Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Internetpanne!!!!
Daarom geen tv - internet enz enz.
Gelukkig hebben we een hotspot gekregen en kunnen we toch netflix kijken, en op de gsm.
Maandag komt de technieker, hopelijk is alles opgelost dan.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 963
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

Zjef schreef: do 23 sep 2021, 21:48 ...
En wat betreft dat verhaal van je FB toegang Danny, post gerust, ik heb je mijn mening daarover al meerdere keren gegeven, maar als je enkel denkt vanuit jouw enge wereld, dan komen we nergens. En zorg dan wel dat je het volledige verhaal post, en niet enkel jouw visie.
...
Wees gerust Kurt, mijn volledige verhaal komt nog, doe mij wel een plezier en pas de huidige regels in tussentijd niet aan, want anders zal mijn volledig verhaal natuurlijk niet kloppen.

Je begint trouwens zelf over "mijn enge wereld"
Dit is uiteraard jouw enge visie, want het werkt wel degelijk langs 2 kanten !

Inmiddels al een pak privé mails gehad van mensen die zelfs te bang zijn om te reageren op dit forum zelf. Dat wil wel wat zeggen.
Voor de rest : "keep doing the right thing"
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2497
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

dannyboy schreef: vr 24 sep 2021, 14:52 Inmiddels al een pak privé mails gehad van mensen die zelfs te bang zijn om te reageren op dit forum zelf. Dat wil wel wat zeggen.
Voor de rest : "keep doing the right thing"
Moedig dan vooral dat pak mensen aan om hier te reageren want het is een argument dat heel graag gebruikt wordt, maar buiten de gebruikelijke klagers horen of zien we die andere grote groep nooit, dus kunnen we daar ook niet op reageren of rekening mee houden. Omgekeerd zijn er gelukkig ook veel leden die weten dat mods heus niet bijten.

De regels op de FB groep zijn er gekomen op vraag van leden. Dat jij vindt dat je dan toch een voorkeursbehandeling moet krijgen is je goed recht, wij vinden dat niet, zoals reeds meermaals meegedeeld in je talloze FB berichten. Helaas voor jou bepaal jij de regels hier niet. En zoals eveneens al meegegeven in onze FB communicatie is die discussie gesloten, net zoals jij ook aangaf dat de discussie gesloten is. Je kunt dan nog veel natrappen, maar ik reageer er dan ook niet meer op, mocht dat nog steeds niet duidelijk zijn voor jou.

We zien je wel op een later moment wel terug daar, als je hier de draad weer opgepikt hebt. Of niet. Voor ons is het om het even.

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 963
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

Zjef schreef: za 25 sep 2021, 11:17
dannyboy schreef: vr 24 sep 2021, 14:52 Inmiddels al een pak privé mails gehad van mensen die zelfs te bang zijn om te reageren op dit forum zelf. Dat wil wel wat zeggen.
Voor de rest : "keep doing the right thing"
Moedig dan vooral dat pak mensen aan om hier te reageren want het is een argument dat heel graag gebruikt wordt, maar buiten de gebruikelijke klagers horen of zien we die andere grote groep nooit, dus kunnen we daar ook niet op reageren of rekening mee houden. Omgekeerd zijn er gelukkig ook veel leden die weten dat mods heus niet bijten.

De regels op de FB groep zijn er gekomen op vraag van leden. Dat jij vindt dat je dan toch een voorkeursbehandeling moet krijgen is je goed recht, wij vinden dat niet, zoals reeds meermaals meegedeeld in je talloze FB berichten. Helaas voor jou bepaal jij de regels hier niet. En zoals eveneens al meegegeven in onze FB communicatie is die discussie gesloten, net zoals jij ook aangaf dat de discussie gesloten is. Je kunt dan nog veel natrappen, maar ik reageer er dan ook niet meer op, mocht dat nog steeds niet duidelijk zijn voor jou.

We zien je wel op een later moment wel terug daar, als je hier de draad weer opgepikt hebt. Of niet. Voor ons is het om het even.
Wie mij beledigt door te zeggen dat ik in een "enge wereld" leef, krijgt inderdaad problemen met mij.
Ik ga niet natrappen en ben dat ook niet aan het doen.
Ik heb nog geen tijd gehad om rustig mijn verhaal eens te noteren.
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

jo007ris
Gevorderde
Berichten: 3070
Lid geworden op: vr 06 mar 2015, 20:51
Wedstrijden dit jaar: 62 (#19)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door jo007ris »

soccie schreef: do 23 sep 2021, 22:09 Dat bij sommige mods de puntjes heel erg op de i moeten, weten de meeste ondertussen al. Te weinig info, teveel info in het eerste vak.....
Dat een wedstrijd correct moet gepost worden, weten de meeste ondertussen ook al. Einddatum correct, afhalen of niet..
Wat mij en vele anderen het meeste stoort is het commentaar van de mods naar de leden toe.. Wat vele leden durven zeggen en andere leden het meer privé houden.. Het behandelen van leden als kleuters, denigrerend, onbeschoft.. En ja het antwoord van de mods is dan.. Als we tientallen keren hetzelfde moeten zeggen.. Maar kan dit niet op een beschaafde manier? In irl hoop ik dat jullie toch wat beschaafder kunnen omgaan met personen. Ik ben geen ambtenaar maar zit al wel heel mijn leven in de verkoop en hamer echt om op een beschaafde en vriendelijke manier met elkaar om te gaan.. In een vorig leven ben ik ook mod geweest op het forum van een grote radiozender dus qua moderatorschap weet ik ook wel het 1 en het ander 🙂
volledig mee eens. iedereen maakt fouten en het is de taak van de mods om daarop te reageren. Alleen kan dat ook op een aangename & beschaafde manier. Sinds enkele weken post ik ook maar een tiende van wat ik vroeger poste , net iets meer dan genoeg voor de toegang en de schiftingenlijst, omdat ik de manier waarop er gereageerd wordt zo beu ben als koude pap.
Ik schrik er ook niet meer van dat mijn wedstrijden onmiddellijk verwijderd worden omdat de einddatum een dag verkeerd staat of ik de locatie vergeet toe te voegen of er een fotootje ontbreekt. Dan is dat maar zo en dan mag iemand anders een nieuwe poging wagen als ik zelf niet onmiddellijk een post nodig heb voor de toegang. Als niemand zich geroepen voelt of de wedstrijd opmerkt, dan maak ik meer kans om zelf te winnen.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

een hele dag bezig zijn en niets gedaan krijgen.... :-|
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#168)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

we kunnen misschien een nieuwe fbgroep maken met leden die geband zijn in de huidige groep en waar het mss wel iets gemoedelijker aan toe gaat ? :-? :shock:
ik lig er ook al een tweetal jaar uit omdat ik mijn mond niet kan houden :-o
maar k ben braaf nu :lol: k bijt meer op mijn tong (wat niet wil zeggen dat ik met alles akkoord ga hier)
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1882
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#153)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Toxiciteit.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Hoofdpijn ....
(stressgerelateerd)
yoga en meditatie hebben geen effect.
Dan maar paracetamolleke ingepakt
:-D
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#168)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

dat mijn wedstrijd volledig verwijderd werd omdat de schiftingsvraag ontbrak :roll:
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Plaats reactie