Het is vooral onze eigen verzekering die niets doet.
Verklaring van de tegenpartij komt er niet.
Bij onze vraag naar de verzekeringsagent om de agent van de tegenpartij eens op te bellen om te vragen waar de verklaring blijft...Antwoord : dat doen wij niet,bellen naar de tegenpartij terwijl wij van andere verzekeringsagenten horen dat zij dat altijd doen bij vragen,discussies..
Het verslag van de expert is er na 2 maanden nog niet. Bij onze vraag om de expert in gebreke te stellen 'Mevrouw ,als hij niet reageert op mails of telefoons,wat zal een in gebreke stellen doen?
De verzekeringsagent van mijn baas heeft het expertisebureau gebeld en gemaild dat ze 48u de tijd hadden om het verslag door te sturen..Zo niet zou hij hen in gebreke stellen en een schadevergoeding eisen ( bluf want wij zijn geen klant bij hem) . 48 uur later was het verslag er. Direct getekend en doorgestuurd maar nu,weken later,wachten we terug op het officiele verslag want de expert moet het getekende verslag zelf doorsturen wat hij weer niet doet dus zal de agent van mijn baas vandaag weer bellen naar de expert .
Als je een mail stuurt om te vragen hoever ze staan met het dossier...antwoord krijgen...we hebben nog niet alle facturen gekregen...Hallo !!
De factuur van de helm ( was een fietsongeval van onze zoon) voor de 3de keer doorgestuurd.