Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#153)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

guigou schreef: do 25 jul 2019, 08:44
Sam schreef: do 25 jul 2019, 08:41
guigou schreef: do 25 jul 2019, 08:05
Sam schreef: wo 24 jul 2019, 21:25
guigou schreef: wo 24 jul 2019, 09:44 mensen die op gans de familie meespelen ... die veel winnen en dan kritiek hebben dat een ander wint :roll: :roll: :roll:
Wat luidt de kritiek misschien?
dat je blijkbaar niet mag meespelen om een prijs te winnen die je ooit al eens gewonnen hebt :roll: :shock:
Da’s dan aan de organisator om te beslissen, bij eenzelfde organisator natuurlijk. Ik vraag het beleefdheidshalve toch altijd even na. Bij een andere organisator vind ik het toch vrij belachelijke kritiek.
maar was bij een andere organisator hoor , das t ergste :shock: :roll:
viewtopic.php?f=33&t=117980#p307874
'k Zou het niet meteen zo interpreteren. Kan ook slecht uitgedrukt zijn, bijvoorbeeld dat gelukkig al gewonnen werd en die prijs mislopen daarom geen ramp is.

Vind het wel ergerlijk dat die citeerknop vaak niet gebruikt wordt. Nog zo functioneel.

robinhoody

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door robinhoody »

Al 2 dagen na elkaar opgebeld door proximus. Geen interesse en vriendelijk bedankt, maar vandaag tijdens het uitzetten van de telefoon hoorde ik de stem nog verder doen...

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

BPost, een gewonnen prijs aangetekend opgestuurd krijgen en na 4 dagen nog steeds niet ontvangen. Ze moeten vooral nog minder postbedeling plannen, het is nu al een regelrechte ramp. Verjaardagskaarten komen ook bijna een week te laat toe... Het is slechts wachten tot doodsbrieven die een week te laat toekomen :-o

Organisator heeft zich intussen ook al geëxcuseerd, en hoopt mee dat de prijs morgen nog in de bus zit, anders is het te laat...
Dankuwel BPost! :roll: :roll:
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
Pingu14
Kenner
Berichten: 631
Lid geworden op: ma 09 mar 2015, 17:44
Wedstrijden dit jaar: 10 (#162)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pingu14 »

Craz schreef: do 25 jul 2019, 19:17 BPost, een gewonnen prijs aangetekend opgestuurd krijgen en na 4 dagen nog steeds niet ontvangen. Ze moeten vooral nog minder postbedeling plannen, het is nu al een regelrechte ramp. Verjaardagskaarten komen ook bijna een week te laat toe... Het is slechts wachten tot doodsbrieven die een week te laat toekomen :-o

Organisator heeft zich intussen ook al geëxcuseerd, en hoopt mee dat de prijs morgen nog in de bus zit, anders is het te laat...
Dankuwel BPost! :roll: :roll:
Jep, hier was 't al van dat. Moeder van een goede vriendin gestorven, veel mensen kregen hun brief maandag na de begrafenis die op zaterdag had plaats gevonden, terwijl de brieven op dinsdag gepost waren met prior zegel. Schandalig...mensen waren echt enorm teleurgesteld dat ze geen afscheid hadden kunnen nemen.
Oh, familie kreeg wel hun postzegels vergoed... :roll: ... ja want het gaat hun om postzegels...

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Pingu14 schreef: do 25 jul 2019, 20:13 Jep, hier was 't al van dat. Moeder van een goede vriendin gestorven, veel mensen kregen hun brief maandag na de begrafenis die op zaterdag had plaats gevonden, terwijl de brieven op dinsdag gepost waren met prior zegel. Schandalig...mensen waren echt enorm teleurgesteld dat ze geen afscheid hadden kunnen nemen.
Oh, familie kreeg wel hun postzegels vergoed... :roll: ... ja want het gaat hun om postzegels...
:shock: :shock: :shock:
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#153)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Pingu14 schreef: do 25 jul 2019, 20:13
Craz schreef: do 25 jul 2019, 19:17 BPost, een gewonnen prijs aangetekend opgestuurd krijgen en na 4 dagen nog steeds niet ontvangen. Ze moeten vooral nog minder postbedeling plannen, het is nu al een regelrechte ramp. Verjaardagskaarten komen ook bijna een week te laat toe... Het is slechts wachten tot doodsbrieven die een week te laat toekomen :-o

Organisator heeft zich intussen ook al geëxcuseerd, en hoopt mee dat de prijs morgen nog in de bus zit, anders is het te laat...
Dankuwel BPost! :roll: :roll:
Jep, hier was 't al van dat. Moeder van een goede vriendin gestorven, veel mensen kregen hun brief maandag na de begrafenis die op zaterdag had plaats gevonden, terwijl de brieven op dinsdag gepost waren met prior zegel. Schandalig...mensen waren echt enorm teleurgesteld dat ze geen afscheid hadden kunnen nemen.
Oh, familie kreeg wel hun postzegels vergoed... :roll: ... ja want het gaat hun om postzegels...
Mogen ze zeker klacht voor indienen bij consumentenorganisaties en ombudsdiensten, alsook mediakanalen inlichten. Maar al te vaak pas bij negatieve publiciteit dat er iets in goede zin verandert.

soccie
Kenner
Berichten: 713
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:33
Wedstrijden dit jaar: 15 (#134)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door soccie »

