hier heb ik het kunnen uitschakelen, maar sinds ik terug ben van vakantie zaterdag krijg ik het niet meer uit, er is thans niets veranderd aan mijn instellingen?
Adblocker
Moderator: Zjef
- poelie
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 111 (#57)
Re: Adblocker
Als ge nie speelt, kunt ge ook ni winnen!
- Zjef
- Site Admin
Al een keer geprobeerd om eerst alles eens uit te zetten, opslaan, refreshen, alles weer aanzetten, opslaan, refreshen?
En let wel: eens het forum je ingedeeld heeft in de groep "blokkeert ads" zal je sowieso eerst een wedstrijd moeten posten om daar weer uit te komen. Het forum haalt je daar niet automatisch weer uit als reclame weer doorkomt.
Ik zie dat je laatste wedstrijd gisteren om 8u54 was, dus langer dan een dag geleden. Als het probleem nu verholpen is, en reclame weer zichtbaar is, wacht het forum dus eerst op een nieuwe wedstrijd alvorens je terug in de week groep te zetten.
Dus niet lukraak dingen proberen, om dan andere dingen te verwachten. Zorg eerst dat je reclame ziet verschijnen, alvorens je weer een wedstrijd post om zo weer in de week groep te zitten.
- poelie
- Deelnemer
dat lijkt ind te werken, thnks! nog een wedstrijdje posten en we zijn weer vertrokkenZjef schreef: ↑ma 08 jul 2024, 11:29Al een keer geprobeerd om eerst alles eens uit te zetten, opslaan, refreshen, alles weer aanzetten, opslaan, refreshen?
En let wel: eens het forum je ingedeeld heeft in de groep "blokkeert ads" zal je sowieso eerst een wedstrijd moeten posten om daar weer uit te komen. Het forum haalt je daar niet automatisch weer uit als reclame weer doorkomt.
Ik zie dat je laatste wedstrijd gisteren om 8u54 was, dus langer dan een dag geleden. Als het probleem nu verholpen is, en reclame weer zichtbaar is, wacht het forum dus eerst op een nieuwe wedstrijd alvorens je terug in de week groep te zetten.
Dus niet lukraak dingen proberen, om dan andere dingen te verwachten. Zorg eerst dat je reclame ziet verschijnen, alvorens je weer een wedstrijd post om zo weer in de week groep te zitten.
- poelie
- Deelnemer
blijkbaar van korte duur, mijn rood balkje is weer terugpoelie schreef: ↑ma 08 jul 2024, 13:03dat lijkt ind te werken, thnks! nog een wedstrijdje posten en we zijn weer vertrokkenZjef schreef: ↑ma 08 jul 2024, 11:29Al een keer geprobeerd om eerst alles eens uit te zetten, opslaan, refreshen, alles weer aanzetten, opslaan, refreshen?
- Zjef
- Site Admin
- poelie
- Deelnemer
ik krijg het met adblocker niet opgelost, heb hem voorlopig gewoon terug verwijdert
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 80 (#81)
is er iets gewijzigd aan de instellingen van schifters betreffende adblocker? Stond af voor schifters.
Nu zet in die terug af, maar blijft mijn commando negeren, blift blokkeren op schifters met rode blok als gevolg.
Kan ik iets anders doen om dit op te losssen?
Nu zet in die terug af, maar blijft mijn commando negeren, blift blokkeren op schifters met rode blok als gevolg.
Kan ik iets anders doen om dit op te losssen?
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 80 (#81)
als test nieuwe wedstrijd gepost, ABP blijft rode scherm geven, dus ligt toch niet aan mij dan?
Jammer...
Jammer...
- Zjef
- Site Admin
Niets gewijzigd langs Schifters kant.
Kan ook internet verbinding zijn die trager is dan anders.
Kan ook internet verbinding zijn die trager is dan anders.
-
- Expert
- Wedstrijden dit jaar: 223 (#17)
ik krijg een melding van ad blocker maar bij zover ik het weet heb ok die niet?