Dank u !
Juist thuis we hebben nacht doorgebracht in het romantisch Brugge al is het hier maar 20 km vandaan En we waren is een romantische bui en dit nog altijd ook na 36 jaar huwelijk!!
Mijn eerste prijs van dit jaar is een feit, omstreeks middernacht (oudjaar) is mijn naam uit de urne gekomen door niemand minder dan Linda Mertens bij een plaatselijke broodjeszaak. 12u05 werd ik gebeld en even later stond het filmpje van de trekking op hun FB pagina.
1 jaar gratis broodjes, ik mag elke openingsdag een gratis broodje naar keuze gaan afhalen
Jolly Jumper schreef:Mijn eerste prijs van dit jaar is een feit, omstreeks middernacht (oudjaar) is mijn naam uit de urne gekomen door niemand minder dan Linda Mertens bij een plaatselijke broodjeszaak. 12u05 werd ik gebeld en even later stond het filmpje van de trekking op hun FB pagina.
1 jaar gratis broodjes, ik mag elke openingsdag een gratis broodje naar keuze gaan afhalen
wow super
Ik ben een grote fan van brood(jes) nomnomnom!
Jolly Jumper schreef:Mijn eerste prijs van dit jaar is een feit, omstreeks middernacht (oudjaar) is mijn naam uit de urne gekomen door niemand minder dan Linda Mertens bij een plaatselijke broodjeszaak. 12u05 werd ik gebeld en even later stond het filmpje van de trekking op hun FB pagina.
wow super
Ik ben een grote fan van brood(jes) nomnomnom!
2 superleuke prijzen gewonnen vandaag: eentje voor mezelf (en het gezin) en eentje voor mijn papa die erg met zijn gezondheid in de problemen zit, ik ga hem echt blij kunnen maken nu