Evelynevh Photography - Fotoshoot paard-hond (Paard-hondenbaasjes/fotografen) (afhalen) (06/09)

Alle actieve wedstrijden bij Belgische organisators.

Moderators: bloemeke, grietje

Plaats reactie
Backdraft
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 87 (#44)

Evelynevh Photography - Fotoshoot paard-hond (Paard-hondenbaasjes/fotografen) (afhalen) (06/09)

Bericht door Backdraft »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Er zijn niet één, niet twee, niet drie... maar wel 4 winnaars! Wat kan je winnen?

Voor de paarden- en hondenbaasjes onder ons verloot ik 2 fotoshoot sessies*, elk t.w.v. €675
Voor de fotografen
1 Levenslange toegang tot mijn traject Fotografie Fundamentals Join the Tribe mét community en online sessies t.w.v. €497! Ben je als fotograaf op zoek naar een leidraad die jou meeneemt van aan de voorbereiding, tot aan de fotoshoot én nabewerking? Dan is dit traject perfect voor jou!
2 Levenslange toegang tot mijn traject The Pixel Pioneers - Seekers mét community én maandelijkse online sessies t.w.v. €897! Wil jij als fotograaf alles leren over hoe jij meer klanten kan aantrekken en kan opschalen in omzet? Dan is dit jouw next move!

De winnaars worden maandag 7 september bekend gemaakt in mijn stories én ontvangen een privéberichtje van mij
*de fotoshoot sessies kunnen ingepland worden v.a. maart 2027 gezien mijn agenda voor 2026 zo goed als vol zit
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
06/09 om 23:59

Adres:
Loboslaan 75
9080 Lochristi, België
"Alles is veel voor wie niet veel verwacht" (J.C. Bloem)

Plaats reactie