Adblocker

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Zjef
Site Admin

Re: Adblocker

Bericht door Zjef »

fritzthefox schreef: wo 25 sep 2024, 08:59 ik krijg een melding van ad blocker maar bij zover ik het weet heb ok die niet?
Mogelijk moet je de privacy instellingen nog een keertje configureren. (wit schild in blauwe cirkel links onderaan).
Daarin moet je minstens "marketing" accepteren. Als het al aan staat, een keer uitzetten, opslaan, en weer aanzetten, opslaan.

Als dat het niet oplost zal je op zoek moeten naar wat de reclame blokkeert, dat kunnen wij niet voor jou want is op elk toestel anders.

joris
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 110 (#37)

Bericht door joris »

Ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb afgelopen week verschillende wedstrijden geplaatst, geen ad blocker en kan toch weer geen wedstrijden zien. :oops:

EDIT:
Alle cookies opnieuw toestaan heeft het inderdaad gedaan.

Kan ik dit voorkomen in de toekomst?

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

joris schreef: do 26 sep 2024, 20:22 EDIT:
Alle cookies opnieuw toestaan heeft het inderdaad gedaan.

Kan ik dit voorkomen in de toekomst?
Niet, cookies hebben een vervaldatum en het is ook afhankelijk van browsers hoe ze daarmee omgaan, en of ze die datum ook respecteren (bv bij vervaldata ver in de toekomst).

Dus meer dan onthouden welke zaken je best even nakijkt en weer instelt kan je niet doen.

joris
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 110 (#37)

Bericht door joris »

Duidelijk, dank je!

Plaats reactie