Moderator: Miss Jones
Ik heb vandaag mailtje gekregen van Njam, Choqola pakket gewonnen. Mailtjes worden dus inderdaad nu pas verzonden.Sweetvoice schreef: wo 01 jan 2020, 21:44Krasloten kunnen nog arriveren en van Njam kunnen de winnaars pas op 10/01 een mailtje verwachtenPioen schreef: wo 01 jan 2020, 21:33Misschien nog even geduld hebben ? Ik vermoed dat nog niet alles uitgedeeld is.TC-Matic schreef: wo 01 jan 2020, 20:31 Een hoop tijd in de adventswedstrijden gestoken en niks gewonnen, zelfs geen kraslotje of cinema ticket.
Voorbije jaar 19 prijskes(niks speciaals)
Is het de moeite nog wel waard tegenwoordig![]()
![]()
Nog steeds geen mailtjes of kraslotenUnedia schreef: do 02 jan 2020, 19:12Ik heb vandaag mailtje gekregen van Njam, Choqola pakket gewonnen. Mailtjes worden dus inderdaad nu pas verzonden.Sweetvoice schreef: wo 01 jan 2020, 21:44Krasloten kunnen nog arriveren en van Njam kunnen de winnaars pas op 10/01 een mailtje verwachtenPioen schreef: wo 01 jan 2020, 21:33Misschien nog even geduld hebben ? Ik vermoed dat nog niet alles uitgedeeld is.TC-Matic schreef: wo 01 jan 2020, 20:31 Een hoop tijd in de adventswedstrijden gestoken en niks gewonnen, zelfs geen kraslotje of cinema ticket.
![]()
Join the clubTC-Matic schreef: wo 08 jan 2020, 17:06Nog steeds geen mailtjes of kraslotenUnedia schreef: do 02 jan 2020, 19:12Ik heb vandaag mailtje gekregen van Njam, Choqola pakket gewonnen. Mailtjes worden dus inderdaad nu pas verzonden.Sweetvoice schreef: wo 01 jan 2020, 21:44Krasloten kunnen nog arriveren en van Njam kunnen de winnaars pas op 10/01 een mailtje verwachtenPioen schreef: wo 01 jan 2020, 21:33Misschien nog even geduld hebben ? Ik vermoed dat nog niet alles uitgedeeld is.TC-Matic schreef: wo 01 jan 2020, 20:31 Een hoop tijd in de adventswedstrijden gestoken en niks gewonnen, zelfs geen kraslotje of cinema ticket.
![]()
![]()
Die tijd is gelukkig nog niet voorbij. Online zijn er gewoonweg minder remmingen.ikkie schreef: wo 08 jan 2020, 19:10 Botheid, hier en in het echte leven.
Waar is de tijd dat beleefdheid nog belangrijk was?
en in een geschreven bericht kan je geen emotie leggen, komt ook anders over dan een gesproken opmerking
mmm, dat is waar, jullie hebben gelijk. Helaas merk ik veel botheid in het echte leven ook.guigou schreef: do 09 jan 2020, 12:29en in een geschreven bericht kan je geen emotie leggen, komt ook anders over dan een gesproken opmerking
Kan zeker wel. Louter het gebruik van drukletters en uitroeptekens kan al emotie weerspiegelen, en smilies zijn er ook niet voor niets gekomen. Maar het blijft oppervlakkig(er), geef mij maar échte gesprekken.guigou schreef: do 09 jan 2020, 12:29en in een geschreven bericht kan je geen emotie leggen, komt ook anders over dan een gesproken opmerking
Leiden als voorbeeldikkie schreef: do 09 jan 2020, 12:32mmm, dat is waar, jullie hebben gelijk. Helaas merk ik veel botheid in het echte leven ook.guigou schreef: do 09 jan 2020, 12:29en in een geschreven bericht kan je geen emotie leggen, komt ook anders over dan een gesproken opmerking
Maar gelukkig zijn er nog veel toffe mensen ook, daar hebben jullie ook gelijk in. Het was dan ook een ergernis, geen levensfilosofie![]()