Tof kaartje!happie schreef:Ik ben gevraagd om meter te worden via een orgineel kaartje...![]()
Wat maakte je blij vandaag?
Moderator: Miss Jones
- Nagelz
- Schiftingen & Lijsttoegangen
Re: Wat maakte je blij vandaag?
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!
-
Piepje
Proficiat, tof gedaan!! Dat is ook direct een 'trakteren voor altijd' 
-
Lemon
Oh die is leuk! ga ik onthouden voor onze vraag binnenkorthappie schreef:Ik ben gevraagd om meter te worden via een orgineel kaartje...![]()
dikke proficiat trouwens !!!
-
mickeytje
Superleuk! Proficiat!
Lemon schreef:Oh die is leuk! ga ik onthouden voor onze vraag binnenkorthappie schreef:Ik ben gevraagd om meter te worden via een orgineel kaartje...![]()
![]()
dikke proficiat trouwens !!!
-
elver
eerste prijsje van 't jaar binnen(duoticket voor toneelvoorstelling) : EINDELIJK!! 
-
robinhoody
Proficiat! Ik ken het gevoel. Nu zelf eindelijk ook eens een prijsje gewonnen (filmtickets)elver schreef:eerste prijsje van 't jaar binnen(duoticket voor toneelvoorstelling) : EINDELIJK!!
-
peekaatje
Dat ik van het nieuwsblad een bevestigingsmailtje heb gekregen met al de nodige info van mijn gewonnen reisje Griekenland en dat ik het reisje al geboekt heb 
- Miss Jones
- Moderator
Geniet ervan!peekaatje schreef:Dat ik van het nieuwsblad een bevestigingsmailtje heb gekregen met al de nodige info van mijn gewonnen reisje Griekenland en dat ik het reisje al geboekt heb
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.
wordt het vanzelf helder.
-
robinhoody
Proficiat ! Mooie vooruitzichtenBinnemanskes schreef:Geniet ervan!peekaatje schreef:Dat ik van het nieuwsblad een bevestigingsmailtje heb gekregen met al de nodige info van mijn gewonnen reisje Griekenland en dat ik het reisje al geboekt heb
- Jolly Jumper
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 151 (#29)
Lijkt me leuk! Proficiat en vooral, geniet ervan!!!
Al jumpend de prijzen tegemoet...