Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Sweetvoice
Expert
Wedstrijden dit jaar: 42 (#11)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sweetvoice »

grietje schreef: wo 04 feb 2026, 18:38
pete301073 schreef: wo 04 feb 2026, 15:37 iedereen precies veel tijd heeft om mee te doen maar weinig te posten
Zijn helaas altijd dezelfde :-(
Inderdaad :-(

ikkie
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 7 (#103)

Bericht door ikkie »

miekehill schreef: do 05 feb 2026, 14:00 Mijn ergernis is dat er zo weinig 'gewone' wedstrijden zijn tegenwoordig.
Facebook- en instagramwedstrijden zeggen me niets: je moet telkens iemand taggen en ik wil mijn kennissenkring daar niet mee lastig vallen. Ik vermoed ook dat daar veel nepwedstrijden tussen zitten: je ziet zelden namen van winnaars verschijnen. Veel promotie- en reclamedoeleinden???
Ik verlang zo naar de 'oude' schiftersperiode, waar je niet telkens op sociale media moest zitten om deel te nemen.
Eén voordeel (afgezien van het nadeel dat het moeilijk is om zelf nog wedstrijden te vinden en te posten): ik ga wel héén snel door de bladzijden met al geposte wedstrijden als al die met een fb- of instagramaanduiding wegvallen...
heeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar.
Goed zot

Sam
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 5 (#137)

Bericht door Sam »

Was al blij nog eens een wedstrijd te vinden die niet verbonden was aan sociale media, maar ze is alweer de schop op door een vergissing van de organisator in hun wedstrijdvoorwaarden :-|

Blijkbaar is een overzicht van m'n eigen berichten ook al niet meer op te roepen (handig om na te gaan welke wedstrijd er al gepost werd) en onderstaande instructie uit de instructies m.b.t. de schiftingslijst is ondertussen ook achterhaald (wanneer geen toegang tot de zoekfunctie) -_-

Hoe zoek ik mijn eigen wedstrijden op?
Druk op het tandwieltje van de zoekfunctie (rechtsbovenaan)
-Bij 'zoek naar auteur', geef je je eigen nickname in.
-Bij ' zoeken in forums', klik je op 'Wedstrijden'
-Bij 'zoek in', kies je voor 'Alleen Onderwerptitels
-Druk onderaan dan op 'Zoek'
-Daarna krijg je een lijst met onderwerpen die JIJ gestart bent. Hier is het simpel te zien welke wedstrijden zijn.
-Klik op een wedstrijd en kopieer die link. Dit is één van de links die je moet doorsturen naar ons via mail
-Elke link die wij moeten ontvangen begint met https://www.schifters.be/.... (en dus NIET de link naar de wedstrijdpagina zelf).

Plaats reactie