Jesse Vos&Shauni Broothaers - Speurtocht met mini-fotoshoot (Berlaar) (kinderen tussen 3 en 12 jaar) (afhalen) (21/08)
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 29 (#113)
Jesse Vos&Shauni Broothaers - Speurtocht met mini-fotoshoot (Berlaar) (kinderen tussen 3 en 12 jaar) (afhalen) (21/08)
Het is moederdag vandaag - niet overal, maar toch reden om iets speciaals te doen.
Shauni en ik organiseren al een jaar oldschool speurtochten + mini fotoshoot, met succes!
Voor elke locatie bedenk ik een nieuw verhaal uit met opdrachten die daar helemaal in passen.
Vooraleer de speurtocht door onze klanten wordt gedaan - test ik deze altijd met mijn eigen dochters, om te zien hoe het loopt.
8 oktober is er een speurtocht op een nieuwe locatie - in de prachtige natuur van Berlaar. Er zal dus ook een nieuw verhaal met specifieke opdrachten worden uitgedacht.
Deze keer zullen mijn dochters het niet testen - het leek ons erg leuk om deze eer aan jou over te laten
Je kan dus als gezin als allereerste ervaren hoe de nieuwe speurtocht met mini-fotoshoot er zal uitzien.
Met deze winactie kan je dus een unieke "Oldschool speurtocht met mini-fotoshoot" winnen
Dat is echt wel te gek, dit deden we nog nooit En dit ter waarde van €110 euro!
Wat houdt de "Oldschool speurtocht met mini-fotoshoot" in?
- Met je gezin (max 5 pers) op avontuur in de prachtige natuur van Berlaar.
- Helemaal ondergedompeld worden in een nieuw uitgedacht thema met heerlijke opdrachten.
- Op een verrassende plek een spontane mini-fotoshoot van je gezin.
- Een goodiebag met lekkers en alles wat je nodig hebt voor op de tocht.
Geweldig dus!
Je kan meedoen t.e.m 21/8, Winnaar wordt op 22/8 bekendgemaakt
De speurtocht is ideaal voor kinderen tussen 3 - 12 jaar. Deze specifieke speurtocht zal doorgaan op een zondag in de loop van september/begin oktober - dit wordt aan de winnaar tijdig meegedeeld.
Einddatum:
21/08 om 23:59
Adres:
Berlaar (diverse lokaties)