Ik troost mezelf: geen geluk in het spel, geluk in ...

Moderator: Miss Jones
Laat met een goede vis aan de haak de wedstrijden dan maarmiekehill schreef: vr 31 mei 2024, 13:22 Idem dito, Sam.
Ik troost mezelf: geen geluk in het spel, geluk in ...![]()
de gouden jaren zijn al lang voorbij. Dit jaar alleen nog maar drinkfles Dopper (De Zondag), tickets Watou (app De Standaard), bijenpakket (app Nieuwsblad) en luchtmatras raket (Haribo) gewonnen. Maar daar ben ik toch al heel blij mee!letter schreef: zo 02 jun 2024, 06:09 Hier ook niets of toch bijna niets .Bij de groep van Roularta is het ook mager gesteld met wedstijden ,wat een verschil met vroeger.
Ik ga hier geen woorden meer aan verspillen.
Het gaat hier over een ergernis. Niet over je gelijk halen. Het is niet omdat wat je zegt of doet strikt genomen juist of volgens de regeltjes is dat het andere mensen niet op de zenuwen werkt…bloemeke schreef: di 04 jun 2024, 17:31Ik ga hier geen woorden meer aan verspillen.
Je hebt alle uitleg via pm gekregen
Ter info aan de andere leden:
Je wedstrijd stond online om 16u11
Ik heb hem verwijderd om 16u21
je hebt je eerste pm gestuurd om 16u24
Wedstrijd was gepost met alleen maar gemeente
Je bent tenslotte al 9 jaar lid van het forum. Dan zou je een wedstrijd foutloos mogen posten.
Voor elk lid:
Post je wedstrijd dadelijk volledig, je hebt een "voorbeeld" knop om alles rustig te overlopen
Denk je dat alles in overeenstemming is met onze handleiding dan kan je hem gerust versturen
Afiliberreke schreef: di 04 jun 2024, 18:13Het gaat hier over een ergernis. Niet over je gelijk halen. Het is niet omdat wat je zegt of doet strikt genomen juist of volgens de regeltjes is dat het andere mensen niet op de zenuwen werkt…bloemeke schreef: di 04 jun 2024, 17:31Ik ga hier geen woorden meer aan verspillen.
Je bent tenslotte al 9 jaar lid van het forum. Dan zou je een wedstrijd foutloos mogen posten.
Voor elk lid:
Post je wedstrijd dadelijk volledig, je hebt een "voorbeeld" knop om alles rustig te overlopen
Denk je dat alles in overeenstemming is met onze handleiding dan kan je hem gerust versturen
Sorry voor de vertraging, bovenstaande was alvast een voorbereiding op mijn reactie waar ik vervolgens ruim 10 minuten mee bezig ben geweest.Zjef schreef: di 04 jun 2024, 18:38Afiliberreke schreef: di 04 jun 2024, 18:13Het gaat hier over een ergernis. Niet over je gelijk halen. Het is niet omdat wat je zegt of doet strikt genomen juist of volgens de regeltjes is dat het andere mensen niet op de zenuwen werkt…bloemeke schreef: di 04 jun 2024, 17:31Ik ga hier geen woorden meer aan verspillen.
Voor elk lid:
Ik had ook een periode wat minder prijzen en dan plots 2 weken geleden weer enkele thuis ontvangen, zonder mail op voorhand. Dat zijn meestal de leukste prijzen. Dus ik mag niet klagen. Verschillende tickets gewonnen, een leuke staanlamp, potgrond, gezichtscrème, aveve pakket, luchtmatrassen, sausjes pakket...sandra schreef: do 30 mei 2024, 13:18 niet echt een Ergenis , maar al sedert Maart geen enkel prijsje meer gewonnen
dit jaar nog maar 4 prijsjes gewonnen![]()