Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8000
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Pioen schreef: vr 03 feb 2023, 22:49 Image BB doet het vandaag weer: https://nl.imgbb.com/

Web server is down

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1981
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 42 (#41)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pioen »

grietje schreef: ma 13 feb 2023, 18:54
Pioen schreef: vr 03 feb 2023, 22:49 Image BB doet het vandaag weer: https://nl.imgbb.com/

Web server is down
En nu niet meer, blijkbaar veel kuren tegenwoordig ;-)
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1883
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Met imgur.com in al die jaren nog geen last gehad.

Mijn (chronische) ergernis: zoveel toxisch gedrag op deze aardkloot dat ik nog een kluizenaar met een hond ga worden om toch op dagbasis een continue bron van trouw, positiviteit en sobere eenvoud (i.p.v. dat oeverloos materialisme) in m'n buurt te hebben.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2497
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

Sam schreef: zo 19 feb 2023, 19:30 Met imgur.com in al die jaren nog geen last gehad.
Dank u, eindelijk iemand die goede raad ter harte neemt en niet koppig bij imgbb blijft hangen om dan telkens hier te klagen wanneer het niet werkt :bow:

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Jah, de mensen zijn zuur, kortaf en gewoon echt malcontent. Een vriendelijk woord of goeiedag is zeldzaam tegenwoordig.
Sam schreef: zo 19 feb 2023, 19:30 Met imgur.com in al die jaren nog geen last gehad.

Mijn (chronische) ergernis: zoveel toxisch gedrag op deze aardkloot dat ik nog een kluizenaar met een hond ga worden om toch op dagbasis een continue bron van trouw, positiviteit en sobere eenvoud (i.p.v. dat oeverloos materialisme) in m'n buurt te hebben.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1883
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Zjef schreef: ma 20 feb 2023, 06:34
Sam schreef: zo 19 feb 2023, 19:30 Met imgur.com in al die jaren nog geen last gehad.
Dank u, eindelijk iemand die goede raad ter harte neemt en niet koppig bij imgbb blijft hangen om dan telkens hier te klagen wanneer het niet werkt :bow:
Ik ben Imgur gaan gebruiken toen ImageShack in 2014 aankondigde niet langer gratis diensten te gaan verstrekken. Dus staat los van de raad die hier gegeven werd, maar dus al 9 jaar tevreden over en kan jullie raad daarin dus alleen maar bevestigen :-)

miekehill
Lid
Berichten: 463
Lid geworden op: za 22 okt 2016, 19:08
Wedstrijden dit jaar: 16 (#123)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door miekehill »

Sam schreef: zo 19 feb 2023, 19:30 Met imgur.com in al die jaren nog geen last gehad.

Mijn (chronische) ergernis: zoveel toxisch gedrag op deze aardkloot dat ik nog een kluizenaar met een hond ga worden om toch op dagbasis een continue bron van trouw, positiviteit en sobere eenvoud (i.p.v. dat oeverloos materialisme) in m'n buurt te hebben.
Ik doe mee... maar dan wel een eindje van elkaar vandaan, kwestie van ergernis, nietwaar :-D
Mijn zoon zegt: ik verhuis nog eens naar IJsland!

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1883
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

miekehill schreef: ma 20 feb 2023, 13:06
Sam schreef: zo 19 feb 2023, 19:30 Met imgur.com in al die jaren nog geen last gehad.

Mijn (chronische) ergernis: zoveel toxisch gedrag op deze aardkloot dat ik nog een kluizenaar met een hond ga worden om toch op dagbasis een continue bron van trouw, positiviteit en sobere eenvoud (i.p.v. dat oeverloos materialisme) in m'n buurt te hebben.
Ik doe mee... maar dan wel een eindje van elkaar vandaan, kwestie van ergernis, nietwaar :-D
Mijn zoon zegt: ik verhuis nog eens naar IJsland!
Haha, ik moet mij soms bedwingen om niet gewoon de wagen in te stappen en het af te bollen richting Noorwegen 😅

leentje987
Kenner
Berichten: 1345
Lid geworden op: wo 09 sep 2015, 14:25
Wedstrijden dit jaar: 35 (#58)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door leentje987 »

Waarom kan ik een wedstrijd van greenpan.be niet plaatsen?
Plaats ik heb bij belgie: dan krijg ik op het einde de melding dat die in de buitenlandse moet.
Zet ik hem in de buitenlandse, dan krijg ik de melding dat hij die link niet kent.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2497
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

leentje987 schreef: do 23 feb 2023, 07:30 Waarom kan ik een wedstrijd van greenpan.be niet plaatsen?
Plaats ik heb bij belgie: dan krijg ik op het einde de melding dat die in de buitenlandse moet.
Zet ik hem in de buitenlandse, dan krijg ik de melding dat hij die link niet kent.
Omdat je het vertikt om de info daaromtrent te lezen, en dan liever hier je ergernis over jezelf komt posten.

Hoe weet ik of een wedstrijd een binnenlandse of buitenlandse is?
Organisators die wel/geen Belgische deelnemers toelaten

Plaats reactie