Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

leentje987
Kenner
Berichten: 1345
Lid geworden op: wo 09 sep 2015, 14:25
Wedstrijden dit jaar: 35 (#64)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door leentje987 »

Zjef schreef: do 23 feb 2023, 08:36
leentje987 schreef: do 23 feb 2023, 07:30 Waarom kan ik een wedstrijd van greenpan.be niet plaatsen?
Plaats ik heb bij belgie: dan krijg ik op het einde de melding dat die in de buitenlandse moet.
Zet ik hem in de buitenlandse, dan krijg ik de melding dat hij die link niet kent.
Omdat je het vertikt om de info daaromtrent te lezen, en dan liever hier je ergernis over jezelf komt posten.

Hoe weet ik of een wedstrijd een binnenlandse of buitenlandse is?
Organisators die wel/geen Belgische deelnemers toelaten
Tja je moet die info wel allemaal vinden op de website. Nu ik heb gekeken naar die links met de sites van buitenland en daar staat greenpan niet bij. Maar als ik een nieuwe buitenlandse wedstrijd wil posten, staat bij de organisatie greenpan er wel bij. Hoe zit dat dan. Je kan dus zogezegd wel posten onder organisatie greenpan maar anderzijds staat die niet bij de links.....

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2497
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

leentje987 schreef: do 23 feb 2023, 08:51
Zjef schreef: do 23 feb 2023, 08:36
leentje987 schreef: do 23 feb 2023, 07:30 Waarom kan ik een wedstrijd van greenpan.be niet plaatsen?
Plaats ik heb bij belgie: dan krijg ik op het einde de melding dat die in de buitenlandse moet.
Zet ik hem in de buitenlandse, dan krijg ik de melding dat hij die link niet kent.
Omdat je het vertikt om de info daaromtrent te lezen, en dan liever hier je ergernis over jezelf komt posten.

Hoe weet ik of een wedstrijd een binnenlandse of buitenlandse is?
Organisators die wel/geen Belgische deelnemers toelaten
Tja je moet die info wel allemaal vinden op de website. Nu ik heb gekeken naar die links met de sites van buitenland en daar staat greenpan niet bij. Maar als ik een nieuwe buitenlandse wedstrijd wil posten, staat bij de organisatie greenpan er wel bij. Hoe zit dat dan. Je kan dus zogezegd wel posten onder organisatie greenpan maar anderzijds staat die niet bij de links.....
Lezen ;)

We kunnen het wel elke keer op elke vraag opnieuw gaan uitleggen, maar de info staat er gewoon al in die twee onderwerpen die ik hierboven al gelinkt heb.

En om info te vinden bestaat er iets met de naam "zoekfunctie". Ook dat vergeten veel leden de laatste tijd.

leentje987
Kenner
Berichten: 1345
Lid geworden op: wo 09 sep 2015, 14:25
Wedstrijden dit jaar: 35 (#64)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door leentje987 »

Zjef schreef: do 23 feb 2023, 09:48
leentje987 schreef: do 23 feb 2023, 08:51
Zjef schreef: do 23 feb 2023, 08:36
leentje987 schreef: do 23 feb 2023, 07:30 Waarom kan ik een wedstrijd van greenpan.be niet plaatsen?
Plaats ik heb bij belgie: dan krijg ik op het einde de melding dat die in de buitenlandse moet.
Zet ik hem in de buitenlandse, dan krijg ik de melding dat hij die link niet kent.
Omdat je het vertikt om de info daaromtrent te lezen, en dan liever hier je ergernis over jezelf komt posten.

Hoe weet ik of een wedstrijd een binnenlandse of buitenlandse is?
Organisators die wel/geen Belgische deelnemers toelaten
Tja je moet die info wel allemaal vinden op de website. Nu ik heb gekeken naar die links met de sites van buitenland en daar staat greenpan niet bij. Maar als ik een nieuwe buitenlandse wedstrijd wil posten, staat bij de organisatie greenpan er wel bij. Hoe zit dat dan. Je kan dus zogezegd wel posten onder organisatie greenpan maar anderzijds staat die niet bij de links.....
Lezen ;)

We kunnen het wel elke keer op elke vraag opnieuw gaan uitleggen, maar de info staat er gewoon al in die twee onderwerpen die ik hierboven al gelinkt heb.

