BoekenVerslinders - 3 boeken van "Als ik je weer zie" (leden Facebook groep) (10/03)

Alle afgelopen buitenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
trosje1
Gevorderde
Berichten: 1697
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 15:40
Locatie: Limburg
Wedstrijden dit jaar: 45 (#40)

BoekenVerslinders - 3 boeken van "Als ik je weer zie" (leden Facebook groep) (10/03)

Bericht door trosje1 »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Een moderne Romeo & Julia van de koningin van de feelgood. Namens HarperCollins Holland mag ik hier 3 exemplaren van "Als ik je weer zie" van Gillian King verloten. Hoe gaaf is dat!?

Over dit boek:
Lily wil best een tijdje op het dochtertje van haar beste vriendin Sara passen als die plotseling weg moet. Totdat ze ontdekt wie Sara daarvoor nog meer heeft ingeschakeld: Seb. Hij is vreselijk knap, grappig en stiekem erg sexy. O, en niet geheel onbelangrijk: Lily's ex.
Seb is dus wel de laatste persoon met wie Lily een paar weken lang in hetzelfde huis wil wonen. Noodgedwongen brengen ze tijd met elkaar door, waardoor het verleden hen razendsnel inhaalt. Oud zeer komt naar boven, maar ook verborgen gevoelens en andere emoties waarvan Lily niet wist dat ze nog een rol speelden. Maar waar vonken overspringen, gaat ook per ongeluk weleens iets in de fik.
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
10/03 om 23:59

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17352
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: BoekenVerslinders - 3 boeken van "Als ik je weer zie" (leden Facebook groep) (10/03)

Bericht door bloemeke »

De winnaars zijn bekend! *tromgeroffel*
1. Kyra Peulers
2. Fleur de Kock
3. Lieselot Lerno

Plaats reactie