Partyflock

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Plaats reactie
Sloeber1
Lid
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 01 mar 2015, 00:14
Wedstrijden dit jaar: 33 (#74)

Partyflock

Bericht door Sloeber1 »

De wedstrijden van Partyflock mochten wij bij de buitenlandsewedstrijden plaatsen. Om de wedstrijden te plaatsen moest dit op Schifters met de .be link.

Blijkbaar heeft Partyflock wat aanpassingen gedaan waardoor de .be links niet meer werken, enkel nog de .nl link. Alleen kunnen wij de .nl link niet plaatsen op Schifters (blijkbaar is dit zo ingesteld).

Een voorbeeld:
Vroeger had je dezelfde wedstrijd met als link https://partyflock.nl/contest/26648:Uptempo-vs-Frenchcore-winactie en https://partyflock.be/contest/26648:Uptempo-vs-Frenchcore-winactie

Op Schifters moesten we dan de .be link plaatsen

Nu zijn enkel nog de .nl-links actief, maar door de instellingen op Schifters kunnen we deze niet plaatsen. Kan dit worden aangepast? Alvast bedankt.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Partyflock

Bericht door Zjef »

Laten ze nog wel deelnames uit België toe? Want het lijkt erop dat ze zich dan voortaan uitsluitend op de Nederlandse markt focussen. Sowieso zijn al hun wedstrijd evenementen al vooral (uitsluitend?) in Nederland, dus de meerwaarde om ze hier te posten lijkt mij toch wel heel beperkt.

Sloeber1
Lid
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 01 mar 2015, 00:14
Wedstrijden dit jaar: 33 (#74)

Re: Partyflock

Bericht door Sloeber1 »

Er staat zelfs een wedstrijd tussen voor evenement in Brasschaat https://partyflock.nl/contest/26612:Sha ... e-winactie maar ook voor evenementen in Frankrijk, Duitsland en natuurlijk vooral in Nederland (maar een evenement in Amsterdam is nu ook niet aan de andere kant van de wereld.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Partyflock

Bericht door Zjef »

Die in Brasschaat had ik gemist :)

Aangepast, je kan nu de .nl link posten (en niet langer de .be link).

Sloeber1
Lid
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 01 mar 2015, 00:14
Wedstrijden dit jaar: 33 (#74)

Re: Partyflock

Bericht door Sloeber1 »

Top. Ik heb trouwens ook de vraag gesteld via hun contactformulier.

De vraag was: Kunnen Belgen deelnemen aan de wedstrijden?
Antwoord: Ja, alleen SMS'en voor extra winkans kan helaas niet.,

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8013
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Partyflock

Bericht door grietje »

Sloeber1 schreef: ma 30 okt 2023, 07:47 Top. Ik heb trouwens ook de vraag gesteld via hun contactformulier.

De vraag was: Kunnen Belgen deelnemen aan de wedstrijden?
Antwoord: Ja, alleen SMS'en voor extra winkans kan helaas niet.,
Dan moet je een printscreen van hun antwoord bezorgen.

Sloeber1
Lid
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 01 mar 2015, 00:14
Wedstrijden dit jaar: 33 (#74)

Re: Partyflock

Bericht door Sloeber1 »

Partyflock stond al bij de goedgekeurde buitenlandse wedstrijden die mochten geplaatst worden (*) . Dit topic had ik juist geopend omdat ze aanpassingen hadden gedaan aan hun site en door de instellingen (.be/.nl) op Schifters deze niet meer konden geplaatst worden.

(*) er zijn de voorbije maanden al veel wedstrijden van Partyflock geplaatst op Schifters

PS. De mail heb ik niet meer, omdat ik het antwoord heb gekregen nadat Zjef de aanpassingen had gedaan en ik dus de wedstrijden weer kon posten. Als het echt nodig is dan stel ik echter de vraag opnieuw aan de eigenaars van Partyflock.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Partyflock

Bericht door Zjef »

Sloeber1 schreef: vr 03 nov 2023, 09:03 Partyflock stond al bij de goedgekeurde buitenlandse wedstrijden die mochten geplaatst worden (*) . Dit topic had ik juist geopend omdat ze aanpassingen hadden gedaan aan hun site en door de instellingen (.be/.nl) op Schifters deze niet meer konden geplaatst worden.

(*) er zijn de voorbije maanden al veel wedstrijden van Partyflock geplaatst op Schifters

PS. De mail heb ik niet meer, omdat ik het antwoord heb gekregen nadat Zjef de aanpassingen had gedaan en ik dus de wedstrijden weer kon posten. Als het echt nodig is dan stel ik echter de vraag opnieuw aan de eigenaars van Partyflock.
Is ok zo ;)
Organisator was idd al toegelaten, en gezien ze ook nog tickets voor events in Belgie verloten zal het met die .nl link niet zoveel anders dan vroeger zijn.

Plaats reactie