En om info te vinden bestaat er iets met de naam "zoekfunctie". Ook dat vergeten veel leden de laatste tijd.
Blijkbaar snap ik het niet wat in de tekst staat, maar geen probleem hoor. Eigenlijk zelfs voordelig als een wedstrijd niet gepost wordt, dan doen er minder mensen mee en dus meer kans om te winnen :-)

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17338
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

leentje987 schreef: do 23 feb 2023, 07:30 Waarom kan ik een wedstrijd van greenpan.be niet plaatsen?
Plaats ik heb bij belgie: dan krijg ik op het einde de melding dat die in de buitenlandse moet.
Zet ik hem in de buitenlandse, dan krijg ik de melding dat hij die link niet kent.
Ik heb deze wedstrijd 7 keer, jawel ZEVEN keer verwijderd met de melding : buitenlandse : Klopperman 16, 2292 JD Wateringen
Blijkbaar leest niemand het wedstrijdreglement waarin de organisator duidelijk vermeld staat;
Niemand van deze 7 forumleden heeft de moeite gedaan om deze te laten opnemen in de lijst van buitenlandse
Uiteindelijk dan maar een ban gezet op het linkje dat deze niet meer in "Binnenlandse" kan gepost worden

Ikzelf ga niet de moeite doen om de organisator toe te voegen in buitenlandse zonder dat iemand daarvoor de instructies volgt, de mods hebben al "werk" genoeg om al de verkeerde en onvolledige te verwijderen

Begin januari kregen jullie de melding om de verwijzing naar de wedstrijdperiode/einddatum toe te voegen, een regel die al jaren geldt maar bijna nooit wordt toegepast.
We hebben tot nu toe dit telkens gemeld, maar wie niet horen wil moet voelen
Vanaf nu is de tolerantie gedaan en worden wedstrijden zonder verwijzing naar wedstrijdperiode/einddatum gewoon verwijderd
Zoals we reeds maanden doen met wedstrijden waarbij afhalen/langsgaan niet aangevinkt is en het adres ontbreekt

Het forum bestaat ondertussen al 8 jaar en de meesten onder jullie zijn dan ook al jaren lid, hoog tijd dat de instructies gevolgd worden.

Succes met het volledig posten van de wedstrijden


Afbeelding

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17338
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

leentje987 schreef: do 23 feb 2023, 10:17
Blijkbaar snap ik het niet wat in de tekst staat, maar geen probleem hoor. Eigenlijk zelfs voordelig als een wedstrijd niet gepost wordt, dan doen er minder mensen mee en dus meer kans om te winnen :-)
Mooie egoïstische reactie

leentje987
Kenner
Berichten: 1345
Lid geworden op: wo 09 sep 2015, 14:25
Wedstrijden dit jaar: 35 (#64)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door leentje987 »

bloemeke schreef: do 23 feb 2023, 15:30
leentje987 schreef: do 23 feb 2023, 10:17
Blijkbaar snap ik het niet wat in de tekst staat, maar geen probleem hoor. Eigenlijk zelfs voordelig als een wedstrijd niet gepost wordt, dan doen er minder mensen mee en dus meer kans om te winnen :-)
Mooie egoïstische reactie
tja ik kan niet anders want ik snap niet wat ik fout doe.
En jullie zijn niet bereid me uit te leggen wat ik fout doe dus dan kan ik het niet goed doen en ben ik dus verplicht egoistisch te zijn. Ik heb het immers 2 keer proberen publiceren en moest er veel voor overtijpen want kopieren ging niet.....

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17338
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

leentje987 schreef: do 23 feb 2023, 15:34
tja ik kan niet anders want ik snap niet wat ik fout doe.
En jullie zijn niet bereid me uit te leggen wat ik fout doe dus dan kan ik het niet goed doen en ben ik dus verplicht egoistisch te zijn. Ik heb het immers 2 keer proberen publiceren en moest er veel voor overtijpen want kopieren ging niet.....
Zoals Zjef hier reeds zei :
Omdat je het vertikt om de info daaromtrent te lezen, en dan liever hier je ergernis over jezelf komt posten.

Hoe weet ik of een wedstrijd een binnenlandse of buitenlandse is?
Organisators die wel/geen Belgische deelnemers toelaten

Read more: viewtopic.php?t=64814&start=2110#ixzz7u9TMOzHn




Wat wil je dat ik doe ?
Stap 1: ga naar "buitenlandse"
Stap 2: lees de eerste aankondiging
Stap 3: lees de tweede aankondiging


Hallo, ik en de andere mods, zijn niet gek hé

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2497
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

leentje987 schreef: do 23 feb 2023, 10:17 Blijkbaar snap ik het niet wat in de tekst staat, maar geen probleem hoor. Eigenlijk zelfs voordelig als een wedstrijd niet gepost wordt, dan doen er minder mensen mee en dus meer kans om te winnen :-)
Is goed, dan hoeven wij er ook geen tijd meer in te steken en kunnen we het allemaal gewoon weggooien als het fout gepost werd, ook voordeliger voor ons. 🤷

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

het weer...
ik verlang naar de zon!
het goeie weer, terraskes
tmoet geen 30° zijn, gewoon droog en aangenaam
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8005
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Miss Jones schreef: vr 24 mar 2023, 14:13 het weer...
ik verlang naar de zon!
het goeie weer, terraskes
tmoet geen 30° zijn, gewoon droog en aangenaam
Verleden jaar hadden we eind maart maar 2 liter neerslag wat natuurlijk heel weinig was. Nu was februari droog, maar in maart di5 jaar blijkbaar alles behalve een lente gevoel

Plaats reactie