Hoho, leuk, proficiat! Zelfde buurt?Nagelz schreef:Heb een huis gekocht!![]()
& nu mogen die prijzen voor den uitzet beginnen binnenkomen!
En zoals bloemeke al zei, laat nog iets over voor de andere schifters he

Moderator: Miss Jones
Hoho, leuk, proficiat! Zelfde buurt?Nagelz schreef:Heb een huis gekocht!![]()
Als het zo werkte dan zoude jullie nu massa's prijzen moeten ontvangen want hier komt helemaal niks meer aanJolly Jumper schreef:Hoho, leuk, proficiat! Zelfde buurt?Nagelz schreef:Heb een huis gekocht!![]()
En zoals bloemeke al zei, laat nog iets over voor de andere schifters he
proficiat !nijntje64 schreef:Het eindrapport van mijn dochter haar 1ste jaar middelbaar.
Ze heeft echt superhard gewerkt en is bij de beste van haar klas. Ik ben echt superfier en superhappy!!!
Dikke proficiat....en hopelijk mag je nu genieten van een welverdiende vakantie !Little_star schreef:Na weken met stress gezeten te hebben, ken ik eindelijk mijn resultaten... Alles geslaagd![]()
Had het echt niet verwachtvan sommige dingen verschiet ik dat ik er door ben (surtout van mijn bachelorproef), van andere dingen vond ik mijn cijfer eerder aan de lage kant..
Maar bon, ben er op alles door, en das voornaamste
Proficiat !nijntje64 schreef:Het eindrapport van mijn dochter haar 1ste jaar middelbaar.
Ze heeft echt superhard gewerkt en is bij de beste van haar klas. Ik ben echt superfier en superhappy!!!
Little_star schreef:Na weken met stress gezeten te hebben, ken ik eindelijk mijn resultaten... Alles geslaagd![]()
Had het echt niet verwachtvan sommige dingen verschiet ik dat ik er door ben (surtout van mijn bachelorproef), van andere dingen vond ik mijn cijfer eerder aan de lage kant..
Maar bon, ben er op alles door, en das voornaamste