Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

nolleke
Expert
Wedstrijden dit jaar: 83 (#36)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door nolleke »

grietje schreef: do 07 jan 2021, 15:35
nolleke schreef: do 07 jan 2021, 15:29 Deze namiddag al 2 oproepen gekregen maar niet opgepakt.
+32 59431125 aangeven als mogelijke fraude
+31 102005636 aangegeven als vermoedelijk spam

Welk nr kan men nu nog vertrouwen :roll: :-(

Bovenste nummer ook naar hier gebeld, is van ziekenfonds.
:thumb: :thumb:

Miss Jones
Moderator

Bericht door Miss Jones »

nolleke schreef: do 07 jan 2021, 15:48
nolleke schreef: do 07 jan 2021, 15:29 Deze namiddag al 2 oproepen gekregen maar niet opgepakt.

het OZ is a h rondbellen.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Craz

Bericht door Craz »

Miss Jones schreef: do 07 jan 2021, 15:51
nolleke schreef: do 07 jan 2021, 15:48

het OZ is a h rondbellen.
Die bellen altijd na zo'n wedstrijd. Daarom dat ik die niet meer meedoe, en dan krijg je die telefoons ook niet meer.
Zelfde bij energiebedrijven, bellen ook elke keer, maar winnen doe je er niet, ik toch niet als ik aangeef geen klant te willen worden.

leentje987
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 86 (#35)

Bericht door leentje987 »

Mods die elkaar tegenspreken: Ik post in het NL, dat mag niet want de basistaal is frans. Ik post in het FR, een andere mod zegt dat ik het in het Nl moet posten (ookal is de basistaal FR. Tja zo kunnen we nooit goed doen natuurlijk. Als de mods het onderling al niet eens zijn.....

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

leentje987 schreef: ma 11 jan 2021, 20:47 Mods die elkaar tegenspreken: Ik post in het NL, dat mag niet want de basistaal is frans. Ik post in het FR, een andere mod zegt dat ik het in het Nl moet posten (ookal is de basistaal FR. Tja zo kunnen we nooit goed doen natuurlijk. Als de mods het onderling al niet eens zijn.....
Als een wedstrijd beschikbaar wordt gemaakt DOOR DE ORGANISATOR in het Nederlands, dan post je die wedstrijd in het Nederlands.
Als een wedstrijd enkel in een andere taal beschikbaar is, dan post je die in de originele taal zoals aangeboden door de organisator. Dus geen kromme Facebook of Google of wat dan ook vertalingen.

Gebruiker verwijderd 611

Bericht door Gebruiker verwijderd 611 »

De werking van BPost. Maar bon, dat is al jaren mijn ergernis. :roll:

Pakje van Aoste + Brood&Gezondheid nog niet ontvangen. (terwijl ik van hier op het forum weet dat die ondertussen zijn aangekomen)
En een pakje dat ik zelf verstuurde, dat met DHL gaat, maar hier bij BPost moet afgegeven worden, staat ook nog steeds op "pakket nog niet ontvangen bij verzender", terwijl ik dat maandag al heb afgegeven. Gelukkig heb ik hier een bewijs van.

Zelf al contact opgenomen met Aoste, Brood&Gezondheid, DHL, dus even afwachten.
Maar als je voortaan zelf overal zo hard moet achter gaan, is de lol er op den duur wel een beetje af!

grietje
Moderator

Bericht door grietje »

dorhe schreef: do 14 jan 2021, 10:39 De werking van BPost. Maar bon, dat is al jaren mijn ergernis. :roll:

Pakje van Aoste + Brood&Gezondheid nog niet ontvangen. (terwijl ik van hier op het forum weet dat die ondertussen zijn aangekomen)
En een pakje dat ik zelf verstuurde, dat met DHL gaat, maar hier bij BPost moet afgegeven worden, staat ook nog steeds op "pakket nog niet ontvangen bij verzender", terwijl ik dat maandag al heb afgegeven. Gelukkig heb ik hier een bewijs van.

Maar als je voortaan zelf overal zo hard moet achter gaan, is de lol er op den duur wel een beetje af!
Bpost heeft nu te veel werk om te kijken of je geen niet gestempelde postzegels terug gebruikt.

Gebruiker verwijderd 611

grietje schreef: do 14 jan 2021, 10:43
dorhe schreef: do 14 jan 2021, 10:39 De werking van BPost. Maar bon, dat is al jaren mijn ergernis. :roll:

Bpost heeft nu te veel werk om te kijken of je geen niet gestempelde postzegels terug gebruikt.
Hahaha, dat is waar! Dat doen we uiteraard niet hé! :lol:

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

dorhe schreef: do 14 jan 2021, 10:39 Brood&Gezondheid nog niet ontvangen.
De code van mijn pakje bij Brood en gezondheid werd aangemaakt rond 17 oktober, maar uiteindelijk pas aan bpost overhandigd op 26/11 en vervolgens door bpost op minder dan 9 uur geleverd.

Gebruiker verwijderd 611

bloemeke schreef: do 14 jan 2021, 14:19
dorhe schreef: do 14 jan 2021, 10:39 Brood&Gezondheid nog niet ontvangen.
De code van mijn pakje bij Brood en gezondheid werd aangemaakt rond 17 oktober, maar uiteindelijk pas aan bpost overhandigd op 26/11 en vervolgens door bpost op minder dan 9 uur geleverd.
Andere schifters hebben hun pakje begin deze week ontvangen.
Ik heb geen melding gekregen via mail van een pakje en geen melding in de brievenbus van een gemiste zending. Het waren deze keer 10 pakketjes dat je kon winnen. Ik vermoed dat ze dat wel in 1x versturen..

Plaats reactie