Craz schreef: do 25 jul 2019, 19:17 BPost, een gewonnen prijs aangetekend opgestuurd krijgen en na 4 dagen nog steeds niet ontvangen. Ze moeten vooral nog minder postbedeling plannen, het is nu al een regelrechte ramp. Verjaardagskaarten komen ook bijna een week te laat toe... Het is slechts wachten tot doodsbrieven die een week te laat toekomen :-o

Organisator heeft zich intussen ook al geëxcuseerd, en hoopt mee dat de prijs morgen nog in de bus zit, anders is het te laat...
Dankuwel BPost! :roll: :roll:
Dinsdag een pakje ( niet gewonnen) gewoon achtergelaten op de stoep :roll:
Ik woon in een rijhuis langs een drukke baan op weg naar het strand..een wonder dat het er nog stond toen ik thuiskwam van het werk

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 964
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

soccie schreef: vr 26 jul 2019, 06:36
Craz schreef: do 25 jul 2019, 19:17 BPost, een gewonnen prijs aangetekend opgestuurd krijgen en na 4 dagen nog steeds niet ontvangen. Ze moeten vooral nog minder postbedeling plannen, het is nu al een regelrechte ramp. Verjaardagskaarten komen ook bijna een week te laat toe... Het is slechts wachten tot doodsbrieven die een week te laat toekomen :-o

Organisator heeft zich intussen ook al geëxcuseerd, en hoopt mee dat de prijs morgen nog in de bus zit, anders is het te laat...
Dankuwel BPost! :roll: :roll:
Dinsdag een pakje ( niet gewonnen) gewoon achtergelaten op de stoep :roll:
Ik woon in een rijhuis langs een drukke baan op weg naar het strand..een wonder dat het er nog stond toen ik thuiskwam van het werk
Er zijn heel veel jobstudenten aan het werk nu, ik kan het weten, mijn dochter is er één van ;-)

Sommigen nemen het niet al te nauw wat de regels betreft :-(

Mijn dochter kleurt wel volgens de lijntjes :-D
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Gebruikersavatar
meikever
Gevorderde
Berichten: 1578
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 16:33
Wedstrijden dit jaar: 43 (#45)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door meikever »

Ergernis op dit moment kan ik het niet noemen, eerder ontgoocheling....
Ben duidelijk verkeerd bezig op Schifters :-(

CONTEST_TOTAL:82CONTEST_RANK:29

Wedstrijden posten, al wat ik kan vinden.
Ben uit een streek waar weinig Schifters wonen, zuiden van provincie Antwerpen.


Was geïnteresseerd in wedstrijd van Zeebrugge... pretpark ticketten te winnen, om kleinzoontje ook een leuke dag te geven... wedstrijd gepost 60 x bekeken en geen enkel antwoord... :-( daarom ook verwijderd.... zullen zelf wel oplossingen zoeken.

Denk dat ik beter ga naar besloten groep Schifters... altijd dezelde die geïnteresseerd zijn in alles.
:shock:
Mensen zonder (klein)kinderen - interesse in pretparken, optredens.... :-(

Heb ook een ticket teveel voor 3D Oostende - de Kampioenen... waarom zou ik het te geef plaatsen... ben voor Schifters een onbekende :shock:
en op 2dehands zal je mij ook niet vinden ;-)

Probeer deel te nemen aan wedstrijden aan al diegene die erom vragen.... maar waar sta je met 1 naam?

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#170)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

meikever schreef: vr 26 jul 2019, 23:45 Ergernis op dit moment kan ik het niet noemen, eerder ontgoocheling....
Ben duidelijk verkeerd bezig op Schifters :-(

CONTEST_TOTAL:82CONTEST_RANK:29

Wedstrijden posten, al wat ik kan vinden.
Ben uit een streek waar weinig Schifters wonen, zuiden van provincie Antwerpen.


Was geïnteresseerd in wedstrijd van Zeebrugge... pretpark ticketten te winnen, om kleinzoontje ook een leuke dag te geven... wedstrijd gepost 60 x bekeken en geen enkel antwoord... :-( daarom ook verwijderd.... zullen zelf wel oplossingen zoeken.

Denk dat ik beter ga naar besloten groep Schifters... altijd dezelde die geïnteresseerd zijn in alles.
:shock:
Mensen zonder (klein)kinderen - interesse in pretparken, optredens.... :-(

Heb ook een ticket teveel voor 3D Oostende - de Kampioenen... waarom zou ik het te geef plaatsen... ben voor Schifters een onbekende :shock:
en op 2dehands zal je mij ook niet vinden ;-)

Probeer deel te nemen aan wedstrijden aan al diegene die erom vragen.... maar waar sta je met 1 naam?


wat is dit nu voor uitleg ????
je post een wedstrijd en verwijderd die omdat er nog niemand een antwoord heeft geplaatst ?? mss is het antwoord moeilijk te vinden ...
er staan hier nog wedstrijden waar het antwoord niet gepost is hoor, daarom moet je het niet verwijderen hé

mensen zonder kinderen die meespelen voor pretparken en optredens , is toch niks verkeerds mee ?

waarom zou ik het te geef plaatsen ?? een beetje een egoistische opmerking hé. Als je inderdaad zo reageert zal je een onbekende blijven voor schifters :( als ik zie wat er in de fb groep weggegeven wordt zie ik heel vaak onbekende mensen hoor

en waar sta je met 1 naam ? :shock: :roll:

en om je een idee te geven , zie mijn activiteit op schifters : Wedstrijden: 57 (#48) :thumb:
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Plaats reactie