Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

bloemeke
Moderator

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

ikkie schreef: wo 19 feb 2025, 10:37 ik heb elke dag trouw een 40tal adventswedstrijden gespeeld en hoeveel prijzen? nul komma nul.
De prijzenpostbode weet me precies niet meer wonen de laatste jaren.
Maar: we geven niet op, de aanhouder wint (hopelijk binnenkort nog eens iets) :-)
ik heb in totaal ((over heel de advent) maar 21 adventswedstrijden meegespeeld met schifting, en dan enkele like/share
Ook niet gewonnen
Maar ben wel heel selectief, niks in Wallonië, alleen maar waarvan ik weet dat ze opgestuurd worden, of binnen een straal van max 25km van mijn woonplaats.
En ik denk dan : ooit zal het tij wel eens keren...... :lol:

Elcé
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 53 (#64)

Bericht door Elcé »

bloemeke schreef: wo 19 feb 2025, 11:22
ikkie schreef: wo 19 feb 2025, 10:37 ik heb elke dag trouw een 40tal adventswedstrijden gespeeld en hoeveel prijzen? nul komma nul.
Maar: we geven niet op, de aanhouder wint (hopelijk binnenkort nog eens iets) :-)
ik heb in totaal ((over heel de advent) maar 21 adventswedstrijden meegespeeld met schifting, en dan enkele like/share
Ook niet gewonnen
Maar ben wel heel selectief, niks in Wallonië, alleen maar waarvan ik weet dat ze opgestuurd worden, of binnen een straal van max 25km van mijn woonplaats.
En ik denk dan : ooit zal het tij wel eens keren...... :lol:
Ja het winnen van wedstrijden zit er niet meer in. Ook tijdens de eindejaarsactie heb ik niets gewonnen. Ik vermoed dat er heel veel mensen de weg gevonden hebben naar het invullen van wedstrijden op FB en Instagram

ikkie
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 36 (#95)

Bericht door ikkie »

FB en IG doe ik niet mee, ik heb dat zelfs niet. Ik doe ook alleen mee voor wat me interesseert en waarvoor ik kan (bij tickets, ik kijk naar data en locaties). Och, ja, maakt niet uit, ik ga er mijn levensvreugde niet van laten afhangen hoor :thumb:
Goed zot

Draco
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 140 (#12)

Bericht door Draco »

idd al enkele jaren een heel pak minder....sinds sociale media FB en IG amper nog prijzen....waar vroeger hier bijna wekelijks wel iets in de bus zat (DVD, filmtickets....) ook wel selectiever... en probeer per jaar toch ergens eens een topprijs binnen te halen....
maar idd niet opgeven en geluk zal wel eens passeren dan!

pehuke
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 39 (#88)

Bericht door pehuke »

Hier ook al enkele jaren minder, reden: selectiever in deelnames ( alleen in de buurt / de moeite om rond te rijden ). CD en DVD hoef ik niet meer. :lol:

pehuke
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 39 (#88)

Bericht door pehuke »

of de prijzenpostbode weet dat je prijzen wint, en... vul zelf in. :shock:

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

pehuke schreef: wo 19 feb 2025, 21:24 of de prijzenpostbode weet dat je prijzen wint, en... vul zelf in. :shock:
Dat zou wel heel erg snel opvallen. Het is niet zo dat elke prijs zonder voorafgaand bericht uit het niets wordt opgestuurd.

Sam
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 17 (#153)

Bericht door Sam »

Mensen wiens software erop gericht is moeilijk/destructief te doen waar het ook gemakkelijk/constructief kan.

Clubber
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 26 (#129)

Bericht door Clubber »

Door de handleiding werd het voor mij niet duidelijk hoe ik na 15 minuten gesukkel de foto bij een wedstrijd kreeg.
Resultaat : wedstrijd verwijderd na 10 minuten.
Blijkbaar moet je al een diploma hebben in IT en zelf op google op zoek om dit uit te zoeken. :roll:

En NEEN hier moet geen antwoord op komen

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

Forumleden die 10 jaar lid zijn van het forum, eerst een wedstrijd posten met melding "foto komt eraan", en vervolgens een "niet-zichtbare" foto toevoegen aan hun wedstrijd.
Melden dat de handleiding niet duidelijk is
En na het verwijderen toch het licht gezien hebben
Ja, wat denken we dan ? Oefening baart kunst ?

Plaats reactie