BoekenVerslinders - 3 exemplaren van "Alle moeders haten mij" van Sarah Harman (leden Facebook groep) (13/04)
- trosje1
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 73 (#40)
BoekenVerslinders - 3 exemplaren van "Alle moeders haten mij" van Sarah Harman (leden Facebook groep) (13/04)
Een moeder doet alles voor haar kind... Namens HarperCollins Holland mag ik 3 exemplaren van "Alle moeders haten mij" van Sarah Harman verloten.
Over dit boek:
Florence Grimes, feestbeest en voormalig zangeres in een populaire girlband, heeft maar één reden om elke dag uit bed te komen: haar tienjarige zoon Dylan. Tijdens een schoolreisje verdwijnt Alfie Risby, de pestkop van haar zoon en erfgenaam van een zakenimperium. Wanneer Dylan als hoofdverdachte wordt aangewezen, doet Florence er alles aan om hem vrij te pleiten. Het enige probleem: alle andere moeders haten haar. En Florence heeft een reden om te vermoeden dat Dylan misschien niet zo onschuldig is als ze zo graag zou willen geloven..
Meedoen kan t/m zondag 13 april '25
Einddatum:
13/04 om 23:59
- bloemeke
- Moderator
Re: BoekenVerslinders - 3 exemplaren van "Alle moeders haten mij" van Sarah Harman (leden Facebook groep) (13/04)
De winnaars zijn bekend! *tromgeroffel*
1. Kimberly Ichau
2. Hennie Ennema
3. Cora Ouwendijk
Gefeliciteerd! Willen jullie mij een pb sturen met je naam, adres én email adres? Dan kan ik alles zsm in orde maken ♡
1. Kimberly Ichau
2. Hennie Ennema
3. Cora Ouwendijk
Gefeliciteerd! Willen jullie mij een pb sturen met je naam, adres én email adres? Dan kan ik alles zsm in orde maken ♡