buitenlandse organisator staat in lijst, maar link wordt niet aanvaard

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Plaats reactie
Kuikentje
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 4 (#90)

buitenlandse organisator staat in lijst, maar link wordt niet aanvaard

Bericht door Kuikentje »

Had van Zizzi een FB wedstrijd gepost, maar als ik de directe link van FB wedstrijd invul, pakt het systeem dit niet aan -> "Deze link is onbekend voor organisator: Zizzi", meermaals geprobeerd in zowel Chrome als IE

bloemeke
Moderator

Re: buitenlandse organisator staat in lijst, maar link wordt niet aanvaard

Bericht door bloemeke »

Kuikentje schreef: wo 31 jul 2024, 14:01 Had van Zizzi een FB wedstrijd gepost, maar als ik de directe link van FB wedstrijd invul, pakt het systeem dit niet aan -> "Deze link is onbekend voor organisator: Zizzi", meermaals geprobeerd in zowel Chrome als IE
9 jaar lid van het forum, hoog tijd om de instructies door te nemen en deze te volgen :
viewtopic.php?p=98846#p98846

Afbeelding

Krikke
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 9 (#42)

Bericht door Krikke »

Kuikentje schreef: wo 31 jul 2024, 14:01 Had van Zizzi een FB wedstrijd gepost, maar als ik de directe link van FB wedstrijd invul, pakt het systeem dit niet aan -> "Deze link is onbekend voor organisator: Zizzi", meermaals geprobeerd in zowel Chrome als IE
Enkel algemene website van zizi staat in de lijst met toegestane, Fb link van zizi niet

Kuikentje
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 4 (#90)

Bericht door Kuikentje »

Krikke schreef: wo 31 jul 2024, 15:10
Enkel algemene website van zizi staat in de lijst met toegestane, Fb link van zizi niet
Dank je voor je feedback :), maar ja, als 9-jarig lid van Schifters zijnde, had ik het inderdaad moeten weten. Weerhield sommige leden er dan toch niet van om al mee te doen, maar die konden het precies ook niet posten :-(.

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

Kuikentje schreef: wo 31 jul 2024, 15:12 Weerhield sommige leden er dan toch niet van om al mee te doen, maar die konden het precies ook niet posten :-(.
Dat is iets wat we dagelijks tegenkomen bij tientallen wedstrijden op FB en IG

Heel veel forumleden hebben "Alexander" (alles voor mij en niks voor een ander) als tweede voornaam

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

bloemeke schreef: wo 31 jul 2024, 15:29
Kuikentje schreef: wo 31 jul 2024, 15:12 Weerhield sommige leden er dan toch niet van om al mee te doen, maar die konden het precies ook niet posten :-(.
Dat is iets wat we dagelijks tegenkomen bij tientallen wedstrijden op FB en IG

Heel veel forumleden hebben "Alexander" (alles voor mij en niks voor een ander) als tweede voornaam
Dat, aangevuld met
Afbeelding

Als het niet rap rap gepost kan worden zonder veel na te moeten denken.

(dit volledig los van de initiele vraag of poster in dit topic overigens, slechts een algemene vaststelling van de afgelopen 10 jaar)

Plaats reactie