Hairlounge by Sdl - Nanobehandeling (afhalen) (26/04)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
Parma
Lid
Berichten: 265
Lid geworden op: ma 30 sep 2019, 16:23
Wedstrijden dit jaar: 20 (#116)

Hairlounge by Sdl - Nanobehandeling (afhalen) (26/04)

Bericht door Parma »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
JAAR HAIRLOUNGE BY SDL

MEGA MEGA WINACTIE + ACTIE !!!!!!

Oké toppers!
Aangezien ik 1 jaar zelfstandig ben op 27 april en dit wil vieren met jullie!
Zijn er winacties+ acties op 1 van mijn lievelingsbehandeling namens de NANOBEHANDELING.

hairlounge.sdl
1 JAAR HAIRLOUNGE BY SDL

MEGA MEGA WINACTIE + ACTIE !!!!!!

Oké toppers!
Aangezien ik 1 jaar zelfstandig ben op 27 april en dit wil vieren met jullie!
Zijn er winacties+ acties op 1 van mijn lievelingsbehandeling namens de NANOBEHANDELING.

Waarom is dit één van mijn lievelingsbehandeling?

Het is gewoon te zot voor woorden dat je krullen volledig kunnen verdwijnen op een gezonde manier en geen stijltang meer moet gebruiken voor maar liefst 8-12 maand!

WAT VALT ER TE WINNEN?

Een gratis nanobehandeling

boek samen met een vriendin elk een nanobehandeling of keratinebehandeling en krijg 10% korting op jullie behandeling p.p

Deel dit bericht en boek een afspraak en kan je dit aantonen dat je dit hebt gedeeld dan krijg je 5 % korting op je behandeling

Voor de mensen die al eens deze behandeling hebben laten uitvoeren en willen terug komen binnen een aantal maanden geldt dit ook!

Voor degene die deze week een behandeling hebben geboekt - win je? Krijg je je volledige behandeling terug betaald. Deel je? Krijg je 5 procent korting.

P.S Hairlounge is volop bezig met trainingen en nieuwe technieken zoals : haarbevriezingen, detox behandelingen,... dit onderscheidt ons van andere kapsalons en zo weten we perfect welke behandeling voor jou het beste is.
Winnaar wordt bekend gemaakt op 27 april, Veel succes
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
26/04 om 23:59

Adres:
Prins Boudewijnlaan 29, 9991 Maldegem

Plaats reactie