Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Miss Jones
Moderator

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Net hetzelfde eh,
Als Antwerpenaar heb je een dikke nek, ben je brutaal enz enz

Ach als de mensen maar iets te zeggen hebben ;-)
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Quidam
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 6 (#167)

Bericht door Quidam »

De werking van bpost of liever de niet-werking. Waarom geef je een adres op waar pakjes afgegeven mogen worden bij afwezigheid als ze het dan op nog een ander adres (bij een vervelende buur) droppen???
En die klotesite van bpost is een hel: de chat werkt met vooropgestelde reacties, je kan als ontvanger van een pakje niet eens een klacht indienen! :roll:

nijntje64
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 33 (#107)

Bericht door nijntje64 »

Door mijn rug gegaan en het lukt me niet om vandaag tot bij de dokter te geraken... alle afspraken zijn volzet... auauauauw

Miss Jones
Moderator

nijntje64 schreef: di 12 nov 2019, 15:31 Door mijn rug gegaan en het lukt me niet om vandaag tot bij de dokter te geraken... alle afspraken zijn volzet... auauauauw

auch,
beterschap alvast! :-(

Sam
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 18 (#152)

Bericht door Sam »

Quidam schreef: di 12 nov 2019, 14:54 De werking van bpost of liever de niet-werking. Waarom geef je een adres op waar pakjes afgegeven mogen worden bij afwezigheid als ze het dan op nog een ander adres (bij een vervelende buur) droppen???
En die klotesite van bpost is een hel: de chat werkt met vooropgestelde reacties, je kan als ontvanger van een pakje niet eens een klacht indienen! :roll:
Me er ook al aan geërgerd dat hun contactmogelijkheden ontoereikend zijn in bepaalde situaties. Dan maar alle andere contactmogelijkheden gebruikt om mijn punt te maken.

Pioen
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 56 (#64)

Bericht door Pioen »

Hoort hier eigenlijk niet thuis, maar we hebben geen topic om gewoon vragen te stellen. Dus ik zet het hier neer.

Is de wedstrijd van Feeling wonen waarmee je designprijzen kan winnen verdwenen ? De prijzen ontbraken, maar als iemand het tijdschrift heeft of in de bib komt en een foto maakt, kan het aangevuld worden en kunnen we meespelen.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

Pioen schreef: wo 13 nov 2019, 23:25 Hoort hier eigenlijk niet thuis, maar we hebben geen topic om gewoon vragen te stellen. Dus ik zet het hier neer.

Is de wedstrijd van Feeling wonen waarmee je designprijzen kan winnen verdwenen ? De prijzen ontbraken, maar als iemand het tijdschrift heeft of in de bib komt en een foto maakt, kan het aangevuld worden en kunnen we meespelen.
Werd verwijderd omdat er geen scan van de prijzen bij staat. Wedstrijden moeten volledig gepost worden, dat wil zeggen met scan als er delen niet online beschikbaar zijn (bv een kruiswoordraadsel uit magazine, maar dus ook in dit geval het overzicht van de prijzen met hun codes). Er werd in verschillende reacties naar gevraagd, maar er volgde geen scan. Normaal wordt zo'n wedstrijd sneller verwijderd, we hebben hier nog even de kans gegeven om alsnog de scan aan te vullen, maar zonder resultaat.

Dat neemt niet weg dat de wedstrijd alsnog opnieuw gepost mag worden, zolang ze maar volledig gepost wordt.

Pioen
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 56 (#64)

Bericht door Pioen »

Ok, dacht ik al. Als ik morgen of overmorgen in de bib geraak, kijk ik er even naar als het nog niet opnieuw is gepost.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Miss Jones
Moderator

de zwarte pieten discussie :-o :-o

Sam
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 18 (#152)

Bericht door Sam »

Pioen schreef: wo 13 nov 2019, 23:25 Hoort hier eigenlijk niet thuis, maar we hebben geen topic om gewoon vragen te stellen. Dus ik zet het hier neer.
Kan toch gewoon een topic geopend worden in het subforum "Bugs, Problemen, Ideeën" of "Saloon"?

Plaats reactie