Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1883
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

't Heeft zich maandenlang niet voorgedaan, maar slaat weer om de haverklap toe nu: de rode lap tekst over het misgunnen van inkomsten door het traag inladen van websites (en advertenties), waardoor Schifters concludeert dat er een adblocker is en de boel verborgen wordt. Grmbl.

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8000
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Al die amokmakers die alles kort en klein slaan.

Gebruikersavatar
wommel
Kenner
Berichten: 1059
Lid geworden op: ma 02 mar 2015, 13:39
Wedstrijden dit jaar: 24 (#89)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door wommel »

grietje schreef: zo 27 nov 2022, 19:11 Al die amokmakers die alles kort en klein slaan.

Wel eigenaardag dat dit niet gebeurde toen Belgie van Canada had gewonnen, maar ja Canada ligt verder van Belgie, dan Marokko van (in) Belgie¨.......

Krikke
Kenner
Berichten: 1488
Lid geworden op: ma 20 dec 2021, 06:36
Wedstrijden dit jaar: 42 (#40)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Krikke »

grietje schreef: zo 27 nov 2022, 19:11 Al die amokmakers die alles kort en klein slaan.
En zoals velen, denk ik veel maar zeg ik niks, anders dan krijg je een sticker op gekleefd :oops:

Gebruikersavatar
ikkie
Gevorderde
Berichten: 1729
Lid geworden op: ma 30 mar 2015, 19:31
Locatie: OVL
Wedstrijden dit jaar: 19 (#101)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door ikkie »

Ik vind het altijd jammer als enkelingen het beeld dat mensen hebben van anderen vertroebelen.
Daarom even tegenbericht: https://www.demorgen.be/snelnieuws/brus ... ~bc2de4a2/ om te tonen dat het niet een volledige bevolkingsgroep is die rel schopt maar enkele personen. Dat laatste (het relschoppen, de vernieling) valt uiteraard niet goed te praten.
Goed zot

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1883
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

ikkie schreef: ma 28 nov 2022, 17:40 Ik vind het altijd jammer als enkelingen het beeld dat mensen hebben van anderen vertroebelen.
Daarom even tegenbericht: https://www.demorgen.be/snelnieuws/brus ... ~bc2de4a2/ om te tonen dat het niet een volledige bevolkingsgroep is die rel schopt maar enkele personen. Dat laatste (het relschoppen, de vernieling) valt uiteraard niet goed te praten.
Met de coronabetogingen waren het steevast ook de rotte appels van een bepaalde bevolkingsgroep die zich als luizen in de pels mengden om rel te schoppen, en die hadden ook niets te maken met de betogingen zelf.
Laatst gewijzigd door Sam op di 29 nov 2022, 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Krikke
Kenner
Berichten: 1488
Lid geworden op: ma 20 dec 2021, 06:36
Wedstrijden dit jaar: 42 (#40)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Krikke »

ikkie schreef: ma 28 nov 2022, 17:40 Ik vind het altijd jammer als enkelingen het beeld dat mensen hebben van anderen vertroebelen.
Daarom even tegenbericht: https://www.demorgen.be/snelnieuws/brus ... ~bc2de4a2/ om te tonen dat het niet een volledige bevolkingsgroep is die rel schopt maar enkele personen. Dat laatste (het relschoppen, de vernieling) valt uiteraard niet goed te praten.
:thumb: Hopelijk vergoeden ze ook de mensen wiens eigendommen vernield zijn, waar ze lang hebben voor moeten werken en sparen.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Dat de adventkalenders enorm slecht worden aangevuld....
dit is zonde, want er zijn zoveel punten te rapen deze maand.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

verschot in de rug, en bij mijn nekbehandeling is er een huidzenuw geraakt, geloof me vrij dit is pijnlijk.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1883
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 11 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Miss Jones schreef: vr 16 dec 2022, 10:49 verschot in de rug, en bij mijn nekbehandeling is er een huidzenuw geraakt, geloof me vrij dit is pijnlijk.
Beterschap *knuffelsmiley*

Plaats reactie