Pagina 48 van 226

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: vr 26 apr 2019, 12:28
door Miss Jones
werken i d straat
ze beginnen heel vroeg.. met de werken die het meeste lawaai maken, eens je dan echt uit je bed gedaverd bent, dan is het plots stil....
ik woon aan de luchthaven, ik hoor die zelf niet meer op de moment.
En stof dat er rondvliegt.... mijn ramen zijn supersmerig en ze zijn 2 w geleden gepoetst..
mjin hall en living constant zand.
ik word er gek van.

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: za 27 apr 2019, 07:20
door robinhoody
Heel de nacht wakker gelegen. Dan maar wat op schifters rondneuzen!

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: za 27 apr 2019, 19:26
door Sam
Defect product onder garantie willen binnenbrengen, vinden ze mijn bestelgegevens niet terug. Ingelogd in mijn account staat het er allemaal, maar niet in "hun systeem". Weer tijd en brandstof verspild en het advies later nog eens terug te komen :roll:

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: ma 29 apr 2019, 15:20
door Miss Jones
Hoofdpijn :-o :-o

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: ma 29 apr 2019, 15:21
door Miss Jones
Sam schreef: za 27 apr 2019, 19:26 Defect product onder garantie willen binnenbrengen, vinden ze mijn bestelgegevens niet terug. Ingelogd in mijn account staat het er allemaal, maar niet in "hun systeem". Weer tijd en brandstof verspild en het advies later nog eens terug te komen :roll:
Dat is idd niet fijn!

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: ma 29 apr 2019, 19:58
door Sam
Miss Jones schreef: ma 29 apr 2019, 15:21
Sam schreef: za 27 apr 2019, 19:26 Defect product onder garantie willen binnenbrengen, vinden ze mijn bestelgegevens niet terug. Ingelogd in mijn account staat het er allemaal, maar niet in "hun systeem". Weer tijd en brandstof verspild en het advies later nog eens terug te komen :roll:
Dat is idd niet fijn!
Eens benieuwd wanneer ik er iets van hoor. Gezegd dat ze me maar moeten bellen, ik ga niet riskeren daar een tweede keer voor niets heen te gaan.

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: do 02 mei 2019, 13:54
door dannyboy
Sam schreef: ma 29 apr 2019, 19:58
Miss Jones schreef: ma 29 apr 2019, 15:21
Sam schreef: za 27 apr 2019, 19:26 Defect product onder garantie willen binnenbrengen, vinden ze mijn bestelgegevens niet terug. Ingelogd in mijn account staat het er allemaal, maar niet in "hun systeem". Weer tijd en brandstof verspild en het advies later nog eens terug te komen :roll:
Dat is idd niet fijn!
Eens benieuwd wanneer ik er iets van hoor. Gezegd dat ze me maar moeten bellen, ik ga niet riskeren daar een tweede keer voor niets heen te gaan.
Over welke winkel gaat het ?

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: do 02 mei 2019, 14:06
door Sam
dannyboy schreef: do 02 mei 2019, 13:54
Sam schreef: ma 29 apr 2019, 19:58
Miss Jones schreef: ma 29 apr 2019, 15:21
Sam schreef: za 27 apr 2019, 19:26 Defect product onder garantie willen binnenbrengen, vinden ze mijn bestelgegevens niet terug. Ingelogd in mijn account staat het er allemaal, maar niet in "hun systeem". Weer tijd en brandstof verspild en het advies later nog eens terug te komen :roll:
Dat is idd niet fijn!
Eens benieuwd wanneer ik er iets van hoor. Gezegd dat ze me maar moeten bellen, ik ga niet riskeren daar een tweede keer voor niets heen te gaan.
Over welke winkel gaat het ?
Die met hun "Akte van verwantrouwen":
Een uitstekende dienst na verkoop
Ook na uw aankoop helpen we u graag snel en efficiënt verder. Mocht u een probleem hebben met uw toestel, zowel binnen als buiten garantie, kan u rekenen op onze uitstekende dienste na verkoop. We garanderen u immers een betere service gedurende de hele levensduur van uw toestel.

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: do 02 mei 2019, 14:10
door dannyboy
Sam schreef: do 02 mei 2019, 14:06
dannyboy schreef: do 02 mei 2019, 13:54
Sam schreef: ma 29 apr 2019, 19:58
Miss Jones schreef: ma 29 apr 2019, 15:21
Sam schreef: za 27 apr 2019, 19:26 Defect product onder garantie willen binnenbrengen, vinden ze mijn bestelgegevens niet terug. Ingelogd in mijn account staat het er allemaal, maar niet in "hun systeem". Weer tijd en brandstof verspild en het advies later nog eens terug te komen :roll:
Dat is idd niet fijn!
Eens benieuwd wanneer ik er iets van hoor. Gezegd dat ze me maar moeten bellen, ik ga niet riskeren daar een tweede keer voor niets heen te gaan.
Over welke winkel gaat het ?
Die met hun "Akte van verwantrouwen":
Een uitstekende dienst na verkoop
Ook na uw aankoop helpen we u graag snel en efficiënt verder. Mocht u een probleem hebben met uw toestel, zowel binnen als buiten garantie, kan u rekenen op onze uitstekende dienste na verkoop. We garanderen u immers een betere service gedurende de hele levensduur van uw toestel.
Bellen naar hun klantendienst, ongenoegen laten blijken, compensatie vragen voor de verloren tijd/brandstof

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Geplaatst: do 02 mei 2019, 14:20
door Sam
dannyboy schreef: do 02 mei 2019, 14:10
Sam schreef: do 02 mei 2019, 14:06
dannyboy schreef: do 02 mei 2019, 13:54
Sam schreef: ma 29 apr 2019, 19:58
Miss Jones schreef: ma 29 apr 2019, 15:21
Dat is idd niet fijn!
Eens benieuwd wanneer ik er iets van hoor. Gezegd dat ze me maar moeten bellen, ik ga niet riskeren daar een tweede keer voor niets heen te gaan.
Over welke winkel gaat het ?
Die met hun "Akte van verwantrouwen":
Een uitstekende dienst na verkoop
Ook na uw aankoop helpen we u graag snel en efficiënt verder. Mocht u een probleem hebben met uw toestel, zowel binnen als buiten garantie, kan u rekenen op onze uitstekende dienste na verkoop. We garanderen u immers een betere service gedurende de hele levensduur van uw toestel.
Bellen naar hun klantendienst, ongenoegen laten blijken, compensatie vragen voor de verloren tijd/brandstof
Klantendienst is al gecontacteerd, raden enkel aan langs te gaan in de winkel en verder zou er niks gedaan kunnen worden zonder aankoopbewijs gezien ze het bestelnummer niet terugvinden. Dan loopt het maar via externe partijen als een bestelling zichtbaar in een klantenaccount blijkbaar onvoldoende bewijs is, wat haaks staat op de informatie in hun automatische e-mails en op hun website.