Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8010
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

miekehill schreef: zo 16 aug 2020, 12:23
Miss Jones schreef: za 15 aug 2020, 10:08 al 3 nachten na mekaar krampen in mijn kuiten. Al extra magnesium en beweging ingelast.. maar geen beterschap. volg week zien wat de dokter zegt.
Mss een nevenwerking op een vermindering van een medicijn, dat kan ook.
Ik had het van cholesterolverlagers (totalip, lipitor, ...) vooral toen ik ook Nolvadex moest nemen na mijn borstoperatie.
Met de totalip enkele dagen gestopt en de krampen stopten ook. Ik kon weer slapen.
Allé, tot de vapeurs de kop opstaken :oops: :-D

Vapeurs en een hittegolf. Ook geen ideale combinatie.

Clubber
Kenner
Berichten: 646
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:36
Wedstrijden dit jaar: 21 (#101)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Clubber »

Posters die met heel veel plezier, de antwoorden snel zelf ff meeposten.
Een trend die ervoor zorgt dat ,de mens die minder tijd heeft, het nog moeilijker heeft om die quota te halen ! :roll:

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#153)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Murw en barstende koppijn na een jobinterview. De herfst mag gaan komen. Al weken nog slechter slapen doordat het binnen 28°C blijft al is de buitentemperatuur 's nachts 18°C en dat typisch zomerse nachtlawaai -_-. Geef mij maar lekker lange nachten om uit te rusten, zalig induffelen in donsdekens en hartige maaltijden met herfstvruchten. Misschien eens emigreren naar Scandinavië, aangenamere mentaliteit daar ook.

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8010
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Sam schreef: di 18 aug 2020, 14:25 Murw en barstende koppijn na een jobinterview. De herfst mag gaan komen. Al weken nog slechter slapen doordat het binnen 28°C blijft al is de buitentemperatuur 's nachts 18°C en dat typisch zomerse nachtlawaai -_-. Geef mij maar lekker lange nachten om uit te rusten, zalig induffelen in donsdekens en hartige maaltijden met herfstvruchten. Misschien eens emigreren naar Scandinavië, aangenamere mentaliteit daar ook.

Weerman zei tijdens hittegolf. Dat het tot 14 dagen kan duren voor de warmte uit je huis is, na zo een hittegolf. Stenen enz... hebben veel te warm gehad.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#153)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

grietje schreef: di 18 aug 2020, 16:34
Sam schreef: di 18 aug 2020, 14:25 Murw en barstende koppijn na een jobinterview. De herfst mag gaan komen. Al weken nog slechter slapen doordat het binnen 28°C blijft al is de buitentemperatuur 's nachts 18°C en dat typisch zomerse nachtlawaai -_-. Geef mij maar lekker lange nachten om uit te rusten, zalig induffelen in donsdekens en hartige maaltijden met herfstvruchten. Misschien eens emigreren naar Scandinavië, aangenamere mentaliteit daar ook.
Weerman zei tijdens hittegolf. Dat het tot 14 dagen kan duren voor de warmte uit je huis is, na zo een hittegolf. Stenen enz... hebben veel te warm gehad.
Inderdaad, dus die regen is welgekomen om wat afkoeling te brengen. Als ik een tuin had, ik zou nostalgisch slapen in een tent 👌

Gebruikersavatar
pekkeisback
Gevorderde
Berichten: 3301
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 14:32
Wedstrijden dit jaar: 37 (#57)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door pekkeisback »

Clubber schreef: di 18 aug 2020, 14:02 Posters die met heel veel plezier, de antwoorden snel zelf ff meeposten.
Een trend die ervoor zorgt dat ,de mens die minder tijd heeft, het nog moeilijker heeft om die quota te halen ! :roll:
Dat begrijp ik, dit is bij mij ook (een kleine weliswaar) ergernis.Ik heb zelfs een tijd een lijstje bijgehouden met posters die dit regelmatig doen. Kwestie van mijn ergernis af te schrijven. Trouwens daar zitten verschillende top10 maandposters bij.
Tja in coronatijden krijgt een mens te veel tijd om zich bezig te houden met zo'n onbenulligheden.
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.

