Succes!

Moderator: Miss Jones
Succes!
Succes alle2 en alle anderen in dezelfde situatie!
Mijn dochter is net vertrokken se, het voorlaatste examen, morgen nog eentje en dan zit de tijd op de schoolbanken erop, dan is het enkel nog stages en bachelorproef.
Sweetvoice schreef: do 23 jan 2020, 06:34Succes!![]()
Merci!
Hopelijk zijn we er meteen vanaf, zonder tweede zit.Miss Jones schreef: do 23 jan 2020, 12:00Mijn dochter is net vertrokken se, het voorlaatste examen, morgen nog eentje en dan zit de tijd op de schoolbanken erop, dan is het enkel nog stages en bachelorproef.
Heb je het dan alleen op de mods? Want je zet nu zelf wel bij de "dit maakte me blij" dat je zelf in een-twee-drie heel wat wedstrijden hebt gepost.guigou schreef: di 21 jan 2020, 20:01het is mijn keuze om geen mod meer te zijn, vergeet dit nietassani schreef: di 21 jan 2020, 19:53Als ex-mod moet je u erbij neerleggen (en ernaar gedragen) dat je geen mod meer bent en moet je niet alles van de interne keuken naar buiten brengen. Wat is je doel hiermee? Hebben wij geen boodschap aan. Ik ben al heel blij dat dit forum bestaat dankzij de moderators.guigou schreef: di 21 jan 2020, 16:15als mod is het geen vereiste om wedstrijden te posten, behalve die 1 per week om toegang tot de blokken te hebbenMiss Jones schreef: di 21 jan 2020, 16:12Wij hebben ook onze verplichtingen en dat weet je als EX- moderator goed genoeg vero.guigou schreef: di 21 jan 2020, 15:17 waarom posten sommige mods zoveel wedstrijden ? ze staan met moeite op fb en ze staan hier al
mss de kans laten aan mensen die hun quota moeten behalen ?![]()
Dus geen behoefte om daar een spel van te maken
Fijne dag verder![]()
![]()
als mod moet je geen quota hebben voor de lijst, of toch niet in al die jaren dat ik mod was![]()
en ik breng niks van interne keuken naar buiten
ik vind het gewoon jammer voor de werkende mens die moeite heeft om aan zijn quota te geraken, dat sommige mods zoveel wedstrijden posten.
maar ja, ik ben een van de enigen die durft openbaar neerschrijven wat er door velen gedacht wordt![]()
Nu ja, aan die tig wedstrijden op sociale media hebben velen toch niets m.b.t. maandelijkse quota.Kuikentje schreef: za 01 feb 2020, 12:15Heb je het dan alleen op de mods? Want je zet nu zelf wel bij de "dit maakte me blij" dat je zelf in een-twee-drie heel wat wedstrijden hebt gepost.guigou schreef: di 21 jan 2020, 20:01het is mijn keuze om geen mod meer te zijn, vergeet dit nietassani schreef: di 21 jan 2020, 19:53Als ex-mod moet je u erbij neerleggen (en ernaar gedragen) dat je geen mod meer bent en moet je niet alles van de interne keuken naar buiten brengen. Wat is je doel hiermee? Hebben wij geen boodschap aan. Ik ben al heel blij dat dit forum bestaat dankzij de moderators.guigou schreef: di 21 jan 2020, 16:15als mod is het geen vereiste om wedstrijden te posten, behalve die 1 per week om toegang tot de blokken te hebbenMiss Jones schreef: di 21 jan 2020, 16:12
Wij hebben ook onze verplichtingen en dat weet je als EX- moderator goed genoeg vero.
Fijne dag verder![]()
![]()
als mod moet je geen quota hebben voor de lijst, of toch niet in al die jaren dat ik mod was![]()
ik vind het gewoon jammer voor de werkende mens die moeite heeft om aan zijn quota te geraken, dat sommige mods zoveel wedstrijden posten.
maar ja, ik ben een van de enigen die durft openbaar neerschrijven wat er door velen gedacht wordt![]()
En inderdaad, sommige werkende mensen kunnen niet continu wedstrijden spotten en posten.
Zie mijn reactie in het andere topic, hier sprak ik over wedstrijden die met moeite een paar minuten online staanKuikentje schreef: za 01 feb 2020, 12:15Heb je het dan alleen op de mods? Want je zet nu zelf wel bij de "dit maakte me blij" dat je zelf in een-twee-drie heel wat wedstrijden hebt gepost.guigou schreef: di 21 jan 2020, 20:01het is mijn keuze om geen mod meer te zijn, vergeet dit nietassani schreef: di 21 jan 2020, 19:53Als ex-mod moet je u erbij neerleggen (en ernaar gedragen) dat je geen mod meer bent en moet je niet alles van de interne keuken naar buiten brengen. Wat is je doel hiermee? Hebben wij geen boodschap aan. Ik ben al heel blij dat dit forum bestaat dankzij de moderators.guigou schreef: di 21 jan 2020, 16:15als mod is het geen vereiste om wedstrijden te posten, behalve die 1 per week om toegang tot de blokken te hebbenMiss Jones schreef: di 21 jan 2020, 16:12
Wij hebben ook onze verplichtingen en dat weet je als EX- moderator goed genoeg vero.
Fijne dag verder![]()
![]()
En inderdaad, sommige werkende mensen kunnen niet continu wedstrijden spotten en posten.
Hoor wie het zegt , jij doet ook niet onder om commentaar te gevenwuyten_d schreef: za 01 feb 2020, 12:29 Hoe je onder het mom van eerlijkheid steeds op iedereen en alles commentaar moet blijven geven.![]()