Be One Radio - Tickets Mijn eerste notenkraker - op 08/01 om 15u (afhalen) (tot?)
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 60 (#51)
Be One Radio - Tickets Mijn eerste notenkraker - op 08/01 om 15u (afhalen) (tot?)
Ga met je kids naar "Mijn eerste notenkraker" op woensdag 8 januari 2025 om 15u!
De Notenkraker, een feeëriek, klassiek ballet voor de eindejaarsfeesten, brengt klein en groot telkens weer in vervoering. Dit wonderlijke verhaal voert ons terug naar onze kindertijd. Ieder begint namelijk te dromen bij het
volgen van de avonturen van Clara. Prima ballerina Iryna Khandazhevskaya, een vaste waarde op de grote internationale podia, bedacht een vereenvoudigd verhaal, dat zowel magisch als spectaculair is, verteld op een manier die gemakkelijker te begrijpen is voor jonge kinderen. De decors, in zowel drie dimensies als digitale projecties, maken deze opmerkelijke voorstelling nog toverachtiger. De prachtige muziek van Tsjaikovski doet de rest...
Perfect voor alle kinderen ... en hun ouders!
De voorstelling vindt plaats op woensdag 8 januari 2025 om 15u.
Einddatum:
tot?
Adres:
De Grote Post
Hendrik Serruyslaan 18A
8400 Oostende
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 60 (#51)
Re: Be One Radio - Tickets Mijn eerste notenkraker - op 08/01 om 15u (afhalen) (tot?)
Beste luisteraar,
U hebt helaas niet gewonnen voor deze wedstrijd.
U kan uiteraard nog steeds terecht op de website van De Grote Post om tickets te reserveren.
Fijn weekend,
Radio Be One
U hebt helaas niet gewonnen voor deze wedstrijd.
U kan uiteraard nog steeds terecht op de website van De Grote Post om tickets te reserveren.
Fijn weekend,
Radio Be One
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 184 (#10)