Gebruikersavatar
wommel
Kenner
Berichten: 1063
Lid geworden op: ma 02 mar 2015, 13:39
Wedstrijden dit jaar: 25 (#88)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door wommel »

En zo wordt het moeilijker en moeilijker , ook door het feit dat er minder gewone wedstrijden zijn, om nog aan de vereiste aantallen te geraken om de schifterslijst te kunnen behouden. Geef aub iedereen een kans en laat anderen die niet zo snel zijn om een nieuwe wedstrijd te posten, de kans om dan het antwoord te posten aub . Een dankwoord van velen, denk ik, is hier zeker op zijn plaats

cecilet
Gevorderde
Berichten: 3095
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 21:34
Wedstrijden dit jaar: 46 (#35)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door cecilet »

pekkeisback schreef: do 20 aug 2020, 10:27
Clubber schreef: di 18 aug 2020, 14:02 Posters die met heel veel plezier, de antwoorden snel zelf ff meeposten.
Een trend die ervoor zorgt dat ,de mens die minder tijd heeft, het nog moeilijker heeft om die quota te halen ! :roll:
Dat begrijp ik, dit is bij mij ook (een kleine weliswaar) ergernis.Ik heb zelfs een tijd een lijstje bijgehouden met posters die dit regelmatig doen. Kwestie van mijn ergernis af te schrijven. Trouwens daar zitten verschillende top10 maandposters bij.
Tja in coronatijden krijgt een mens te veel tijd om zich bezig te houden met zo'n onbenulligheden.
Toch eigenlijk een kleine bedenking!
Vorige week stond er een buitenlandse wedstrijd met zeker een 15 tal vragen open.
Ik heb bewust maar 1 antwoord gegeven om anderen ook de kans te geven.
Als je dan ziet dat na 2 dagen nog de helft van de antwoorden niet gegeven zijn is het niet verwonderlijk dat er iemand de rest van de antwoorden post!
Trouwens... in geval dat er iemand eens een wedstrijd tekort heeft heb ik al regelmatig eens iemand uit de nood geholpen, ook al sta ik in de top 10 van maandposters.

Gebruikersavatar
basme
Kenner
Berichten: 1213
Lid geworden op: vr 07 sep 2018, 17:59
Wedstrijden dit jaar: 45 (#38)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door basme »

Clubber schreef: di 18 aug 2020, 14:02 Posters die met heel veel plezier, de antwoorden snel zelf ff meeposten.
Een trend die ervoor zorgt dat ,de mens die minder tijd heeft, het nog moeilijker heeft om die quota te halen ! :roll:
Daar kan ik inkomen, maar vaak zie ik dat antwoorden blijven openstaan (zeker aan het einde van de maand als de quota reeds gehaald is) en dat de antwoorden komen van top-10 posters. Soms zet ik er dan zelf het antwoord eens bij.
Ik heb zonet zelf het wachtwoord gepost op de wedstrijd van DH, vorige keer heeft die paar dagen opengestaan zonder dat iemand reageerde...

Gebruikersavatar
basme
Kenner
Berichten: 1213
Lid geworden op: vr 07 sep 2018, 17:59
Wedstrijden dit jaar: 45 (#38)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door basme »

wommel schreef: do 20 aug 2020, 10:40 En zo wordt het moeilijker en moeilijker , ook door het feit dat er minder gewone wedstrijden zijn, om nog aan de vereiste aantallen te geraken om de schifterslijst te kunnen behouden. Geef aub iedereen een kans en laat anderen die niet zo snel zijn om een nieuwe wedstrijd te posten, de kans om dan het antwoord te posten aub . Een dankwoord van velen, denk ik, is hier zeker op zijn plaats
Er zijn echt wel wedstrijden genoeg waar antwoorden op ontbreken als je de pagina's afloopt.
Hetzelfde met facebookwedstrijden... je ziet collega-schifters meespelen maar ze worden vaak niet gepost. En dan zijn het vaak de heel actieve leden die de wedstrijd toch posten. Eerder een dankwoord aan mensen die +3-400 wedstrijden posten :)

Plaats reactie