! AANDACHT AUB !
Als je wedstrijden post waarin ze een pronostiek vragen van een EK wedstrijd, post deze dan standaard als HERHALENDE (terugkeer ritme: anders) en met einddatum 14/07 21u (de finale van het EK), en een titel die start met "EK pronostiek: " gevolgd door de prijzen die je kan winnen (bv "verschillende prijzen"). De meeste hiervan zullen minstens terugkeren bij elke wedstrijd van de Rode Duivels, anderen lopen verder door tot aan de finale. Op die manier blijft het voor iedereen overzichtelijk.


Een welgemeende merci vanwege het mod team!

Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
stoffel5
Kenner
Berichten: 1217
Lid geworden op: ma 18 jul 2022, 17:07
Locatie: Roeselare
Wedstrijden dit jaar: 613 (#2)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door stoffel5 »

Unedia schreef: di 21 mei 2024, 16:17 Heftig om te lezen! Je staat er niet altijd bij stil wie er hier aan de andere kant van het computerscherm zit. Veel succes, hopelijk vinden ze de behandeling die je verder helpt en kan je weer wat hoop vinden. Het leven kan rot zijn, maar denk ook aan al het mooie in het leven, op de wereld. Ik wens je veel moed toe!
Thx voor de steun
Fcb Forever in Good and Bad times. Forever 23

Krikke
Gevorderde
Berichten: 1543
Lid geworden op: ma 20 dec 2021, 06:36
Wedstrijden dit jaar: 71 (#30)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Krikke »

Net bij mij een foutief geposte wedstrijd verwijderd die al 3 dagen in het archief stond :-(
Wat als deze al doorgegeven is voor de links "toegang schiftingslijst"
De wedstrijd was foutief gepost, daar ben ik 100% mee akkoord. :thumb:
Waarom verwijderen uit archief?
Deze was nochtans 2 dagen voor aflopen gepost en toen niet verwijderd geweest.
Nu kan deze niet opnieuw gepost worden :-(

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8121
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Krikke schreef: wo 22 mei 2024, 17:09 Net bij mij een foutief geposte wedstrijd verwijderd die al 3 dagen in het archief stond :-(
Wat als deze al doorgegeven is voor de links "toegang schiftingslijst"
De wedstrijd was foutief gepost, daar ben ik 100% mee akkoord. :thumb:
Waarom verwijderen uit archief?
Deze was nochtans 2 dagen voor aflopen gepost en toen niet verwijderd geweest.
Nu kan deze niet opnieuw gepost worden :-(
De meimaand duurt nog 10 dagen. Dus ruim genoeg tijd, om nog wedstrijden te posten.
De wedstrijd direct helemaal posten, kan dit probleem ook oplossen. ;-)

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17634
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

Krikke schreef: wo 22 mei 2024, 17:09
Deze was nochtans 2 dagen voor aflopen gepost en toen niet verwijderd geweest.
De mods hebben ook nog een leven naast schifters.
Wij zijn ook maar mensen.
En ja, soms verwijderen we een topic dat reeds in het archief staat. Maar onvolledig gepost blijft onvolledig.
We kunnen trouwens meldingen van verkeerde/ onvolledige post niet negeren

Mvg

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1894
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 17 (#152)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Toxisch wereldje. Goede kameraad zag dat niet meer zitten. En zijn zus, die reeds in een depressie zat, wilt niet verder zonder haar broer.

Gebruikersavatar
stoffel5
Kenner
Berichten: 1217
Lid geworden op: ma 18 jul 2022, 17:07
Locatie: Roeselare
Wedstrijden dit jaar: 613 (#2)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door stoffel5 »

Sam schreef: do 23 mei 2024, 22:35 Toxisch wereldje. Goede kameraad zag dat niet meer zitten. En zijn zus, die reeds in een depressie zat, wilt niet verder zonder haar broer.
Heb ook al 2 zelfmoordpogingnen na de rug, gisteren bij de psychiater geweest terug medicatie bij voor het mentale, want momenteel gaat het niet goed met mij. ze gaan terug medrol opstarten voor mijn hoofd; In het verleden zijn bijna alle spieren weg had nog 10% over na een hele lang revalidatie amper op 50% geraakt, er komt niks meer bij hoe hard ik het ook wil; veel moeten opofferen waaronder het fietsen deed 25k(werk en wielertoerisme) per jaar en nu alleen korte ritjes met elektrische fiets. Ik wil dit niet opnieuw meemaen
Fcb Forever in Good and Bad times. Forever 23

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1894
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 17 (#152)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

stoffel5 schreef: vr 24 mei 2024, 16:34
Sam schreef: do 23 mei 2024, 22:35 Toxisch wereldje. Goede kameraad zag dat niet meer zitten. En zijn zus, die reeds in een depressie zat, wilt niet verder zonder haar broer.
Heb ook al 2 zelfmoordpogingnen na de rug, gisteren bij de psychiater geweest terug medicatie bij voor het mentale, want momenteel gaat het niet goed met mij. ze gaan terug medrol opstarten voor mijn hoofd; In het verleden zijn bijna alle spieren weg had nog 10% over na een hele lang revalidatie amper op 50% geraakt, er komt niks meer bij hoe hard ik het ook wil; veel moeten opofferen waaronder het fietsen deed 25k(werk en wielertoerisme) per jaar en nu alleen korte ritjes met elektrische fiets. Ik wil dit niet opnieuw meemaen
Snap ik best. Hoop doet leven en ik hoop dat je die blijft vinden. Je gekregen familie mag dan wel misschien geen cadeau zijn (ik kan ervan meespreken), maar je gevonden familie lijkt goud waard. Probeer ook vooral te zien wat je wel kan en niet wat je niet (meer) kunt. Onze zienswijze en gedachten spelen een grote rol in hoe we ons voelen.

Wat m’n kameraad vooral tegenstak is dat geldgewin doorgaans voorgaat op welzijn. We zitten met overheden die horen te bestaan voor, door en samen met de bevolking, maar bijvoorbeeld Pascale Naessens geeft nog correcter voedingsadvies dan hen. Gezondheidspreventie is een lachertje. Aan symptoombestrijding en veel leed dat vermeden kan worden geen gebrek.

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17634
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

Forumleden die altijd het laatste woord willen hebben.

Toch plezant om mods niet te respecteren hé. En dan zijn sommige leden verbaasd dat we niet flexibel genoeg zijn voor onvolledig geplaatste wedstrijden.

Gebruikersavatar
sandra
Gevorderde
Berichten: 3681
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 17:20
Locatie: West vlaanderen
Wedstrijden dit jaar: 72 (#29)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door sandra »

niet echt een Ergenis , maar al sedert Maart geen enkel prijsje meer gewonnen
dit jaar nog maar 4 prijsjes gewonnen :roll:

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1894
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 17 (#152)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

sandra schreef: do 30 mei 2024, 13:18 niet echt een Ergenis , maar al sedert Maart geen enkel prijsje meer gewonnen
dit jaar nog maar 4 prijsjes gewonnen :roll:
De lat ligt hoog :-P
Hier 0.

Plaats reactie