Ben ik alleen als ik vind dat alle sites die wedstrijden organiseren de winnaars openbaar moeten bekend maken .
Nu zie je veel staan " de winnaar wordt persoonlijk verwittigd maar is dat wel zo of is het een goedkope manier om en reclame leden te maken ?
Ik heb er toch mijn bedenkingen bij
fritzthefox schreef: wo 17 sep 2025, 10:17
Ben ik alleen als ik vind dat alle sites die wedstrijden organiseren de winnaars openbaar moeten bekend maken .
Nu zie je veel staan " de winnaar wordt persoonlijk verwittigd maar is dat wel zo of is het een goedkope manier om en reclame leden te maken ?
Ik heb er toch mijn bedenkingen bij
Zou niet slecht zijn nee .. en ja, er zal wel mee gefoefeld worden maar of ze dat kunnen verplichten dat denk ik niet ..
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!
pete301073 schreef: wo 17 sep 2025, 16:15
zeker weten v gefoefel en geslijm bij organisatoren
Van dat laatste ben ik idd ook zo goed als zeker ..
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!
ikkie schreef: do 25 sep 2025, 20:45
Heeft het niet met de GDPR-wetgeving te maken, dat ze geen namen meer mogen publiceren? Ben niet zeker.
Waarom doet de enig het wel en de ander niet.
Ik heb ook zo mijn bedenking bij sommige fb wedsrijden . Als je vraag wie de winnaars zijn krijg je in veel gevallen geen antwoord.
ZIE wat ik heb gevonden
Bij een wedstrijd mag een winnaar openbaar bekend worden gemaakt door middel van een aankondiging op sociale media of een bericht op de website, maar het is cruciaal om te voldoen aan de Belgische wetgeving: er mag geen sprake zijn van toeval, maar de winnaar moet worden gekozen op basis van kennis, vaardigheid of creativiteit. Deelname mag geen financiële inzet vereisen en het is aan te raden om een wedstrijdreglement te opstellen, aldus de Influencer FAQ en VLAIO.