ondanks alle doemverhalen enkel een stijve arm aan mijn boosterprik overhou.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Miss Jones »

een goei wandeling gemaakt op de heide.
Er was wel enorm veel volk.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
popelka
Gevorderde
Berichten: 1517
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:52
Wedstrijden dit jaar: 15 (#105)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door popelka »

Miss Jones schreef: vr 10 dec 2021, 10:01 dat ik ondanks alle doemverhalen enkel een stijve arm aan mijn boosterprik overhou.
En de vorige keer?
Wat toen gekregen en toen ook enkel stijve arm?
Wat zijn de doemverhalen als k vragen mag.

letter
Gevorderde
Berichten: 2483
Lid geworden op: zo 19 apr 2015, 13:07
Wedstrijden dit jaar: 86 (#11)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door letter »

Vandaag 41 jaar getrouwd

jowa
Gevorderde
Berichten: 3883
Lid geworden op: zo 12 apr 2015, 10:07
Wedstrijden dit jaar: 62 (#16)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door jowa »

letter schreef: ma 27 dec 2021, 08:21 Vandaag 41 jaar getrouwd
proficiat

Plaats reactie