Miss Jones schreef: zo 27 mar 2022, 14:34
de hoop ziekenhuisrekeningen die onze brievenbus gaan vullen...
En dan hebben we in België nog geluk dat er zoiets als een ziekenfonds bestaat!
idd....
en gelukkige bestaat er zoiets als de maximumfactuur, daar zal ik heel snel bovenzitten.
Eigenlijk klagen we wel, maar langs den andere kant, mogen we blij zijn met ons sociaal systeem.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.
Miss Jones schreef: zo 27 mar 2022, 16:04
Eigenlijk klagen we wel, maar langs den andere kant, mogen we blij zijn met ons sociaal systeem.
Zeker en vast! Idem dito met het inschrijvingsgeld voor universiteiten bv.
Geen ergernis omdat het hier in België beter geregeld is maar ... iemand enig idee hoe het in Nl zit met het inschrijvingsgeld voor universiteiten? Had dit 's zien passeren op fb maar geraakte er niet goed aan uit (was nogal informeel, iedereen die zijn opinie dropte en niets concreet ).
Die jongeren zitten daar met een (speciale?) lening en die gebruiken ze niet enkel voor hun "inschrijvingsgeld" zoals ik begreep?
Miss Jones schreef: zo 27 mar 2022, 16:04
Zeker en vast! Idem dito met het inschrijvingsgeld voor universiteiten bv.
Geen ergernis omdat het hier in België beter geregeld is maar ... iemand enig idee hoe het in Nl zit met het inschrijvingsgeld voor universiteiten? Had dit 's zien passeren op fb maar geraakte er niet goed aan uit (was nogal informeel, iedereen die zijn opinie dropte en niets concreet ).
Die jongeren zitten daar met een (speciale?) lening en die gebruiken ze niet enkel voor hun "inschrijvingsgeld" zoals ik begreep?
Maar het is inderdaad niet goedkoop. Hier enkele jaren terug een unief student gehad, gelukkig aan verlaagde tarief. Zowel voor inschrijving als kot/peda.