La Libre - Advent: divers cadeaux (dagelijks) (24/12)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Unedia
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 61 (#62)

Re: La Libre - Advent: divers cadeaux (dagelijks) (24/12)

Bericht door Unedia »

Zjef schreef: zo 03 dec 2023, 13:28 Als de wedstrijd de juiste antwoorden geeft (of een score die aantoont dat de antwoorden juist zijn), dan moeten de antwoorden er bij staan.
jammer dat je mijn bericht gewoon hebt gewist. Ik begrijp het, dat ja antwoorden er moet bij zetten als deze bevestigd zijn door wedstrijd, maar ik had 9 op 10. Had zelf antwoorden tijdens het posten opgezocht maar blijkbaar dus toch ergens een fout. Hoe kan ik dit dan correct posten zonder een foutief antwoord hier te zetten...

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

Unedia schreef: zo 03 dec 2023, 15:29
Zjef schreef: zo 03 dec 2023, 13:28 Als de wedstrijd de juiste antwoorden geeft (of een score die aantoont dat de antwoorden juist zijn), dan moeten de antwoorden er bij staan.
jammer dat je mijn bericht gewoon hebt gewist. Ik begrijp het, dat ja antwoorden er moet bij zetten als deze bevestigd zijn door wedstrijd, maar ik had 9 op 10. Had zelf antwoorden tijdens het posten opgezocht maar blijkbaar dus toch ergens een fout. Hoe kan ik dit dan correct posten zonder een foutief antwoord hier te zetten...
Hoor gerust bij collega schifters die genoeg truken in hun doos hebben zitten om een wedstrijd met 25 verschillende namen mee te spelen

Je hebt 9/10, dat is fijn, maar dat horen we nu pas, als alles weg is. Dus daar hebben we niets aan. Ook niet toen de wedstrijd er nog stond, en waarmee we dan op zoek kunnen naar die ene vraag die fout was. En net daarom vragen we in zo'n gevallen dus dat alle antwoorden er gewoon bij staan. Ipv dat leden terug dezelfde antwoorden moeten gaan zoeken die jij al gezocht had.

Unedia
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 61 (#62)

Bericht door Unedia »

Zjef schreef: zo 03 dec 2023, 15:57
Unedia schreef: zo 03 dec 2023, 15:29
Hoor gerust bij collega schifters die genoeg truken in hun doos hebben zitten om een wedstrijd met 25 verschillende namen mee te spelen

Je hebt 9/10, dat is fijn, maar dat horen we nu pas, als alles weg is. Dus daar hebben we niets aan. Ook niet toen de wedstrijd er nog stond, en waarmee we dan op zoek kunnen naar die ene vraag die fout was. En net daarom vragen we in zo'n gevallen dus dat alle antwoorden er gewoon bij staan. Ipv dat leden terug dezelfde antwoorden moeten gaan zoeken die jij al gezocht had.
ok, was me niet duidelijk, dan duid ik in het vervolg gewoon de antwoorden aan die ik heb aangeduid en er dan bij vermelden dat ik 9/10 heb bvb.

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

Unedia schreef: zo 03 dec 2023, 16:08 ok, was me niet duidelijk, dan duid ik in het vervolg gewoon de antwoorden aan die ik heb aangeduid en er dan bij vermelden dat ik 9/10 heb bvb.
Nee, dat heb je fout gelezen.
De regel hier is dat de correcte antwoorden erbij moeten staan (allemaal) wanneer een wedstrijd op eoa manier aangeeft wat de correcte antwoorden zijn. Hier is dat dus het geval door achteraf een score op 10 te geven.

Waarom vragen we dat?
Als jij enkel de vragen post, en leden antwoorden zoeken, wil dat niet noodzakelijk zeggen dat die antwoorden ook correct zijn. Dat weten we pas als iemand al die antwoorden ook invult en dan de score hier post om te valideren dat dit ook de antwoorden zijn die de wedstrijd verwacht. Het zou niet de eerste keer zijn dat een wedstrijd een fout antwoord als correcte antwoord verwacht. En ook niet de eerste keer dat leden informatie op foute bronnen consulteren en dan hier een fout antwoord plaatsen.

Waarom niet gewoon al je antwoorden die je gegeven hebt erbij zetten, en dan je score van 9/10? Omdat dan leden evengoed elk antwoord moeten gaan opzoeken om te kunnen bevestigen of dat klopt (en nog steeds zegt het niets over een wedstrijd die een fout antwoord als correct antwoord verwacht).

daffy
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 246 (#8)

Bericht door daffy »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.

boosterke
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 69 (#51)

Bericht door boosterke »

Verborgen inhoud

kire
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 57 (#72)

Bericht door kire »

Verborgen inhoud
Laatst gewijzigd door kire op wo 06 dec 2023, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.

jo007ris
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 147 (#16)

Bericht door jo007ris »

Verborgen inhoud

BMP
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 9 (#164)

Bericht door BMP »

Verborgen inhoud

Quidam
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 7 (#167)

Bericht door Quidam »

Verborgen inhoud

Plaats reactie