Zjef

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Plaats reactie
Quidam
Kenner
Berichten: 983
Lid geworden op: zo 08 mar 2015, 14:10
Wedstrijden dit jaar: 29 (#81)

Zjef

Bericht door Quidam »

Hoe kan ik een bericht sturen naar Zjef omdat een wedstrijd onterecht verwijderd werd?
De wedstrijd van De Morgen die ik gisteren postte is een andere dan die van MDB, want de mijne had een schiftingsvraag.

joris
Lid
Berichten: 383
Lid geworden op: wo 13 okt 2021, 13:45
Wedstrijden dit jaar: 36 (#64)

Re: Zjef

Bericht door joris »

Ik plaatste ook een wedstrijd die verwijderd werd met de veelzeggende boodschap:

Afbeelding

Beetje triestig dat een wedstrijd verwijderd wordt zonder opgaaf van reden.
Ik heb kunnen meedoen, dus door het verwijderen maak ik meer kans om zelf te winnen, maar dat kan toch de bedoeling niet zijn?
Het is hier toch iedereen voor allemaal?

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Zjef

Bericht door Zjef »

1/ Dit soort vragen hoort niet thuis in Saloon, maar wel in Bugs, Problemen, Ideeën, want betreft een vraag over het forum.
2/ De wedstrijd van De Morgen vermeldt letterlijk bovenaan dat deze via Imagine Film Festival georganiseerd wordt, dus niet De Morgen.
3/ Gratiz is al van 2014 niet toegelaten, welkom in 2024. De opgaaf van reden staat er gewoon letterlijk in de screenshot, namelijk dat wedstrijden van Gratiz niet toegelaten zijn.

En 4/ net om die reden kunnen geen pms gestuurd worden, ik heb ook andere zaken te doen dan constant berichten beantwoorden waarvan het antwoord al gegeven is.

Plaats reactie