bloemeke schreef: do 08 okt 2020, 13:19
toch geen groot verschil in wedstrijden voor en na corona !
ter info :
even een zicht achter de schermen
statistieken van eerste week oktober 2019 (geen corona) t.o.v. eerste week oktober 2020 (wel corona)
...
kwantiteit om wedstrijden te posten is er nog, kwaliteit is (mijn inziens) veel minder
Statistieken zijn leuk, werk er ook graag mee... maar men moet dit in de juiste context bekijken.
Ik zie dat ik persoonlijk voor oktober 2019 maar 6 linkjes heb genoteerd, dus de regel van 10 wedstrijden per maand was toen nog niet van tel?
In verhouding gezien werd er toen véél meer gepost dan nu, omdat de quota nu verdubbeld is.
Wat is de verhouding van het aantal leden toen en nu, moet men ook rekening mee houden.
Kwestie van kwaliteit/kwantiteit... volledig mee eens, maar dit is ook een gevolg om minstens één wedstrijd per week te plaatsen. Dan telt de kwaliteit niet.
Op zoek naar leuke (gepersonaliseerde) cadeautjes? => Bezoek Kadeetje. Ook via Facebook of Instagram.
Sam schreef: do 08 okt 2020, 20:20
Nog een drietal weken en ik kan mijn (nieuw) werk hervatten/aanvatten. 't Wordt tijd na maanden ziekmakend, sociaal isolement
daar ben ik blij om! Veel succes met de nieuwe start alvast
Nog een drietal weken en ik kan mijn (nieuw) werk hervatten/aanvatten. 't Wordt tijd na maanden ziekmakend, sociaal isolement
Awel das fantastisch nieuws!!!!
proficiat.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.
daar ben ik blij om! Veel succes met de nieuwe start alvast
Ik heb al heel lange tijd zin om nog eens konijn te eten, maar ik vond nooit mijn goesting i d winkel. (ik ben mss te kieskeurig)
Gisteren i d vleeshandel zag ik er er liggen, en heb meteen 1 gekocht,
Mijn man is dit nu heerlijk a h klaarmaken, ik word gelukkig van de geur alleen.
Nu nog een nachtje laten trekken, en morgen is het feest aan tafel
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.
heel toevallig gezien dat ze in de beenhouwerij iemand zochten voor 15u per week , eens binnengesprongen en t was direct in de sjacoche
blij dat ik weer kan gaan werken
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.
guigou schreef: do 15 okt 2020, 18:52
heel toevallig gezien dat ze in de beenhouwerij iemand zochten voor 15u per week , eens binnengesprongen en t was direct in de sjacoche
guigou schreef: do 15 okt 2020, 18:52
Dat is wel heel iets anders dan mannenbenen verzorgen.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?