Natuurpunt - Een overnachting met ontbijt voor twee te Maarkedal (afhalen) (30/06)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
Sweetvoice
Expert
Wedstrijden dit jaar: 223 (#9)

Natuurpunt - Een overnachting met ontbijt voor twee te Maarkedal (afhalen) (30/06)

Bericht door Sweetvoice »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Even bekomen na een dag de kuitenbijters van het Burreken te trotseren? Wees welgekomen in de Amberhoeve. Twee restaurants op wandelafstand, een knusse kamer en een uitgebreid ontbijt de dag nadien helpen je er zo weer bovenop.

Rust, natuur, gezelligheid en culinaire verwennerij in een landelijk kader: de Amberhoeve presenteert het op een dienblaadje. Hier leg je met plezier je wandelof fietsbenen even te rusten, terwijl je geniet van een schilderachtig uitzicht de gerenoveerde hoeve ligt op een heuvel in het hart van de Vlaamse Ardennen.
Na een verkwikkende / verzadigende avond kan je in de Orangerie aanschuiven voor een royaal ontbijt met lokale en zelfgemaakte producten. Ook streekbiertjes of verse soep (in de winter) sieren het assortiment.

Meer info en reservatie

Amberhoeve, Stokstraat 6, 9688 Schorisse, Maarkedal, 0495 50 95 12, info@amberhoeve.be,

Win een overnachting in de Amberhoeve voor 2 personen inclusief ontbijt

Vul hieronder het wedstrijdformulier in en wie weet verblijf jij binnenkort in de Amberhoeve!
Verborgen inhoud
Schiftingsvraag:
Hoeveel inzendingen zullen we ontvangen hebben, wanneer we deze wedstrijd afsluiten op 1 juli 2022.

Einddatum:
30/06 om 23:59

Enkel voor klanten

Adres:
Amberhoeve
Stokstraat 6
9688 Schorisse Maarkedal

FELIXDACAT

Re: Natuurpunt - Een overnachting met ontbijt voor twee te Maarkedal (afhalen) (30/06)

Bericht door FELIXDACAT »

Verborgen inhoud

Jolly Jumper
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 103 (#31)

Re: Natuurpunt - Een overnachting met ontbijt voor twee te Maarkedal (afhalen) (30/06)

Bericht door Jolly Jumper »

FELIXDACAT schreef: di 15 mar 2022, 09:15
Verborgen inhoud
Ik heb mijn antwoord verwijderd, ook al komt het op hetzelfde neer, met jou bron van Natuurpunt zelf zitten we beter :-)
Al jumpend de prijzen tegemoet...

grietje
Moderator

Bericht door grietje »

Jolly Jumper schreef: di 15 mar 2022, 09:37
Verborgen inhoud
Ik heb mijn antwoord verwijderd, ook al komt het op hetzelfde neer, met jou bron van Natuurpunt zelf zitten we beter :-)
Dat vind ik heel flair. :thumb: Tegen over sommige……

FELIXDACAT

Bericht door FELIXDACAT »

Jolly Jumper schreef: di 15 mar 2022, 09:37
Verborgen inhoud
hey ok bedankt, antw kwam op hetzelfde neer zag ik pas toen ik het gepost had maar mss dat dit woord idd nog het verschil kan maken :-) succes alvast

Plaats reactie