Day trips with kids - Toegangsticket Sparkx van 4 uur voor 2 volwassenen en 2 kinderen (afhalen) (20/07)
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 35 (#110)
Day trips with kids - Toegangsticket Sparkx van 4 uur voor 2 volwassenen en 2 kinderen (afhalen) (20/07)
SPARKX - GIVEAWAY
Hasselt - Limburg
Een (indoor) gezinsuitstap vinden die zowel ouders als tieners leuk vinden is niet gemakkelijk. Maar het is ons gelukt!
Wij trokken vandaag naar @sparkx_belgium en daagden elkaar uit voor verschillende sportwedstrijdjes. Wie is het beste in boksen, muurklimmen, boogschieten, curling, golf, roeien, skiën of schaatsen? Wie durft het aan om een vrije val vanop 7 meter te doen, te wandelen over een VR-slackline of een ritje op de e-zipline te maken? Wil je weten hoe moeilijk biatlon, kleiduif schieten of paragliding is? Dat en nog veel meer kan je uittesten in dit nieuw sportainmentpark in Hasselt! Wel 50 verschillende sporten kan je samen uit proberen. Niet goedkoop maar wel super leuk!
Wij mogen iemand gelukkig maken met een toegangsticket van 4 uur voor 2 volwassenen en 2 kinderen!
Je kan deelnemen t.e.m. donderdag 20 juli. Op vrijdag 21 juli maak ik de winnaar bekend via mijn stories.
Opgelet met fake accounts. Ik vraag je niet om te registreren of zo.
Einddatum:
20/07 om 23:59
Adres:
Plaza’H
Gouverneur Verwilghensingel 2D
3500 Hasselt